Ja inderdaadquote:
Klinkt tof!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG)
Je mannetje gewoon levelen tot het max level, en dan kan je je ingame gaan vervelen.
Of je kan noobs killen, instances en raids doen en goede spullen krijgen, en nog beter noobs killen.
zoiets
Haha! Dat programma is sowieso zenuwslopend om naar te kijken. Het gaat alleen maar om de kijkcijfers en de methode die hij altijd weer gebruikt bij de kandidaten is zo simpel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
WTF bij Doctor Phileen vrouw die zo bang is dat ze in een fort woont. In Nederland zou je naar de psysch gaan in Amerika koop je een pistool enzo,
Ik speel geen WoW meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe was nieuwjaar daar op de servers?
Wat voor verkiezing ga je houden dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens tijn ik zal wel even een soort Poll, met users aandragen fixen voor een AVNZMG verkiezing.
Geen idee, de onderwerpen worden zelf verzonnen. En de users ook. Dus hangt van iedereen hier af wat het wordquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor verkiezing ga je houden dan?
Of ik tof ben natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor verkiezing ga je houden dan?
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe was nieuwjaar daar op de servers?
Dat is wel een goeie vraagquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?
Helaas wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hahaha, wordt er ook oud en nieuw gevierd op een spel?
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik maak een leuke pagina, waar iedereen Onderwerpen/verkiezingsvragen aan kan vragen. En stemmen hoe goed je hem vind.
De beste worden gebruikt. En dan kun je users aandragen en stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |