Ach, das toch de reden dat hij hier post?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ons benzinneke probeert iets te hard.
Eens, ik doe toch ook niet:quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, ik vind niet veel dingen sneu, maar dat continue geslijm zodra er iets met een kut binnenkomt. Het blijft schrijnend.
Ik dacht dat ik wanhopig was.quote:
Niet lullig doen heloef. Je bent zelf soms ook wel een beetje zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wanhopig was.
Toen kwam ik in dit topic en alles bleek mee te vallen.
Ik lach me suf.
Ja das waar, hij is wel tof maar hij probeert soms net iets te hard.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, das toch de reden dat hij hier post?
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lullig doen heloef. Je bent zelf soms ook wel een beetje zo.
Jij lijkt op een oliebol?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kom ik naast je zitten. Then you do that again
Het is juist de wanhoop die onaantrekkelijk maakt, ik hoop dat sommigen dat in kunnen zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wanhopig was.
Toen kwam ik in dit topic en alles bleek mee te vallen.
Ik lach me suf.
Ik ga geen voorbeelden zoeken hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?
Dus je bent buiten fok om dus een bad girl??quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh en ja, ze hebben het allemaal fout hier natuurlijk.
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentjequote:
Omdat die er niet zijn, of die zijn van de tijd dat ik nog wanhopig was.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga geen voorbeelden zoeken hoor.
Gewoon "Allemaal!" roepenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga geen voorbeelden zoeken hoor.
Hij slijmt bij vrouwen hier?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lullig doen heloef. Je bent zelf soms ook wel een beetje zo.
Dan vul je het in voor een ander leer dat af want dat kan een vervelende gewoonte wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Capstan het volgende:
Zelfs ik denk wel eens dat ik slijmerig overkom. Zo is het dan nooit bedoeld, maar op de een of andere manier denk ik dan dat dat wel gedacht wordt
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.quote:
No idea.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?
Dat klinkt vies man.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentje
En dat verandert, om de dag?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.
Jij telt sowieso niet want ik ken jou.quote:
Nee, omdat ik daar geen zin in heb.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die er niet zijn, of die zijn van de tijd dat ik nog wanhopig was.
Schaakmat meisje.
Volgens mij niet. Mss bedoelt ze wanhopig overkomen, dat wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.
Nee zo'n vettige koude zompige oliebol van anderhalve dag oud, dat is feestquote:
Een beetje gelijk heb je wel. Ik heb nooit een reactie gehad dat iemand het daadwerkelijk slijmerig vondquote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vul je het in voor een ander leer dat af want dat kan een vervelende gewoonte worden
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentje
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat ik daar geen zin in heb.
Je slijmt ook niet bij mij. Ik mis je, loef, ik mis jequote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij telt sowieso niet want ik ken jou.
Yeah, eindelijk een oliebollensoulmatequote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.
Al een paar maanden niet meer hoor.quote:
Wat jij wil loefje.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.
Ja dat snap ik wel, god wat was ik wanhopig in de zomer.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mss bedoelt ze wanhopig overkomen, dat wel.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wil niet slijmen, maar oliebollen met krenten zijn vies ja
Whutquote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Awwww zonnestraaltje toch.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je slijmt ook niet bij mij. Ik mis je, loef, ik mis je
Dan had je hier moeten zijn, met al die schaarsgeklede damesquote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, god wat was ik wanhopig in de zomer.
Tis toch wel erg gesteld kan je dat verdomme niet eens meer normaal zeggen zonder als slijmbal getypeerd te worden.. -.-quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Maar goed dat ik geen meisje benquote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet meer op meisjes reageren hier.
Je zou bijna gaan zeggen dat dat wel verstandiger is, hè?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Okee dan Strawquote:
Ben je gekquote:
En ik dan? Ik dacht dat we een band hadden?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was ook half een grapje hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis toch wel erg gesteld kan je dat verdomme niet eens meer normaal zeggen zonder als slijmbal getypeerd te worden.. -.-
Sorry testosteron bui hier.. Ik scheld nu half
Jezus, hier zat je op te wachten of niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.
Krenten zijn dan ook bah. Rozijnen enzo. Vroeger had je mensen die daar op trakteerden in de klas.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was ook half een grapje hoor
Half, want als iedereen opeens reageerde met 'jajaja, krenten, bah!' zou het ook wel weer typisch zijn geweest
Nee. Ik denk het echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus, hier zat je op te wachten of niet?
Ik snap dat het een grapje is, maar het enge is is dat dit grapje deels op waarheid is berustquote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was ook half een grapje hoor
Half, want als iedereen opeens reageerde met 'jajaja, krenten, bah!' zou het ook wel weer typisch zijn geweest
Ik kan me nog herinneren dat ze pics in haar fobo had gestopt en iedereen massaal begon met reageren op haar foto's.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.
Jij niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze pics in haar fobo had gestopt en iedereen massaal begon met reageren op haar foto's.
Ik had naar Malta gemoeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan had je hier moeten zijn, met al die schaarsgeklede dames
Nee, dat is waar. Gelukkig.quote:
Ik heb geen ruggegraat.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik dan? Ik dacht dat we een band hadden?
Ik heb volgens niet zoveel gezegd toen, dat het mooie foto's waren dat was het.quote:
Gewoon niet in meer in fobo's kijken. Straks zien ze dat je als laatste gegluurd hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze pics in haar fobo had gestopt en iedereen massaal begon met reageren op haar foto's.
Dat geloof ik best ja.quote:
Je bent wel lief.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Gelukkig.
[..]
Ik heb geen ruggegraat.
Ik kijk echt bijna nooit in fobo's.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon niet in meer in fobo's kijken. Straks zien ze dat je als laatste gegluurd hebt
Oh een gangsterlied. Even naar mijn vriend sturen, die is hier verzot op.quote:
Als ik het geld toch eens had.quote:
Ik heb net in die van jou gekeken en ik vond jouw fotoboek een beetje zielig. Ik weet niet waarom. Misschien omdat ik zelf als laatste een reactie erin heb geplaatst.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk echt bijna nooit in fobo's.![]()
Behalve als iemand zegt dat er wat interessants in staat.
Dat viel ook wel mee. En dat heeft niets met de foto's te maken, maar met het feit dat ik vrijwel nooit foto's in mijn fobo had of deelde, dus dan is zoiets even leuk om op te reageren omdat het 'nieuw' is.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo een rare trek dat als het over iemands fotoboek gaat dat ik sowieso moet kijkenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk echt bijna nooit in fobo's.![]()
Behalve als iemand zegt dat er wat interessants in staat.
Ja, dat wel.quote:
Verkapte-ik-heb-een-vriend-post.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh een gangsterlied. Even naar mijn vriend sturen, die is hier verzot op.
Ik ga er ook wel eens kijken. Gewoon nieuwsgierigheid denk ik. Tevens hoi weerquote:Op maandag 2 januari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een rare trek dat als het over iemands fotoboek gaat dat ik sowieso moet kijken
Op een schaal van 1 tot en met 10, wat was het????quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meende het anders serieus, hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. En dat heeft niets met de foto's te maken, maar met het feit dat ik vrijwel nooit foto's in mijn fobo had of deelde, dus dan is zoiets even leuk om op te reageren omdat het 'nieuw' is.
Is niet gangster, is block party.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh een gangsterlied. Even naar mijn vriend sturen, die is hier verzot op.
Nou toen ik een foto in mijn fotoboek had staan had ik misschien 6 reacties, het feit dat je een meisje bent heeft er ook een beetje aan bijgedragen hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. En dat heeft niets met de foto's te maken, maar met het feit dat ik vrijwel nooit foto's in mijn fobo had of deelde, dus dan is zoiets even leuk om op te reageren omdat het 'nieuw' is.
Ohhh Capstan, eindelijk iemand die me aandacht geeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik meende het anders serieus, hoor![]()
Disclaimer: bij de fabricage van deze post is géén slijm gebruikt.
Cijfersquote:Op maandag 2 januari 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot en met 10, wat was het????
Een beetje denk je?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou toen ik een foto in mijn fotoboek had staan had ik misschien 6 reacties, het feit dat je een meisje bent heeft er ook een beetje aan bijgedragen hoor.
Alles wat een mens zegt wordt tegen 'm gebruikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohhh Capstan, eindelijk iemand die me aandacht geeft.![]()
![]()
![]()
Niet op mij, dat is het ergste.quote:
Je wilt die naakte foto voor je zelf bewaren?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef -Nouvelles het volgende:
aHE! Iemand een idee hoe je op Facebook één foto prive(voor jezelf) kan laten de rest van het album niet?
Godzijdank ben ik het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat al die gasten hier niet verliefd zijn dan?
lekkere chick in jou foboquote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb nu foto's in mijn fobo.Ik krijg dr ook geen reacties op omdat ik een kerel ben.
Ik weet niet of ik nu wil kijken en eerlijk reageren, want jij reageert altijd zo negatief op mijquote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb nu foto's in mijn fobo.Ik krijg dr ook geen reacties op omdat ik een kerel ben.
Niemand die het weetquote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je wilt die naakte foto voor je zelf bewaren?
Ik heb jou toch een reactie gegeven bij bewegend beeld? Eigenlijk nog beterquote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou toen ik een foto in mijn fotoboek had staan had ik misschien 6 reacties, het feit dat je een meisje bent heeft er ook een beetje aan bijgedragen hoor.
Valt niet veel te zien van mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu wil kijken en eerlijk reageren, want jij reageert altijd zo negatief op mij
Nu moet ik toch weer kijken verdomme.quote:
Ow, ik heb nog niet op jouw fobo gereageerd!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb jou toch een reactie gegeven bij bewegend beeld? Eigenlijk nog beter
Ik ben verliefd en het is wederzijds.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat al die gasten hier niet verliefd zijn dan?
Wat kom je dan hier doenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben verliefd en het is wederzijds.
Ze is echt helemaal jouw type qua uiterlijk heloefquote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet ik toch weer kijken verdomme.
Daar staan momenteel dan ook helemaal geen foto'squote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb nog niet op jouw fobo gereageerd!
Wellicht. Maar dat maakt het niet allemaal geslijm. En ik had gewoon niet van jou verwacht dat je users hier een beetje belachelijk gaat lopen maken omdat ze wanhopig overkomen, terwijl jij zelf ook genoeg kusjekroel reacties geeft en dat eigenlijk een beetje de algehele sfeer is hier. Gewoon jammer.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen, er zijn zat meiden die jou willen.quote:
Ik krijg wel reacties in mijn FoBo.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Oh zijn vriendin, die heb ik wel eens gezien op een andere foto.quote:
Nee, dat is omdat je een eikel bent.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar toch heb ik gereageerdquote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar staan momenteel dan ook helemaal geen foto's
Ik vraag me af hoe jullie weten wat heloefs type is... Dat heb ik nou nog nooit over mij gehoord bij een meisje..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ze is echt helemaal jouw type qua uiterlijk heloef
Ik heb het niet over de kusjekroel sfeer tussen regular users, ik heb het over de personen die meteen op een vrouwelijke user afvliegen zodra die binnenkomt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wellicht. Maar dat maakt het niet allemaal geslijm. En ik had gewoon niet van jou verwacht dat je users hier een beetje belachelijk gaat lopen maken omdat ze wanhopig overkomen, terwijl jij zelf ook genoeg kusjekroel reacties geeft en dat eigenlijk een beetje de algehele sfeer is hier. Gewoon jammer.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar toch heb ik gereageerd
Je hebt zelfs meer reacties dan ik
Moet je eerst 10 posts wachten voordat je op iemand mag reageren?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kusjekroel sfeer tussen regular users, ik heb het over de personen die meteen op een vrouwelijke user afvliegen zodra die binnenkomt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Cijfers
Ik vind dat ze er leuk uit ziet op die foto's.
Maar ze is wel perfect.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh zijn vriendin, die heb ik wel eens gezien op een andere foto.
Zo schattig wat hij toen schreef. "Ze is misschien niet perfect, maar voor mij wel"
Dat overlapt nogal vind ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de kusjekroel sfeer tussen regular users, ik heb het over de personen die meteen op een vrouwelijke user afvliegen zodra die binnenkomt.
Jawel hoor, wat zeg je je hebt naakte foto's van je vriendin... zeg niet meer DM is send.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Mij valt dat ook op. Weet niet of dat nou standaard is voor mannen (maar ik denk 't welquote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach. Nou. Ik ga maar snel huilend mijn bed in.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat je een eikel bent.
Nee joh, te knap.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ze is echt helemaal jouw type qua uiterlijk heloef
Die ken ik alleen nog niet jammer genoeg, of nou ja eentje dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, er zijn zat meiden die jou willen.
Ik weet niet eens wat mijn eigen type is, ik ben blij dat zij het wel weet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jullie weten wat heloefs type is... Dat heb ik nou nog nooit over mij gehoord bij een meisje..
Nergens meer voor nodig.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan niet versieren hoooor.
En ik houd heloef in de gaten..
Alles draait om de manier waarop en de intentie.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je eerst 10 posts wachten voordat je op iemand mag reageren?
Euh, welke relatie?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... alleen jammer van die duizenden posts hier op fok, maar goed in elke relatie zijn er dingen om aan te werken toch?
Troost je met de gedachte dat ik wel even naar je foto's gekeken hebquote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ach. Nou. Ik ga maar snel huilend mijn bed in.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk hoe schattig.quote:
Ja, en gooi onderweg meteen dat lelijke oranje shirt van je even weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ach. Nou. Ik ga maar snel huilend mijn bed in.
Murdera is een schatjequote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt die bad girl attitude weer naar boven heh?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en gooi onderweg meteen dat lelijke oranje shirt van je even weg.
Dat is standaard voor wanhopige mannen ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij valt dat ook op. Weet niet of dat nou standaard is voor mannen (maar ik denk 't wel)
quote:
Waarom heb jij geen fobo?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ik wel even naar je foto's gekeken heb
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Komt die bad girl attitude weer naar boven heh?
En ik dan?quote:
Je moet niet zovaak op mijn Facebook kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en gooi onderweg meteen dat lelijke oranje shirt van je even weg.
Geen zin inquote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waarom heb jij geen fobo?
Now you've done itquote:Op maandag 2 januari 2012 00:10 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb dan al een hele tijd geen vriendin meer gehad, maar zo wanhopig ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is standaard voor wanhopige mannen ja.
Ik kijk niet op je facebook.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je moet niet zovaak op mijn Facebook kijken.
En dit is niet zielig slijmen?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik dan?
Nu ga ik huilend naar bed.
Wie heeft er gezegd dat ik lekker ben?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe moeten we nou weten hoe lekker je bent?
Heb je een stalker ... way to go manquote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat doe je wel.Net zoals je mn vriendin in de gaten houd op FB.
Je hebt een fan wees blij man!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dan al een hele tijd geen vriendin meer gehad, maar zo wanhopig ben ik nog nooit geweest
Niet iedereen is stalkerig aangelegd.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Account verwijderen en een nieuwe makenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Hellup ik heb facebook op tijdslijn ingesteld en kom erachter dat ik het niets vind hoe schakel ik dat in hemelsnaam uit ???
Jij bent een stoere negerquote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik dan?
Nu ga ik huilend naar bed.
Whut?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft er gezegd dat ik lekker ben?
http://lmgtfy.com/?q=deactivate+facebook+timeline#quote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Hellup ik heb facebook op tijdslijn ingesteld en kom erachter dat ik het niets vind hoe schakel ik dat in hemelsnaam uit ???
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo erg zielig doen heeft toch helemaal geen zin of zo?quote:
Ik wou gewoon neuken.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo erg zielig doen heeft toch helemaal geen zin of zo?
Ik herken me er helemaal niet in namelijk, dat wanhopige gedoe
Maar 't werkt nietquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon neuken.Dus dan probeer je alles wat voorbij komt.
Mooie zomer was het wel.
En nog steeds maagd zijn danquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooie zomer was het wel.
Trusten Bartquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Schatjes, nu ga ik dan écht slapen.
Weltruste!
Oh.quote:
Fixed itquote:Op maandag 2 januari 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera, je sig faalt wel een beetje
Jij was het enige wat voorbij kwam.quote:
Ik doe het ook niet, hoor. Ik groet gewoon vriendelijk. Niks geks aan. Toch? Niet dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo erg zielig doen heeft toch helemaal geen zin of zo?
Ik herken me er helemaal niet in namelijk, dat wanhopige gedoe
Thanks manngquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooie zomer was het wel.
Wanneer was ik wanhopig? Deze zomer.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer was ik wanhopig? Deze zomer.
Wanneer probeer ik je te versieren? Deze herfst.
Er was maar 1 geschikte kandidaat en daar bij faalde ik.quote:
Dat vind ik weer wat extreem en ben ik te lui voor maar blijkt dus dat het niet kan . Stelletje prutsers bij facebookquote:Op maandag 2 januari 2012 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Account verwijderen en een nieuwe maken
Was het toen al wel herfst? Net niet, toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij had tenminste een geschikte kandidaatquote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er was maar 1 geschikte kandidaat en daar bij faalde ik.
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is me een eer dat je me gewoon wilde neuken
Trammeisje?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nieuw in dit topic.quote:
I know that feeling, brah.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Welterusten, lekker ding.quote:
Toen was ik toch niet wanhopig? Ik had het over de zomer.quote:
Je probeerde het niet eens, je zei dat je me leuk vond. Vervolgens ging je huilen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Juistem!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nieuw in dit topic.
Serieus???quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je probeerde het niet eens, je zei dat je me leuk vond. Vervolgens ging je huilen.
Never been more turned off.
Lol?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je probeerde het niet eens, je zei dat je me leuk vond. Vervolgens ging je huilen.
Het was halverwege november toch? Dat is toch herfst?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was het toen al wel herfst? Net niet, toch?
Goed he.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon van de spanning?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht even aan iema...eh, iets anders. Sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was halverwege november toch? Dat is toch herfst?
Nee ik huilde omdat ik was afgewezen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon van de spanning?
Dan zat ik in september ook niet in je ik-wil-alles-neuken-wat-er-voorbijkomtperiodequote:Op maandag 2 januari 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was halverwege november toch? Dat is toch herfst?
Ik was nog droger dan de sahara. Ik had serieuze dubstep nodig om alles weer normaal te krijgen.quote:
Ik moet hierom lachen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik zie je wel veel klagen over facebook dus misschien is verwijderen zo gek nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik weer wat extreem en ben ik te lui voor maar blijkt dus dat het niet kan . Stelletje prutsers bij facebook
Daar heb je VH voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was nog droger dan de sahara. Ik had serieuze dubstep nodig om alles weer normaal te krijgen.
Vertel mij wat. Maar niemand kan zeggen dat ik nooit wat geprobeerd hebquote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet hierom lachen.![]()
Maar ik ken het gevoel. Het is soms heel moeilijk om het te zeggen als het zo emotioneel is. En dan komt het er zo uit.
Been there, done that.
Je wordt geil van dubstep?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was nog droger dan de sahara. Ik had serieuze dubstep nodig om alles weer normaal te krijgen.
Ik weet niet wat ik er mee wou bereiken eigenlijk, echt een fantastische manier was het ook weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet hierom lachen.![]()
Maar ik ken het gevoel. Het is soms heel moeilijk om het te zeggen als het zo emotioneel is. En dan komt het er zo uit.
Been there, done that.
Jaquote:
Godver...quote:Am Mark a single harmless black African guy with black short hair, two lovely eyes and a nice muscle smooth body residing in Ghana, Am (168) Tall and weigh 65 kilograms. Am down to earth guy and enjoy life and ready to start a serious cam sex.
Jij viel toch niet op negers?quote:
Vooruitgang... door zich als een bitch te gedragen. Stop putting pussy on the pedestal.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, we kunnen veel zeggen over heloef, maar hij heeft tenminste wel vooruitgang geboekt. Alleen jammer voor hem dat het niks voor hem opgeleverd heeft
goeie vraag weet ik niet het antwoord op zo 1,2,3quote:Op maandag 2 januari 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer mag je jezelf normaal noemen?
Je begrijpt me verkeerd. Hij heeft tenminste wel tegen iemand gezegd dat hij haar leuk vond ipv alleen maar te lopen klagen over dat hij nooit stappen durfde te ondernemenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vooruitgang... door zich als een bitch te gedragen. Stop putting pussy on the pedestal.
Al doende leer je, loefje. Volgende keer gaat het beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er mee wou bereiken eigenlijk, echt een fantastische manier was het ook weer niet.
Als ik je kut weer eens droog moet maken, je hebt mijn nummer.quote:
Come on, dat kun je zelf toch wel bedenken.quote:
Ik deed het in een vlaag van verstandverbijstering.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap die liefdesbetuigingen eerlijk gezegd ook niet.. Je kan toch gewoon zoenen en kijken waar het schip strand?
Misschien heeft hij gewoon eventjes een beetje bevestiging nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on, dat kun je zelf toch wel bedenken.
KazaaLite.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Weet iemand hier met welk programma je het best een film kan downloaden?
Ik heb nog nooit iets gedownload namelijk
Ik hoop in Godsnaam niet dat je daarmee jezelf bedoeld...quote:
The Piratebayquote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Heel eerlijk ben ik meer voor die aanpak dan een vriend die out of the blue een vage liefdesverklaring doet en jij zoiets hebt van wtf. De situatie word helemaal awkward als het niet wederzijds is. Als je een meisje probeert te zoenen en zij zoent niet mee dan weet je genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap die liefdesbetuigingen eerlijk gezegd ook niet.. Je kan toch gewoon zoenen en kijken waar het schip strand?
spotnet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Utorrent.. daarna piratebay.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
En dan krijg je niet gelijk een klap in je gezicht?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ben ik meer voor die aanpak dan een vriend die out of the blue een vage liefdesverklaring doet en jij zoiets hebt van wtf. De situatie word helemaal awkward als het niet wederzijds is. Als je een meisje probeert te zoenen en zij zoent niet mee dan weet je genoeg.
Dat en zoenen als je iemand hoogstens eens in de 2 maanden ziet gaat ook niet zo makkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan krijg je niet gelijk een klap in je gezicht?
Liever niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik je kut weer eens droog moet maken, je hebt mijn nummer.
Die mogelijkheid zit er ook in en dan weet je helemaal genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik... Ben nog nooit afgewezen met zoenenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
weet ik niet ik doe geen illegale dingenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Pinda, leg eens uit aan Drommel hoe ik dat doe.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, hoe maak jij kutten droog? Het lukt me nooit zo
Edet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, hoe maak jij kutten droog? Het lukt me nooit zo
Nou achteraf gezien en zeker nu had ik dat beter voor me kunnen houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Hij heeft tenminste wel tegen iemand gezegd dat hij haar leuk vond ipv alleen maar te lopen klagen over dat hij nooit stappen durfde te ondernemen
Ik probeer het een beetje positief te zien hier
Janken en zeiken en bitchen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Pinda, leg eens uit aan Drommel hoe ik dat doe.
Dat je het zei was prima, het zeiken, bitchen en janken was wat minderquote:Op maandag 2 januari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou achteraf gezien en zeker nu had ik dat beter voor me kunnen houden.
Vrouwen houden niet van emotionele jongen meer van de man die hun besodemieterd.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer man.quote:
Ik heb dat inmiddels drie keer meegemaakt. Maar ik zou het de volgende keer gewoon weer doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dat inmiddels drie keer meegemaakt. Maar ik zou het de volgende keer gewoon weer doen.
Waarom ???quote:Op maandag 2 januari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on, dat kun je zelf toch wel bedenken.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan het ook altijd wel waarderen als een meid zo open naar me is.![]()
Helaas maar 2 keer gehad tot nu toe.En beiden niks mee gedaan.
Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je het zei was prima, het zeiken, bitchen en janken was wat minder
Dan was ik misschien niet zo'n rancuneuze klootzak geweest achteraf.quote:
Ik denk nog wel even na voortaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dat inmiddels drie keer meegemaakt. Maar ik zou het de volgende keer gewoon weer doen.
Jij ook!quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar Strani
Dank jullie wel!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Van hetzelfde!
Oh, wat ben ik toch een slijmbal
Jij ook!quote:
Je HOEFT geen Facebook te hebben, hè?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrrr wat irritant nu zit ik vast aan dat stomme timeline op facebook terwijl ik er echt geen kut aan vind![]()
![]()
In de toekomst zal het misschien minder hard aankomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je de nasleep achterwege laat, moet het toch wel te doen zijn?
Wat is dat timeline sowieso?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrrr wat irritant nu zit ik vast aan dat stomme timeline op facebook terwijl ik er echt geen kut aan vind![]()
![]()
Op 9 januari schijnt dat het definitieve uiterlijk van Facebook te worden, dus ik heb hem ook maar ingesteld om te wennenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Tering,quote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
In de toekomst zal het misschien minder hard aankomen.
Maar die 4 dagen waren met afstand de ergste van mijn leven. Wat ook weer zegt dat er in mijn leven niet zoveel gebeurd is.
Heb ze beiden al jaren niet meer gezien, zat toen nog op de studentenvereniging.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan je nu ook niks meer mee beginnen dan?
Na massagemeisje had mijn leven ook even geen zin meerquote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
In de toekomst zal het misschien minder hard aankomen.
Maar die 4 dagen waren met afstand de ergste van mijn leven. Wat ook weer zegt dat er in mijn leven niet zoveel gebeurd is.
Ik vind het juist wel leuk alleen met die timeline is het gewoon lelijk gemaakt en heel leuk passen ze zo iets aan maar dan kan je niet eens terug naar hoe het eerst was en dan vertikken ze nog een niet leuk knopje te maken , terwijl die wel zo van toepassing is .quote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je HOEFT geen Facebook te hebben, hè?
Jij bent niet slecht in versieren.. Jij bent slecht in die laatste stap nemenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze beiden al jaren niet meer gezien, zat toen nog op de studentenvereniging.
1 meisje zat in mijn dispuut, ze was niet lelijk en best aardig. Maar niet aantrekkelijk en we hadden ook geen klik. Als je haar dan naast mijn andere dispuutsgenootje zette....(die was echt bloedmooi), sja.
Heb 3 vrouwen gedate in die tijd en toen heeft ze me maar opgegeven denk ik.
De ander zat ik een avond mee te praten op de soos () en die wilde graag blijven slapen. De paar keer daarna hing ze ook iedere keer aan me. Geen idee waarom ik dat niet deed, ze was best leuk.
Ik bedenk me er nu nog 1. Meisje op studie die vaak met me kwam praten. Begon me tijdens een bespreking van een tentamen te bevoelen.Ik raakte in paniek.
![]()
[ afbeelding ]
Zo zou je het kunnen zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent niet slecht in versieren.. Jij bent slecht in die laatste stap nemen
Wat vind je wel mooi?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
Instelling van facebook wat dus nieuw gaat worden maar ik vind het een beetje lelijk eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |