Ach, das toch de reden dat hij hier post?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ons benzinneke probeert iets te hard.
Eens, ik doe toch ook niet:quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, ik vind niet veel dingen sneu, maar dat continue geslijm zodra er iets met een kut binnenkomt. Het blijft schrijnend.
Ik dacht dat ik wanhopig was.quote:
Niet lullig doen heloef. Je bent zelf soms ook wel een beetje zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wanhopig was.
Toen kwam ik in dit topic en alles bleek mee te vallen.
Ik lach me suf.
Ja das waar, hij is wel tof maar hij probeert soms net iets te hard.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, das toch de reden dat hij hier post?
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lullig doen heloef. Je bent zelf soms ook wel een beetje zo.
Jij lijkt op een oliebol?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kom ik naast je zitten. Then you do that again
Het is juist de wanhoop die onaantrekkelijk maakt, ik hoop dat sommigen dat in kunnen zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wanhopig was.
Toen kwam ik in dit topic en alles bleek mee te vallen.
Ik lach me suf.
Ik ga geen voorbeelden zoeken hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?
Dus je bent buiten fok om dus een bad girl??quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh en ja, ze hebben het allemaal fout hier natuurlijk.
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentjequote:
Omdat die er niet zijn, of die zijn van de tijd dat ik nog wanhopig was.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga geen voorbeelden zoeken hoor.
Gewoon "Allemaal!" roepenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga geen voorbeelden zoeken hoor.
Hij slijmt bij vrouwen hier?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet lullig doen heloef. Je bent zelf soms ook wel een beetje zo.
Dan vul je het in voor een ander leer dat af want dat kan een vervelende gewoonte wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Capstan het volgende:
Zelfs ik denk wel eens dat ik slijmerig overkom. Zo is het dan nooit bedoeld, maar op de een of andere manier denk ik dan dat dat wel gedacht wordt
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.quote:
No idea.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?
Dat klinkt vies man.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentje
En dat verandert, om de dag?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.
Jij telt sowieso niet want ik ken jou.quote:
Nee, omdat ik daar geen zin in heb.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die er niet zijn, of die zijn van de tijd dat ik nog wanhopig was.
Schaakmat meisje.
Volgens mij niet. Mss bedoelt ze wanhopig overkomen, dat wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.
Nee zo'n vettige koude zompige oliebol van anderhalve dag oud, dat is feestquote:
Een beetje gelijk heb je wel. Ik heb nooit een reactie gehad dat iemand het daadwerkelijk slijmerig vondquote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vul je het in voor een ander leer dat af want dat kan een vervelende gewoonte worden
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentje
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat ik daar geen zin in heb.
Je slijmt ook niet bij mij. Ik mis je, loef, ik mis jequote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij telt sowieso niet want ik ken jou.
Yeah, eindelijk een oliebollensoulmatequote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.
Al een paar maanden niet meer hoor.quote:
Wat jij wil loefje.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.
Ja dat snap ik wel, god wat was ik wanhopig in de zomer.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mss bedoelt ze wanhopig overkomen, dat wel.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wil niet slijmen, maar oliebollen met krenten zijn vies ja
Whutquote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Awwww zonnestraaltje toch.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je slijmt ook niet bij mij. Ik mis je, loef, ik mis je
Dan had je hier moeten zijn, met al die schaarsgeklede damesquote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, god wat was ik wanhopig in de zomer.
Tis toch wel erg gesteld kan je dat verdomme niet eens meer normaal zeggen zonder als slijmbal getypeerd te worden.. -.-quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Maar goed dat ik geen meisje benquote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet meer op meisjes reageren hier.
Je zou bijna gaan zeggen dat dat wel verstandiger is, hè?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Okee dan Strawquote:
Ben je gekquote:
En ik dan? Ik dacht dat we een band hadden?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was ook half een grapje hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis toch wel erg gesteld kan je dat verdomme niet eens meer normaal zeggen zonder als slijmbal getypeerd te worden.. -.-
Sorry testosteron bui hier.. Ik scheld nu half
Jezus, hier zat je op te wachten of niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.
Krenten zijn dan ook bah. Rozijnen enzo. Vroeger had je mensen die daar op trakteerden in de klas.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was ook half een grapje hoor
Half, want als iedereen opeens reageerde met 'jajaja, krenten, bah!' zou het ook wel weer typisch zijn geweest
Nee. Ik denk het echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus, hier zat je op te wachten of niet?
Ik snap dat het een grapje is, maar het enge is is dat dit grapje deels op waarheid is berustquote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was ook half een grapje hoor
Half, want als iedereen opeens reageerde met 'jajaja, krenten, bah!' zou het ook wel weer typisch zijn geweest
Ik kan me nog herinneren dat ze pics in haar fobo had gestopt en iedereen massaal begon met reageren op haar foto's.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.
Jij niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze pics in haar fobo had gestopt en iedereen massaal begon met reageren op haar foto's.
Ik had naar Malta gemoeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan had je hier moeten zijn, met al die schaarsgeklede dames
Nee, dat is waar. Gelukkig.quote:
Ik heb geen ruggegraat.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik dan? Ik dacht dat we een band hadden?
Ik heb volgens niet zoveel gezegd toen, dat het mooie foto's waren dat was het.quote:
Gewoon niet in meer in fobo's kijken. Straks zien ze dat je als laatste gegluurd hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze pics in haar fobo had gestopt en iedereen massaal begon met reageren op haar foto's.
Dat geloof ik best ja.quote:
Je bent wel lief.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Gelukkig.
[..]
Ik heb geen ruggegraat.
Ik kijk echt bijna nooit in fobo's.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon niet in meer in fobo's kijken. Straks zien ze dat je als laatste gegluurd hebt
Oh een gangsterlied. Even naar mijn vriend sturen, die is hier verzot op.quote:
Als ik het geld toch eens had.quote:
Ik heb net in die van jou gekeken en ik vond jouw fotoboek een beetje zielig. Ik weet niet waarom. Misschien omdat ik zelf als laatste een reactie erin heb geplaatst.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk echt bijna nooit in fobo's.![]()
Behalve als iemand zegt dat er wat interessants in staat.
Dat viel ook wel mee. En dat heeft niets met de foto's te maken, maar met het feit dat ik vrijwel nooit foto's in mijn fobo had of deelde, dus dan is zoiets even leuk om op te reageren omdat het 'nieuw' is.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo een rare trek dat als het over iemands fotoboek gaat dat ik sowieso moet kijkenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk echt bijna nooit in fobo's.![]()
Behalve als iemand zegt dat er wat interessants in staat.
Ja, dat wel.quote:
Verkapte-ik-heb-een-vriend-post.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh een gangsterlied. Even naar mijn vriend sturen, die is hier verzot op.
Ik ga er ook wel eens kijken. Gewoon nieuwsgierigheid denk ik. Tevens hoi weerquote:Op maandag 2 januari 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een rare trek dat als het over iemands fotoboek gaat dat ik sowieso moet kijken
Op een schaal van 1 tot en met 10, wat was het????quote:Op maandag 2 januari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meende het anders serieus, hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. En dat heeft niets met de foto's te maken, maar met het feit dat ik vrijwel nooit foto's in mijn fobo had of deelde, dus dan is zoiets even leuk om op te reageren omdat het 'nieuw' is.
Is niet gangster, is block party.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh een gangsterlied. Even naar mijn vriend sturen, die is hier verzot op.
Nou toen ik een foto in mijn fotoboek had staan had ik misschien 6 reacties, het feit dat je een meisje bent heeft er ook een beetje aan bijgedragen hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. En dat heeft niets met de foto's te maken, maar met het feit dat ik vrijwel nooit foto's in mijn fobo had of deelde, dus dan is zoiets even leuk om op te reageren omdat het 'nieuw' is.
Ohhh Capstan, eindelijk iemand die me aandacht geeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik meende het anders serieus, hoor![]()
Disclaimer: bij de fabricage van deze post is géén slijm gebruikt.
Cijfersquote:Op maandag 2 januari 2012 00:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot en met 10, wat was het????
Een beetje denk je?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou toen ik een foto in mijn fotoboek had staan had ik misschien 6 reacties, het feit dat je een meisje bent heeft er ook een beetje aan bijgedragen hoor.
Alles wat een mens zegt wordt tegen 'm gebruikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohhh Capstan, eindelijk iemand die me aandacht geeft.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |