Ja, je kent haar al.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee! Ga weg!
Hoe ben je daar achter gekomen?
Zijn er ergens pics van Arachide?
Lang verhaal. Wil je niet weten. Ik heb je bij deze voldoende geinformeerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Werken hoogstwaarschijnlijk.
Welkom bij de club!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
Hallohallo.
Ik zoek een leuk vriendje zodat ik volgend jaar Oud & Nieuw wel iemand heb om te zoenen.
Strawberryquote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat we graag Strawberry likken. Denk ik.
Ik zeg dat al jaren. Luistert ook niemand naarquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
Hallohallo.
Ik zoek een leuk vriendje zodat ik volgend jaar Oud & Nieuw wel iemand heb om te zoenen.
We hebben nog een leuke 17 jarige voor je in de aanbiedingquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
Hallohallo.
Die hebben we niet, ga maar ergens anders zoeken.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
Hallohallo.
Nee, geen vriendje, hèquote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zeg dat al jaren. Luistert ook niemand naar
20 - 25 Als het even kan.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben nog een leuke 17 jarige voor je in de aanbieding
Mijn tip? Niet teveel persoonlijke dingen blootgeven.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou over gezegd?
Ok doegquote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Die hebben we niet, ga maar ergens anders zoeken.
Presentquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
Hallohallo.
Hier komen geen wanhopige mannen of jongens, ga eens ergens anders zoeken!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
Hallohallo.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hier komen geen wanhopige mannen of jongens, ga eens ergens anders zoeken!
Wie is ze nu... ??quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat de houding het verpest voor velen. Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook voor jou geldt (nog even los ervan of ze het ook echt zo bedoelde).
Ben ik eindelijk een keer scherp en dan denken jullie dat het SS is. Lekker zegquote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het is Supersoep via haar account en hij heeft het over jou. Hij is jaloers op je. Omdat je knap bent in zijn ogen.
Mwah, mijn paspoort liegt gewoon, ik ben heul geen 27quote:
I know that feel, sis.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar volgens mij wil ik te vaak
Ik hou dingen graag realistisch, ik kan wel roepen hoe geweldig ik ben dat ben ik niet, ik ben goed genoeg maar zo bijzonder dat je je vriendje voor me zou inruilen? Lijkt me sterk, er zullen er misschien een paar zijn die dat zouden doen, de vraag is dan moet je zo'n type wel willen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat de houding het verpest voor velen. Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook voor jou geldt (nog even los ervan of ze het ook echt zo bedoelde).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |