Volgens mij Twisting Nether, een paladinquote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Damn nigger welke server speelde je?
Blij dat ik er vanaf ben...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, WoW...
Te verslavend zulke spellen zijn
Ik doe het tenminste nog uit mijn hoofd.quote:
Ik doe het tenminste goedquote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste nog uit mijn hoofd.
Iedereen kan Googlenquote:
Huh?quote:
GIYFquote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat houdt WoW precies in? Ik weet dat het een spel is maar wat moet je precies doen?
Internetdraken verslaan natuurlijk. Wat anders?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat houdt WoW precies in? Ik weet dat het een spel is maar wat moet je precies doen?
Is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG)quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Ja inderdaadquote:
Klinkt tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG)
Je mannetje gewoon levelen tot het max level, en dan kan je je ingame gaan vervelen.
Of je kan noobs killen, instances en raids doen en goede spullen krijgen, en nog beter noobs killen.
zoiets
Haha! Dat programma is sowieso zenuwslopend om naar te kijken. Het gaat alleen maar om de kijkcijfers en de methode die hij altijd weer gebruikt bij de kandidaten is zo simpel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
WTF bij Doctor Phileen vrouw die zo bang is dat ze in een fort woont. In Nederland zou je naar de psysch gaan in Amerika koop je een pistool enzo,
Ik speel geen WoW meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe was nieuwjaar daar op de servers?
Wat voor verkiezing ga je houden dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens tijn ik zal wel even een soort Poll, met users aandragen fixen voor een AVNZMG verkiezing.
Geen idee, de onderwerpen worden zelf verzonnen. En de users ook. Dus hangt van iedereen hier af wat het wordquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor verkiezing ga je houden dan?
Of ik tof ben natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor verkiezing ga je houden dan?
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe was nieuwjaar daar op de servers?
Dat is wel een goeie vraagquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?
Helaas wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak een leuke pagina, waar iedereen Onderwerpen/verkiezingsvragen aan kan vragen. En stemmen hoe goed je hem vind.
De beste worden gebruikt. En dan kun je users aandragen en stemmen
Ja, toen ik nog speelde had je van dat vuurwerk dat je af kon schieten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nu wil ik wel grootste jankbal worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak een leuke pagina, waar iedereen Onderwerpen/verkiezingsvragen aan kan vragen. En stemmen hoe goed je hem vind.
Best eenvoudig, ik gebruik gewoon een XML file om alles op te slaan.quote:
welkequote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik game nooit op een first person shooter na dan
Als ik jou was zou ik alvast een verkiezingsprogramma opstellen en propagandaposters makenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu wil ik wel grootste jankbal worden.
Hahaha. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden maar wel leuk voor de mensen die dat spel helemaal geweldig vinden. Jij hebt ook eens bij een spel oud en nieuw gevierd? :pquote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog speelde had je van dat vuurwerk dat je af kon schieten.
En bij feestdagen hebben ze speciale events waar je vet goede items van kan krijgen, een halloween boss bijvoorbeeld. Best leuk allemaal.
Ik had het leuk gevonden als jij ook op de server was. Vuurwerk was mooi en nieuwjaar wensen was mooi en ontroerendquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niiiicequote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Tijnbreinquote:
wat is dezequote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik draag jou aan voor beste gitarist
Hahahaha. Als je mij uitlegt hoe het moet, ben ik volgend jaar te vinden bij zo'n spel. Leuk om oud en nieuw eens helemaal anders te vieren.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had het leuk gevonden als jij ook op de server was. Vuurwerk was mooi en nieuwjaar wensen was mooi en ontroerend
Ik heb een gitaar. Thats it.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan zij gitaar spelen?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Keertje spelen?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahahaha. Als je mij uitlegt hoe het moet, ben ik volgend jaar te vinden bij zo'n spel. Leuk om oud en nieuw eens helemaal anders te vieren.Het probleem is dat ik nooit een game heb gespeeld, behalve op de gameboy vroeger of op mijn telephone.
Nee.quote:
Elektrisch / akoustisch?quote:
Ik stem op heloef voor de grootste baas, ik bedoel: kotsen voor het glazen huis. Bazenactiequote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Niet haten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nomineer jou dan weer als lekker hapje van het topic.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik stem op heloef voor de grootste baas, ik bedoel: kotsen voor het glazen huis. Bazenactie![]()
Lot voor beste nieuwkomer, ze ging immers direct cammen!
Loka grootste aandachtshoer, ze heeft meeste posts
Newb motivatie award; heeft gewoon loka gehosseld! Als dat niet motiverend is!
Verder weet ik ff niks
Ja is een heel leuk spelquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nomineer jou dan weer als lekker hapje van het topic.
Ik nomineer jou als schijtert. (Ja sorry, maar het ligt er te dik bovenopquote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nomineer jou dan weer als lekker hapje van het topic.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten.Jahaa, dat had ik ook gezegd als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke party gaande trouwens. Ik vind het triest voor zulke mensen dat zij zo ver gaan voor een spel trouwens.
Ik heb twee keer proberen te hosselen.quote:
Wat is er loos? Ik heb verstand van iTunes.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is iTunes zo'n zaad programma.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond in de sportschool zien of het milf-hapje aanwezig is![]()
Het is gewoon kut.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat is er loos? Ik heb verstand van iTunes.
Pala for sexy smile.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef palawan het volgende:
En drommel nomineer ik voor user met de meest imposantste wenkbrauwen
Wat ligt er te dik bovenop?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik nomineer jou als schijtert. (Ja sorry, maar het ligt er te dik bovenop)
Maar om eerlijk te zijn zou ik nog 1000x liever met mijn ouders oud en nieuw vieren dan op zo'n server te hangen. Gelukkig was ik in de goede omstandigheid om oud en nieuw met vrienden te mogen vierenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jahaa, dat had ik ook gezegd als ik jou was.![]()
Dikke party gaande trouwens. Ik vind het triest voor zulke mensen dat zij zo ver gaan voor een spel trouwens.
Ik nomineer jou voor beste reboundquote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef arachide. het volgende:
Ik nomineer mezelf voor aandachtsgeile jankbal met relatie
Ik nomineer Stefan voor de beste nerd!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef stefanhaan het volgende:
Zo, datastructuur zit er al in. Over half uurtje - uurtje issie wel af denk ik
benzin. Sowieso. Punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik nomineer Stefan voor de beste nerd!
Ik heb zeker wel een goede gekozen nuquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor beste rebound
En beste upgrade.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor beste rebound
Zei je de vorige keer ookquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een goede gekozen numaar die hou ik
Is daar al een topic van ofzo, of gaat dat door, hoe regelen we dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Nominatie voor de beste kroegbaas. We mogen immers gratis gaan zuipen in zijn kroeg!
Dat is knap. Ik heb mijn vader al jaren niet gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik nomineer Myraela's papa voor beste TCpapa
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik heb mijn vader al jaren niet gezien.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik nomineer Myraela's papa voor beste TCpapa
Ze heeft pas een keer of vijfentwintig verteld wie dat is, en waarom, en hoe, en dat 'ie au aan z'n hoofd had.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik dacht dat die ene vent je vader was
Onbedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef debeterebob het volgende:
En de onbedoeld kwetsend award voor nouvelles
Wqt mij betreft gaat dat door, is nog geen topic vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is daar al een topic van ofzo, of gaat dat door, hoe regelen we dat?
Nah, dat is mijn moeders vriend.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik dacht dat die ene vent je vader was
User met de knapste vriendin.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar wordt -Nouvelles voor genomineerd?
User waar moneyfornothing het meeste van houdt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar wordt -Nouvelles voor genomineerd?
Terecht wel.quote:
Mezelfquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
wie gun je het meeste een relatie/date/scharrel?
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wqt mij betreft gaat dat door, is nog geen topic van
Mezelf, duh.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Mezelf natuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is lief. Of user die zelf de knapste is.quote:
WIe?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
User waar moneyfornothing het meeste van houdt.
palawan.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
deze vind ik wel tof bedacht eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag wilt ontmoeten
User waarvan je wil weten hoe die er uitziet
Met jou zeker?quote:
Een lief meisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het na 6 jaar fappen wel tijd voor wat anders.quote:
User met de slechtste webcamquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Capstan het volgende:
Aha, waar word ik voor genomineerd?
Goedenavond, trouwens!
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
Wie moet de derde persoon worden in een trio met onder andere jezelf en tijbrein?
Ik voorspel dat het zelfs met uitnodigingen en alles uit de hand gaat lopenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?
Dat zou het best zijn.quote:
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?
Mag ik zelf ook stemmen en moet ze perse hier in dit topic posten?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
Wie moet de derde persoon worden in een trio met onder andere jezelf en tijbrein?
Strawberry en Moonwalkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
Potjandorie, ik doe dat al bijna drie keer zo langquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het na 6 jaar fappen wel tijd voor wat anders.
Ik wil een uitnodiging uiteraard.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doen
Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potjandorie, ik doe dat al bijna drie keer zo lang
Jij bent gewoon het beste hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het best zijn.
Maar hij is sowieso gewoon te tof om alleen te zijn, dus ik gun het hem sowieso wel.
Eensquote:
Ga daten danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het best zijn.
Maar hij is sowieso gewoon te tof om alleen te zijn, dus ik gun het hem sowieso wel.
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry alquote:
Eigenlijk iedereen die ik nog niet heb gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
Zie je ik heb die insider info al.quote:
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentjequote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doen
Ik wilde het niet zeggen broekiequote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef debeterebob het volgende:
User waarvan je denkt dat die het grootste sociale leven heeft Murdera
User die geen leven heeft. Capstan/mylifeisgrey
User waarvan je denkt dat die het vaakst seks heeft met zichzelf. Lokasenna
Eigenlijk wel sociaal ja, was ook al voorgesteld dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentje
Nee ik wil Strawberry graag ontmoeten en van Moonwalk weten hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry al
Wow, jij lijkt sprekend op de vriend van mijn buurmeisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry al
Ik nomineer mijzelf voor alle 3quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef debeterebob het volgende:
User waarvan je denkt dat die het grootste sociale leven heeft
User die geen leven heeft
User waarvan je denkt dat die het vaakst seks heeft met zichzelf.
Had ik ook al gezegd, ik zou van iedereen gewoon een bijdrage vragen. Al is het een tientje, maar helemaal gratis is gewoon een beetje zonde, zeker als er veel mensen komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentje
Die laatste hoop ik alleen nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag in KPD ziet verschijnen
User die teveel op seks gericht is
User die nooit een vriend(in) zal krijgen
hun?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je hebt geen sociaal leven, maar wel het grootste
Het was te merken, hè?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
User die geen leven heeft. Capstan/mylifeisgrey
Ja dat kloptquote:Op maandag 2 januari 2012 19:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
We hebben de T, we hebben de Y, we hebben de N
Tijntje, tijntje, tijntje!
Met mijn 12 jaar oude webcam? HA!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Komt faxie ook wel voor in aanmerking hoor
Ik word verdrietig van je.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
User die je graag in KPD ziet verschijnen moneyfornothing
User die teveel op seks gericht is ondergetekende
User die nooit een vriend(in) zal krijgen ondergetekende of mlig
Ik weet toch zeker dat ik het niet benquote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wow, jij lijkt sprekend op de vriend van mijn buurmeisje.
-Sinji, Supersoepquote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef -Nouvelles het volgende:
- User die altijd grappig is
- User die het vaakste seks heeft met iemand
- User die de liefste is
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef -Nouvelles het volgende:
- User die altijd grappig is ondergetekende
- User die het vaakste seks heeft met iemand -
- User die de liefste is mijn pindatje
je kan ook te ver gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef debeterebob het volgende:
user die het leukt overkomt op internet
user waarvan je denkt dat die het knapste zusje heeft
user die hier het minst heeft te zoeken
user waarvan je denkt dat die het journaal gaat bereiken
user die het snelst een vriendin regelt
user met te veel geld
user die een relnicht is
user die teveel haat aan zichzelf
user die opener moet worden
user waarvan je hoopt dat die online komt (met woordgrap)
user die je standaard negeert
Das tegenwoordiger een ONZ-baggeraar volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Myraela het volgende:
Over al die users gesproken, ik heb cactus al lang niet gezien.
In het kader van het 1000ste topic is niets te veelquote:
Huilen is voor jou te laat.quote:
-Nouvellesquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das tegenwoordiger een ONZ-baggeraar volgens mij.
Tevens user met beste looks
User met beste kledingsstijl
Huh, hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef arachide. het volgende:
User die te leuk is om moeite te hebben met versieren? Palawan.
Grootste narcist kan ook jouw richting op.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das tegenwoordiger een ONZ-baggeraar volgens mij.
Tevens user met beste looks ikzelf
User met beste kledingsstijl Murdera
Echt niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Grootste narcist kan ook jouw richting op.
Ik ga voor de Thom de Graaf awardquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar hoort debeterebob bij? Die heb ik nog niet voorbij zien komen.
picsquote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?![]()
Die kleed zichzelf echt tof hoor.
vind ik ook. Als man zijnde.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?![]()
Eens.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat?![]()
Eindelijk normaalquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef kutkloon7 het volgende:
meest standaard users:
kingtoppie, debeterebob, Bartholomeus, kutkloon7...
Stop is met je zelfspot, ga jezelf tof vinden!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
Tofste user die het zelf nog niet doorheeft ondergetekende
paradoxquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
Tofste user die het zelf nog niet doorheeft ondergetekende
Misschien nog wel het beste resultaat van allemaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga voor de Thom de Graaf award
user die netjes meepraat, af en toe met argumenten komt en soms zinnige dingen zegt, maar eigenlijk niet opvalt.
User die het snelst haar tieten liet zienquote:
Yes you did.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Huh, hoe weet jij dat dan?
Heb ik jou ooit gezien?
Beste tetters!quote:
user met de mooiste borstenquote:
Dat vind ik al hoor, je merkt het alleen niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stop is met je zelfspot, ga jezelf tof vinden!
Ik wou het niet zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Moet dat weer al die mannen die er gelijk opspringen.
Dat zijn er een hoop.quote:
Herkenningquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohw check, ik weet het al denk ik.
Ik ben zo leuk. dat ik niemands type ben
Goed he.quote:
- Alle vrouwelijke usersquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef debeterebob het volgende:
Oke en user die meeste reactie oproept omdat het een vrouw met tieten is.
Niet alle vrouwen anders hoorquote:
Ik val op sloebers met halflang haar en blauwe ogen. Gelukkig is daar myraquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Is meestal een goed tekenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus ik ga geen enkele award binnenslepen zo he
Bij de fokverkiezingen ook al geen ene stem. Wat is dat toch...
Ik zou sinos geven zelfs nu met haar gebroken pootjequote:
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
User die de meeste kans heeft om drommel te geven
Haha truequote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik val op sloebers met halflang haar en blauwe ogen. Gelukkig is daar myra
Je moet niet zo opzichtig met me flirten! Dit is de 2e keer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik val op sloebers met halflang haar en blauwe ogen. Gelukkig is daar myra
jij bent sowieso myra's type, daar waren we al achterquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij zou iedereen in dit topic geven, man of vrouw.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou sinos geven zelfs nu met haar gebroken pootje
Dat zeiden ze ook altijd tegen mij, jij hebt Myra tenminste nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja halloquote:
Kijk bij mij valt de helft nog afquote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij zou iedereen in dit topic geven, man of vrouw.
Dan ben je te onopvallend, doe daar iets aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus ik ga geen enkele award binnenslepen zo he
Bij de fokverkiezingen ook al geen ene stem. Wat is dat toch...
volgens mij heb jij ook wel een leuke kledingsstijl, maar ik weet het alleen van sinji omdat hij zoveel dingen post.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dit is wel lovelymaar in zijn fotoboek zie ik alleen maar basics van de H&M, Zara enzovoort.
Heb je zelfvertrouwen, ben je slim, hou je van muziek, ben je langer dan ik (176), ben je ouder dan ik, heb je mijn soort humor?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo opzichtig met me flirten! Dit is de 2e keer.
dat is een beetje overdrevenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wellicht...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb je zelfvertrouwen, ben je slim, hou je van muziek, ben je langer dan ik (176), ben je ouder dan ik, heb je mijn soort humor?
IK houd me heel erg bezig met kleding jaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij ook wel een leuke kledingsstijl, maar ik weet het alleen van sinji omdat hij zoveel dingen post.
Me laten ombouwen zie ik als enige optie. Of elke post een link naar seks maken. Twijfels nu...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je te onopvallend, doe daar iets aan.
Je hebt iets gebroken? Hoe dat zo? Heb ik even gemist.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Helaas, ik heb niet jouw soort humor.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb je zelfvertrouwen, ben je slim, hou je van muziek, ben je langer dan ik (176), ben je ouder dan ik, heb je mijn soort humor?
Jouw zou ik niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |