Speciaal voor mij, lief he?quote:
Zo laag zie ik hem zelfs niet gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of tijdens de zwangerschap met iemand neuken die niet zwanger is.
Je weet t niet, je weet t niet.quote:
Dan heeft hij er straks 2 zwanger rondlopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën.. niet dat ik er verstand van hebquote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar als ik vanavond nachtmerries krijg, heb je ruzie
Zwangerschap betekent niet per definitie zwanger blijven. Jullie gaan overal maar van uit terwijl jullie niks weten over de huidige situatie, waar jullie overigens ook niks over te weten krijgen.quote:
Ik heb nog wel vertrouwen in hem.quote:
Je hebt gelijk. Aangepast.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef Detroit het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën.. niet dat ik er verstand van heb
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of tijdens de zwangerschap NIET met iemand neuken die niet zwanger is.
Ergens vind ik het een enge gedachte.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je je zwangere vriendin niet willen neuken?
Hoe dan ook, sterkte ermee, het lijkt me niet makkelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zwangerschap betekent niet per definitie zwanger blijven. Jullie gaan overal maar van uit terwijl jullie niks weten over de huidige situatie, waar jullie overigens ook niks over te weten krijgen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens vind ik het een enge gedachte.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet het enige beest in bed
hij was wel de inspiratiequote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent niet het enige beest in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want als je eenmaal vreemd bent gegaan BLIJF je vreemdgaan natuurlijk!quote:
Juist doordat men niks weet worden er aannames gemaakt en allerlei scenarios bedacht kerel.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zwangerschap betekent niet per definitie zwanger blijven. Jullie gaan overal maar van uit terwijl jullie niks weten over de huidige situatie, waar jullie overigens ook niks over te weten krijgen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij was wel de inspiratieKlonk niet eens zo foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem ik het voor je op is het weer niet goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, want als je eenmaal vreemd bent gegaan BLIJF je vreemdgaan natuurlijk!Ik zeg ook niet dat jij nooit gaat neuken, puur omdat je nog nooit geneukt hebt?
Triest dat mensen zich daar zo mee bezig houden zeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Juist doordat men niks weet worden er aannames gemaakt en allerlei scenarios bedacht kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |