En beste upgrade.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor beste rebound
Zei je de vorige keer ookquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een goede gekozen numaar die hou ik
Is daar al een topic van ofzo, of gaat dat door, hoe regelen we dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Nominatie voor de beste kroegbaas. We mogen immers gratis gaan zuipen in zijn kroeg!
Dat is knap. Ik heb mijn vader al jaren niet gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik nomineer Myraela's papa voor beste TCpapa
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik heb mijn vader al jaren niet gezien.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik nomineer Myraela's papa voor beste TCpapa
Ze heeft pas een keer of vijfentwintig verteld wie dat is, en waarom, en hoe, en dat 'ie au aan z'n hoofd had.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik dacht dat die ene vent je vader was
Onbedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef debeterebob het volgende:
En de onbedoeld kwetsend award voor nouvelles
Wqt mij betreft gaat dat door, is nog geen topic vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is daar al een topic van ofzo, of gaat dat door, hoe regelen we dat?
Nah, dat is mijn moeders vriend.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik dacht dat die ene vent je vader was
User met de knapste vriendin.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar wordt -Nouvelles voor genomineerd?
User waar moneyfornothing het meeste van houdt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar wordt -Nouvelles voor genomineerd?
Terecht wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |