Pala for sexy smile.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef palawan het volgende:
En drommel nomineer ik voor user met de meest imposantste wenkbrauwen
Wat ligt er te dik bovenop?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik nomineer jou als schijtert. (Ja sorry, maar het ligt er te dik bovenop)
Maar om eerlijk te zijn zou ik nog 1000x liever met mijn ouders oud en nieuw vieren dan op zo'n server te hangen. Gelukkig was ik in de goede omstandigheid om oud en nieuw met vrienden te mogen vierenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jahaa, dat had ik ook gezegd als ik jou was.![]()
Dikke party gaande trouwens. Ik vind het triest voor zulke mensen dat zij zo ver gaan voor een spel trouwens.
Ik nomineer jou voor beste reboundquote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef arachide. het volgende:
Ik nomineer mezelf voor aandachtsgeile jankbal met relatie
Ik nomineer Stefan voor de beste nerd!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef stefanhaan het volgende:
Zo, datastructuur zit er al in. Over half uurtje - uurtje issie wel af denk ik
benzin. Sowieso. Punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik nomineer Stefan voor de beste nerd!
Ik heb zeker wel een goede gekozen nuquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor beste rebound
En beste upgrade.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nomineer jou voor beste rebound
Zei je de vorige keer ookquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een goede gekozen numaar die hou ik
Is daar al een topic van ofzo, of gaat dat door, hoe regelen we dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Nominatie voor de beste kroegbaas. We mogen immers gratis gaan zuipen in zijn kroeg!
Dat is knap. Ik heb mijn vader al jaren niet gezien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik nomineer Myraela's papa voor beste TCpapa
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik heb mijn vader al jaren niet gezien.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik nomineer Myraela's papa voor beste TCpapa
Ze heeft pas een keer of vijfentwintig verteld wie dat is, en waarom, en hoe, en dat 'ie au aan z'n hoofd had.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik dacht dat die ene vent je vader was
Onbedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef debeterebob het volgende:
En de onbedoeld kwetsend award voor nouvelles
Wqt mij betreft gaat dat door, is nog geen topic vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is daar al een topic van ofzo, of gaat dat door, hoe regelen we dat?
Nah, dat is mijn moeders vriend.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]ik dacht dat die ene vent je vader was
User met de knapste vriendin.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar wordt -Nouvelles voor genomineerd?
User waar moneyfornothing het meeste van houdt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
En waar wordt -Nouvelles voor genomineerd?
Terecht wel.quote:
Mezelfquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
wie gun je het meeste een relatie/date/scharrel?
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wqt mij betreft gaat dat door, is nog geen topic van
Mezelf, duh.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Mezelf natuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is lief. Of user die zelf de knapste is.quote:
WIe?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
User waar moneyfornothing het meeste van houdt.
palawan.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
deze vind ik wel tof bedacht eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag wilt ontmoeten
User waarvan je wil weten hoe die er uitziet
Met jou zeker?quote:
Een lief meisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het na 6 jaar fappen wel tijd voor wat anders.quote:
User met de slechtste webcamquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Capstan het volgende:
Aha, waar word ik voor genomineerd?
Goedenavond, trouwens!
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
Wie moet de derde persoon worden in een trio met onder andere jezelf en tijbrein?
Ik voorspel dat het zelfs met uitnodigingen en alles uit de hand gaat lopenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?
Dat zou het best zijn.quote:
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?
Mag ik zelf ook stemmen en moet ze perse hier in dit topic posten?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
Wie moet de derde persoon worden in een trio met onder andere jezelf en tijbrein?
Strawberry en Moonwalkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
Potjandorie, ik doe dat al bijna drie keer zo langquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het na 6 jaar fappen wel tijd voor wat anders.
Ik wil een uitnodiging uiteraard.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doen
Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potjandorie, ik doe dat al bijna drie keer zo lang
Jij bent gewoon het beste hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het best zijn.
Maar hij is sowieso gewoon te tof om alleen te zijn, dus ik gun het hem sowieso wel.
Eensquote:
Ga daten danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het best zijn.
Maar hij is sowieso gewoon te tof om alleen te zijn, dus ik gun het hem sowieso wel.
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry alquote:
Eigenlijk iedereen die ik nog niet heb gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
Zie je ik heb die insider info al.quote:
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentjequote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doen
Ik wilde het niet zeggen broekiequote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef debeterebob het volgende:
User waarvan je denkt dat die het grootste sociale leven heeft Murdera
User die geen leven heeft. Capstan/mylifeisgrey
User waarvan je denkt dat die het vaakst seks heeft met zichzelf. Lokasenna
Eigenlijk wel sociaal ja, was ook al voorgesteld dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentje
Nee ik wil Strawberry graag ontmoeten en van Moonwalk weten hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry al
Wow, jij lijkt sprekend op de vriend van mijn buurmeisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry al
Ik nomineer mijzelf voor alle 3quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef debeterebob het volgende:
User waarvan je denkt dat die het grootste sociale leven heeft
User die geen leven heeft
User waarvan je denkt dat die het vaakst seks heeft met zichzelf.
Had ik ook al gezegd, ik zou van iedereen gewoon een bijdrage vragen. Al is het een tientje, maar helemaal gratis is gewoon een beetje zonde, zeker als er veel mensen komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentje
Die laatste hoop ik alleen nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag in KPD ziet verschijnen
User die teveel op seks gericht is
User die nooit een vriend(in) zal krijgen
hun?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je hebt geen sociaal leven, maar wel het grootste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |