Bijna 1,5quote:Op zondag 1 januari 2012 13:24 schreef Zoë23 het volgende:
[..]!!
orea: dan wachten we gewoonhaha
hoe oud is jou kleine nu?
liefquote:Op zondag 1 januari 2012 15:50 schreef __Isis__ het volgende:
DuBecky![]()
Succes meid en je krijgt vast een pittig grietje, dat zit bij jullie in de familie, sterke, mooie diva's![]()
![]()
Ja, rare gedachte lijkt me dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef klavertje-4 het volgende:
Gek idee hoor, dubecky was na mij uitgerekend maar ik kan me er nog niets bij voorstellen dat het bij mij al zou beginnen!
En hij staat er!! Dankje meis, echt goed om te lezen.quote:
Wauw! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Miss-Jones het volgende:
Dubecky is bevallen van een meisje![]()
![]()
Ze heet Sophia Mae![]()
Ze doet het heel goed, ze is 42 cm en weegt 2450 gr
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Miss-Jones het volgende:
![]()
Ze heet Sophia Mae![]()
Ja ik vind het ook een mooie naamquote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef Kyara het volgende:
Wat een kleintje! Fijn dat het goed gaat! Hoe gaat het nu verder? Moet ze de couveuse in? Van harte gefeliciteerd in elk geval. Mooie naam!!!![]()
![]()
![]()
En ook nog even eenvoor Asyniur en Soempie!
Is het bij jou ook je bekken Soemp? Wat vervelend zeg! Wel fijn om er nog even uit te gaan. Welke film gaan jullie? Hier eigenlijk weinig klachten. Ik mag alleen zo weinig dus zit eigenlijk alleen maar aan huis gekluisterd. Maar ja, lang zal het in elk geval niet meer duren.
van harte tante!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Miss-Jones het volgende:
![]()
Ze heet Sophia Mae![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Sophia nog aantal weken had gewacht was het een hele flinke baby geworden denk ik haha ze ziet er nu al zo mooi en gezond uit.
ze is gewoon zo perfect
ik ben verliefd
[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 03-01-2012 14:55:12 ]
oops! ja sorry was even in de war!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef Miss-Jones het volgende:
Ehm Dubecky en ik zijn nichtjes van elkaar dus ik ben niet echt haar tante![]()
Maar thanks anyway
Geen vriendje voor nodig kijk maar na mij 34 weken zwanger zonder vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Oooooh die babyprullekes op de foto's
Ik ga maar weer es een vriendje zoeken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |