Potjandorie, ik doe dat al bijna drie keer zo langquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het na 6 jaar fappen wel tijd voor wat anders.
Ik wil een uitnodiging uiteraard.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doen
Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potjandorie, ik doe dat al bijna drie keer zo lang
Jij bent gewoon het beste hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het best zijn.
Maar hij is sowieso gewoon te tof om alleen te zijn, dus ik gun het hem sowieso wel.
Eensquote:
Ga daten danquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou het best zijn.
Maar hij is sowieso gewoon te tof om alleen te zijn, dus ik gun het hem sowieso wel.
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry alquote:
Eigenlijk iedereen die ik nog niet heb gezienquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag wilt ontmoeten
User waarvan je wil weten hoe die er uitziet
Zie je ik heb die insider info al.quote:
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentjequote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee, dat zal ik morgen eens gaan doen
Ik wilde het niet zeggen broekiequote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef debeterebob het volgende:
User waarvan je denkt dat die het grootste sociale leven heeft Murdera
User die geen leven heeft. Capstan/mylifeisgrey
User waarvan je denkt dat die het vaakst seks heeft met zichzelf. Lokasenna
Eigenlijk wel sociaal ja, was ook al voorgesteld dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentje
Nee ik wil Strawberry graag ontmoeten en van Moonwalk weten hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry al
Wow, jij lijkt sprekend op de vriend van mijn buurmeisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 en ik neem Strawberry al
Ik nomineer mijzelf voor alle 3quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef debeterebob het volgende:
User waarvan je denkt dat die het grootste sociale leven heeft
User die geen leven heeft
User waarvan je denkt dat die het vaakst seks heeft met zichzelf.
Had ik ook al gezegd, ik zou van iedereen gewoon een bijdrage vragen. Al is het een tientje, maar helemaal gratis is gewoon een beetje zonde, zeker als er veel mensen komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik stel voor dat we allemaal iets in een potje doen.. gratis zuipen: tof, maar ik zuip je kroeg al failliet in mijn eentje
Die laatste hoop ik alleen nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef debeterebob het volgende:
User die je graag in KPD ziet verschijnen
User die teveel op seks gericht is
User die nooit een vriend(in) zal krijgen
hun?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je hebt geen sociaal leven, maar wel het grootste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |