Volgens mij Twisting Nether, een paladinquote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Damn nigger welke server speelde je?
Blij dat ik er vanaf ben...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, WoW...
Te verslavend zulke spellen zijn
Ik doe het tenminste nog uit mijn hoofd.quote:
Ik doe het tenminste goedquote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste nog uit mijn hoofd.
Iedereen kan Googlenquote:
Huh?quote:
GIYFquote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat houdt WoW precies in? Ik weet dat het een spel is maar wat moet je precies doen?
Internetdraken verslaan natuurlijk. Wat anders?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat houdt WoW precies in? Ik weet dat het een spel is maar wat moet je precies doen?
Is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG)quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Ja inderdaadquote:
Klinkt tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG)
Je mannetje gewoon levelen tot het max level, en dan kan je je ingame gaan vervelen.
Of je kan noobs killen, instances en raids doen en goede spullen krijgen, en nog beter noobs killen.
zoiets
Haha! Dat programma is sowieso zenuwslopend om naar te kijken. Het gaat alleen maar om de kijkcijfers en de methode die hij altijd weer gebruikt bij de kandidaten is zo simpel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
WTF bij Doctor Phileen vrouw die zo bang is dat ze in een fort woont. In Nederland zou je naar de psysch gaan in Amerika koop je een pistool enzo,
Ik speel geen WoW meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe was nieuwjaar daar op de servers?
Wat voor verkiezing ga je houden dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens tijn ik zal wel even een soort Poll, met users aandragen fixen voor een AVNZMG verkiezing.
Geen idee, de onderwerpen worden zelf verzonnen. En de users ook. Dus hangt van iedereen hier af wat het wordquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor verkiezing ga je houden dan?
Of ik tof ben natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor verkiezing ga je houden dan?
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe was nieuwjaar daar op de servers?
Dat is wel een goeie vraagquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?
Helaas wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak een leuke pagina, waar iedereen Onderwerpen/verkiezingsvragen aan kan vragen. En stemmen hoe goed je hem vind.
De beste worden gebruikt. En dan kun je users aandragen en stemmen
Ja, toen ik nog speelde had je van dat vuurwerk dat je af kon schieten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nu wil ik wel grootste jankbal worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak een leuke pagina, waar iedereen Onderwerpen/verkiezingsvragen aan kan vragen. En stemmen hoe goed je hem vind.
Best eenvoudig, ik gebruik gewoon een XML file om alles op te slaan.quote:
welkequote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik game nooit op een first person shooter na dan
Als ik jou was zou ik alvast een verkiezingsprogramma opstellen en propagandaposters makenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu wil ik wel grootste jankbal worden.
Hahaha. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden maar wel leuk voor de mensen die dat spel helemaal geweldig vinden. Jij hebt ook eens bij een spel oud en nieuw gevierd? :pquote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog speelde had je van dat vuurwerk dat je af kon schieten.
En bij feestdagen hebben ze speciale events waar je vet goede items van kan krijgen, een halloween boss bijvoorbeeld. Best leuk allemaal.
Ik had het leuk gevonden als jij ook op de server was. Vuurwerk was mooi en nieuwjaar wensen was mooi en ontroerendquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niiiicequote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Tijnbreinquote:
wat is dezequote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik draag jou aan voor beste gitarist
Hahahaha. Als je mij uitlegt hoe het moet, ben ik volgend jaar te vinden bij zo'n spel. Leuk om oud en nieuw eens helemaal anders te vieren.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had het leuk gevonden als jij ook op de server was. Vuurwerk was mooi en nieuwjaar wensen was mooi en ontroerend
Ik heb een gitaar. Thats it.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan zij gitaar spelen?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Keertje spelen?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahahaha. Als je mij uitlegt hoe het moet, ben ik volgend jaar te vinden bij zo'n spel. Leuk om oud en nieuw eens helemaal anders te vieren.Het probleem is dat ik nooit een game heb gespeeld, behalve op de gameboy vroeger of op mijn telephone.
Nee.quote:
Elektrisch / akoustisch?quote:
Ik stem op heloef voor de grootste baas, ik bedoel: kotsen voor het glazen huis. Bazenactiequote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Niet haten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nomineer jou dan weer als lekker hapje van het topic.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik stem op heloef voor de grootste baas, ik bedoel: kotsen voor het glazen huis. Bazenactie![]()
Lot voor beste nieuwkomer, ze ging immers direct cammen!
Loka grootste aandachtshoer, ze heeft meeste posts
Newb motivatie award; heeft gewoon loka gehosseld! Als dat niet motiverend is!
Verder weet ik ff niks
Ja is een heel leuk spelquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nomineer jou dan weer als lekker hapje van het topic.
Ik nomineer jou als schijtert. (Ja sorry, maar het ligt er te dik bovenopquote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nomineer jou dan weer als lekker hapje van het topic.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet haten.Jahaa, dat had ik ook gezegd als ik jou was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dikke party gaande trouwens. Ik vind het triest voor zulke mensen dat zij zo ver gaan voor een spel trouwens.
Ik heb twee keer proberen te hosselen.quote:
Wat is er loos? Ik heb verstand van iTunes.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is iTunes zo'n zaad programma.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond in de sportschool zien of het milf-hapje aanwezig is![]()
Het is gewoon kut.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat is er loos? Ik heb verstand van iTunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |