Tuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik ben alleen een primaat in bed, thank you very much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht ik ook wel.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Beestje moet een naam hebben niewaar?quote:
Met als resultaat dat het dus ook moeilijk zal zijn om in te haken op een gesprek dat op een dergelijk kroeg-niveau gevoerd wordtquote:
Vijverquote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beestje moet een naam hebben niewaar?
Goh, wat een nieuws.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dacht ik ook wel.![]()
Ik moest heul hard lachen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Straks kan het niet meer.
Graag gedaan.quote:
Mja, maar ik weet ook niet wat belangrijk is om over mee te kunnen praten en wat niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Met als resultaat dat het dus ook moeilijk zal zijn om in te haken op een gesprek dat op een dergelijk kroeg-niveau gevoerd wordt
En dat hoeft nieteens in een kroeg gevoerd te worden ook nog
Je kan gewoon door neuken tijdens de zwangerschap.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Straks kan het niet meer.
Of je het wil is een tweede.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan gewoon door neuken tijdens de zwangerschap.
Dat laat ik buiten beschouwing.quote:
Daterangequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Of tijdens de zwangerschap met iemand neuken die niet zwanger is.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan gewoon door neuken tijdens de zwangerschap.
Goeie film wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet denken aan die scene van knocked up
Speciaal voor mij, lief he?quote:
Zo laag zie ik hem zelfs niet gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of tijdens de zwangerschap met iemand neuken die niet zwanger is.
Je weet t niet, je weet t niet.quote:
Dan heeft hij er straks 2 zwanger rondlopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën.. niet dat ik er verstand van hebquote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar als ik vanavond nachtmerries krijg, heb je ruzie
Zwangerschap betekent niet per definitie zwanger blijven. Jullie gaan overal maar van uit terwijl jullie niks weten over de huidige situatie, waar jullie overigens ook niks over te weten krijgen.quote:
Ik heb nog wel vertrouwen in hem.quote:
Je hebt gelijk. Aangepast.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef Detroit het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën.. niet dat ik er verstand van heb
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of tijdens de zwangerschap NIET met iemand neuken die niet zwanger is.
Ergens vind ik het een enge gedachte.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je je zwangere vriendin niet willen neuken?
Hoe dan ook, sterkte ermee, het lijkt me niet makkelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zwangerschap betekent niet per definitie zwanger blijven. Jullie gaan overal maar van uit terwijl jullie niks weten over de huidige situatie, waar jullie overigens ook niks over te weten krijgen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens vind ik het een enge gedachte.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet het enige beest in bed
hij was wel de inspiratiequote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet het enige beest in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want als je eenmaal vreemd bent gegaan BLIJF je vreemdgaan natuurlijk!quote:
Juist doordat men niks weet worden er aannames gemaakt en allerlei scenarios bedacht kerel.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zwangerschap betekent niet per definitie zwanger blijven. Jullie gaan overal maar van uit terwijl jullie niks weten over de huidige situatie, waar jullie overigens ook niks over te weten krijgen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij was wel de inspiratieKlonk niet eens zo foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem ik het voor je op is het weer niet goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, want als je eenmaal vreemd bent gegaan BLIJF je vreemdgaan natuurlijk!Ik zeg ook niet dat jij nooit gaat neuken, puur omdat je nog nooit geneukt hebt?
Triest dat mensen zich daar zo mee bezig houden zeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Juist doordat men niks weet worden er aannames gemaakt en allerlei scenarios bedacht kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |