Ik zou sinos geven zelfs nu met haar gebroken pootjequote:
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
User die de meeste kans heeft om drommel te geven
Haha truequote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik val op sloebers met halflang haar en blauwe ogen. Gelukkig is daar myra
Je moet niet zo opzichtig met me flirten! Dit is de 2e keer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik val op sloebers met halflang haar en blauwe ogen. Gelukkig is daar myra
jij bent sowieso myra's type, daar waren we al achterquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohw check, ik weet het al denk ik.
Ik ben zo leuk. dat ik niemands type ben
Jij zou iedereen in dit topic geven, man of vrouw.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou sinos geven zelfs nu met haar gebroken pootje
Dat zeiden ze ook altijd tegen mij, jij hebt Myra tenminste nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohw check, ik weet het al denk ik.
Ik ben zo leuk. dat ik niemands type ben
Ja halloquote:
Kijk bij mij valt de helft nog afquote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij zou iedereen in dit topic geven, man of vrouw.
Dan ben je te onopvallend, doe daar iets aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus ik ga geen enkele award binnenslepen zo he
Bij de fokverkiezingen ook al geen ene stem. Wat is dat toch...
volgens mij heb jij ook wel een leuke kledingsstijl, maar ik weet het alleen van sinji omdat hij zoveel dingen post.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dit is wel lovelymaar in zijn fotoboek zie ik alleen maar basics van de H&M, Zara enzovoort.
Heb je zelfvertrouwen, ben je slim, hou je van muziek, ben je langer dan ik (176), ben je ouder dan ik, heb je mijn soort humor?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo opzichtig met me flirten! Dit is de 2e keer.
dat is een beetje overdrevenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wellicht...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb je zelfvertrouwen, ben je slim, hou je van muziek, ben je langer dan ik (176), ben je ouder dan ik, heb je mijn soort humor?
IK houd me heel erg bezig met kleding jaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij ook wel een leuke kledingsstijl, maar ik weet het alleen van sinji omdat hij zoveel dingen post.
Me laten ombouwen zie ik als enige optie. Of elke post een link naar seks maken. Twijfels nu...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je te onopvallend, doe daar iets aan.
Je hebt iets gebroken? Hoe dat zo? Heb ik even gemist.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Helaas, ik heb niet jouw soort humor.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb je zelfvertrouwen, ben je slim, hou je van muziek, ben je langer dan ik (176), ben je ouder dan ik, heb je mijn soort humor?
Jouw zou ik niet doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |