En dit is niet zielig slijmen?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik dan?
Nu ga ik huilend naar bed.
Wie heeft er gezegd dat ik lekker ben?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe moeten we nou weten hoe lekker je bent?
Heb je een stalker ... way to go manquote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat doe je wel.Net zoals je mn vriendin in de gaten houd op FB.
Je hebt een fan wees blij man!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dan al een hele tijd geen vriendin meer gehad, maar zo wanhopig ben ik nog nooit geweest
Niet iedereen is stalkerig aangelegd.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Account verwijderen en een nieuwe makenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Hellup ik heb facebook op tijdslijn ingesteld en kom erachter dat ik het niets vind hoe schakel ik dat in hemelsnaam uit ???
Jij bent een stoere negerquote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik dan?
Nu ga ik huilend naar bed.
Whut?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft er gezegd dat ik lekker ben?
http://lmgtfy.com/?q=deactivate+facebook+timeline#quote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
Hellup ik heb facebook op tijdslijn ingesteld en kom erachter dat ik het niets vind hoe schakel ik dat in hemelsnaam uit ???
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo erg zielig doen heeft toch helemaal geen zin of zo?quote:
Ik wou gewoon neuken.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat eigenlijk? Zo erg zielig doen heeft toch helemaal geen zin of zo?
Ik herken me er helemaal niet in namelijk, dat wanhopige gedoe
Maar 't werkt nietquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon neuken.Dus dan probeer je alles wat voorbij komt.
Mooie zomer was het wel.
En nog steeds maagd zijn danquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon neuken.Dus dan probeer je alles wat voorbij komt.
Mooie zomer was het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |