Ohjoh ik had net een pannenkoek op mn gezicht gesmeten voor t feestje die avond..ik loop sinds mn bevalling van Lex t liefst rond in XL joggingbroeken en bij gebrek aan elastiekjes leg ik een knoop in mn haarquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn muppie klaar voor het kerstdiner op school
[ afbeelding ]
En sterretjes zijn ook nog steeds reuze cool!
[ afbeelding ]
@Kleurdoos: damn you woman, wat zie jij er goed uit zeg! Voel me bijna een halve ma Flodder zoals jij er uit ziet! Belooft wat voor de toekomst voor je dametje!
welkom in mijn wereldquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ohjoh ik had net een pannenkoek op mn gezicht gesmeten voor t feestje die avond..ik loop sinds mn bevalling van Lex t liefst rond in XL joggingbroeken en bij gebrek aan elastiekjes leg ik een knoop in mn haaren make-up daar heb ik meestal geen zin in
veel mannen blijven kind zelfs als ze volwassen zijnquote:Maar Suus wel! Wat ziet ze er mooi uit en wat gaat ze hard man
bij meisjes gaat dat echt veel te snel hoor, jongetjes blijven langer klein.
het tweetal van KarinZe lijken ook zoveel op elkaar, duidelijk broer en zus. En Geertje is een muppie, die moet wel echt heel moe zijn geweest
![]()
Die van mij zijn wel enigzins modieus en ik trek ze niet op tot aan mn tetten M'niekjequote:Op zondag 1 januari 2012 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
welkom in mijn wereld
[..]
veel mannen blijven kind zelfs als ze volwassen zijn
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Die van mij zijn wel enigzins modieus en ik trek ze niet op tot aan mn tetten M'niekje
Jij hebt echt een superfotogenieke familiequote:Op zondag 1 januari 2012 15:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Sup?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
not amused
[ afbeelding ]
babyspam
little miss ondeugdquote:
Eenschquote:Op maandag 9 januari 2012 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaa doet het.... past mooi bij je onderschrift![]()
![]()
Ik vind het doodeng! Ik heb al zoveel verhalen gehoord van kindjes die zijn overleden in een wasmachine/droger. Ik zou het Lente iig direct verbieden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:28 schreef Noli. het volgende:
Sta je was te vouwen en ben je ineens je Mini-Me kwijt....![]()
Hoor je een stemmetje uit de droger![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En er niet uit willen komen he? "Nee! Ikke blwijf sitte."
![]()
Nou ja, dat dus.. Maar ze was er dus zonder dat ik er erg in had al ingekropen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng! Ik heb al zoveel verhalen gehoord van kindjes die zijn overleden in een wasmachine/droger. Ik zou het Lente iig direct verbieden.
Leander deed pasgeleden precies hetzelfde en Mikael vond het wel grappig om de deur dicht te doen. Ik ben in mijn leven nog nooit zo boos geweest. Kon er 's nachts niet van slapen, steeds ging er door mijn hoofd wat als...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng! Ik heb al zoveel verhalen gehoord van kindjes die zijn overleden in een wasmachine/droger. Ik zou het Lente iig direct verbieden.
Zo lief!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
's ochtends wakker worden <3
lol en bekend truitje!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:28 schreef Noli. het volgende:
Sta je was te vouwen en ben je ineens je Mini-Me kwijt....![]()
Hoor je een stemmetje uit de droger![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En er niet uit willen komen he? "Nee! Ikke blwijf sitte."
![]()
smeltsmelt!! en wat lijkt ze op jouquote:Op maandag 16 januari 2012 19:51 schreef Sannne het volgende:
Wauw Reilain! Práchtig!
Ik doe ook even mee met een moeder en dochterfoto![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Die van mij ook zeker niet.
Zeg ik nu heel stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar dat is tegenwoordig verplicht he? nederlandse stopcontacten meefotograferenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:47 schreef trui het volgende:
hij doet een schietgebedje vanwege dat enge stopcontact zo dichtbij natuurlijk.
maar schatjes zijn 't!
Is een stopcontact met ingebouwde kinderbeveiligingquote:Op maandag 23 januari 2012 16:47 schreef trui het volgende:
hij doet een schietgebedje vanwege dat enge stopcontact zo dichtbij natuurlijk.
maar schatjes zijn 't!
hey jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef mainedoll het volgende:
Ik pronk toch graag met ze, dus hier toch maar een fotootje van mijn kroost... (ja, heb een kloon aangemaakt om bepaalde redenen, maar alleen de oude rotten van OUD zullen weten wie ik ben
)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef mainedoll het volgende:
Ik pronk toch graag met ze, dus hier toch maar een fotootje van mijn kroost... (ja, heb een kloon aangemaakt om bepaalde redenen, maar alleen de oude rotten van OUD zullen weten wie ik ben
)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Ja hoor alles zijn gangetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Haaai Mainedoll! Leuk je kroost weer eens te zien!Alles goed met je?
Die zijn groot gewordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef mainedoll het volgende:
)
[ afbeelding ]
waarom woon jij zo ver weg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef mignonne het volgende:
zo, nu ben k weer uitgespamt hoor... voor meer beeldmateriaal moet je de live-versies maar es komen bekijken
ik zie ook alleen diegene met omaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie alleen de foto met het gedicht, de anderen willen hier net, heb ik wel vaker last van.
Maar goed, die met het gedicht is wel heel mooi!Ontroerend!
Hij is inderdaad vrij groot. Laatste meting, zelf gedaan met meetlint, kwam rond de 66 uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:25 schreef Sandous het volgende:
Wauw wat een mooie kinders allemaal!!!
Scorpiosworld, wat een kanjertje! is ie nou lang/groot of lijkt t alsof. Mijne is ook bijna 4 maanden en is net 62 cm
Mignonne, ik zeg het elke keer, maar ben verliefd op je kiddies! wat een genot, en die laatste met zn drieen!
De foto van oma en het gedichtje wat lief!!
Erg leuke foto en zij doet mij gelijk denken als de toekomstige opvolgster van Myrna Goossen als presentatrice op tv in 2050 oid.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:04 schreef bixister het volgende:
hier voornamelijk blij: Tand Eruit!
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is dat 'later' dichterbij dan we hopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ssserpente, zulke waardevolle foto's voor later. Mooi hoor!
Tja, leuke foto's van jezelf maken is helemaal moeilijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:24 schreef Sorbootje het volgende:
Troel, ik heb maar een paar keer een foto van jou gezien, maar door de koppies van je zoons weet ik meteen weer hoe jij eruit ziet, wat lijken ze op je!
En leuk om ze weer eens te zien!
al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooow Tess kan een staartje inmiddels! Ze wordt groot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
oh ja datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee nee, nu kan ze hem aan de achterkant. Dat is voor echte grote dames
Wat ontzettend lief en ontroerend dat gedicht en wat een snoetjequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk vaak maar reageer bijna nooit maar Mignonne wat heb je een prachtig stelen de dame met pony van Lily ziet er lief maar ook pittig uit!
Een paar van Jolie van de afgelopen tijd.
Poseren
[ afbeelding ]
Met haar pleegzus
[ afbeelding ]
Zoals ze zich altijd aankleed
[ afbeelding ]
Gedicht dat zij schreef toen mijn oma overleed
Gedicht
Ik ga naar zee omie gaat mee
Schelpen zoeken
[ afbeelding ]
IJsjes snoepen
Ik wil naar zee
Omie kan niet meer mee
Tja.....![]()
[ afbeelding ]
Haha neequote:Op maandag 6 februari 2012 10:36 schreef Sorbootje het volgende:
Oona is een plaatje!
MeNicole, zit ie daar te doen wat ik denk dat ie zit te doen?
En Elmo, vind ik ook hoor, enorm verschil!
Hij zit. Kan geen kant op.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:15 schreef Sandous het volgende:
Menicole heeft iemand m nou vast, of kan ie handsfree staan![]()
+1 Wat een prachtige mooie meid kitty_hello! Leuk om weer eens wat van haar te zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:53 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is ze groot geworden! En zo mooi!
Wat leuk <3 Voor het eerst dat ik een voordeel van de tummytub zie trouwens. Ze kunnen niet omvallen en toch het hele lijf bedekt met warm water.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hij zit. Kan geen kant op.
Sorbo kijk!!
badderen
Hele mooie en tevens grappige foto vd kleine! Chapeau!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
HUU ik durf lex echt niet los te laten in de tub
[ afbeelding ]
ontopic, Lex na tub
het was redelijk druk maar het is ook wel een aardige vijver..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef lily het volgende:
Leuke foto's, Vicky. Perfect schaatsweer ook en niet zo heel druk, lijkt me.
En wat is Tess al groot zeg (ik volgde jou toen in het 2de streepjes topic omdat ik zelf ook zwanger wilde worden in die tijd).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd! Hij is echt zo tof!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:00 schreef ymme het volgende:
Hey Rienk heeft hier een bekende trui aan. Van mij overgenomen toevallig?
En WIE mist de foto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |