Mezelfquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
wie gun je het meeste een relatie/date/scharrel?
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wqt mij betreft gaat dat door, is nog geen topic van
Mezelf, duh.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Mezelf natuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is lief. Of user die zelf de knapste is.quote:
WIe?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
User waar moneyfornothing het meeste van houdt.
palawan.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
deze vind ik wel tof bedacht eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag wilt ontmoeten
User waarvan je wil weten hoe die er uitziet
Met jou zeker?quote:
Een lief meisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het na 6 jaar fappen wel tijd voor wat anders.quote:
User met de slechtste webcamquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Capstan het volgende:
Aha, waar word ik voor genomineerd?
Goedenavond, trouwens!
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
Wie moet de derde persoon worden in een trio met onder andere jezelf en tijbrein?
Ik voorspel dat het zelfs met uitnodigingen en alles uit de hand gaat lopenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?
Dat zou het best zijn.quote:
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maarre, misschien moet je een pm maken, als soort van uitnodiging? Je wilt toch niet dat iedereen je kroeg leegzuipt?
Mag ik zelf ook stemmen en moet ze perse hier in dit topic posten?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef debeterebob het volgende:
Wie moet de derde persoon worden in een trio met onder andere jezelf en tijbrein?
Strawberry en Moonwalkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag wilt ontmoeten
User waarvan je wil weten hoe die er uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |