Nee! Ga niet weg, zijdezachte schoonheid van mij.quote:
Dan praat je Supersoep na, surprise surprise.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk een keer scherp en dan denken jullie dat het SS is. Lekker zeg
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk een keer scherp en dan denken jullie dat het SS is. Lekker zeg
Haiquote:
Waar was je vanacht danquote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee! Ga niet weg, zijdezachte schoonheid van mij.
Als je iemand zoekt tot 25, moet je opschieten. Komend oud en nieuw ben ik geen 25 meer.
Volgens een groot gedeelte van dit topic ben je een leuke en lieve vrouw, dus wanneer is onze eerste date?quote:
Je bent populair meid.quote:
wejooo, hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef SiIk het volgende:
Ik werd van de week te oud genoemd door iemand van 22
[..]
Waar was je vanacht dan
Dat jij die date laat afhangen van het oordeel van ''een groot deel van dit topic'' Vertelt mij dat ze jou in ieder geval niet moet datenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Volgens een groot gedeelte van dit topic ben je een leuke en lieve vrouw, dus wanneer is onze eerste date?
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Al die kerels meteen -Strawberry- quoten.
Zielig en alleen thuis. Gamen en fappen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef SiIk het volgende:
Ik werd van de week te oud genoemd door iemand van 22
[..]
Waar was je vanacht dan
O fuck, ik quote jou meteen...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:42 schreef -Nouvelles het volgende:
Al die kerels meteen -Strawberry- quoten.
19.quote:
Dat is altijd zo hier. Iedere vrouw wordt meteen op gesprongen. Doe het dan eens in real life, mannen.quote:
ok, defuckquote:Op zondag 1 januari 2012 23:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
19.
Toen ik een paar minuten later zei dat we geen seks gingen hebben omdat ie me te jong vond nam ie overigens z'n woorden terug
In het kader van dit topic hoe ga je nu om met cockblockers?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij die date laat afhangen van het oordeel van ''een groot deel van dit topic'' Vertelt mij dat ze jou in ieder geval niet moet daten
De boekentip? Ik ga het nu even googelen, sorry was het alweer even vergeten.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen met mijn tip? Hier raakt het misschien niet zo verloren als in de TC
Hij vond je toch te oud, zei je net?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
19.
Toen ik een paar minuten later zei dat we geen seks gingen hebben omdat ie me te jong vond nam ie overigens z'n woorden terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |