Dat ze in dit topic zit misschien?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
De naam straw gaat wel vaak over de tong hier, wat zegt dat?
waar het hart vol van is...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Strawquote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Proberen kan altijd. Alles, maar dan ook alles, kan kapot. Maar zij wil jou sowieso niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, want dan is het sowieso kansloos?
[..]
Ik had het niet over Straw.
Je hebt arachide op het oog gehad? Wut?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Realistischer dan dat aranogwat weer op het oog zou hebben.
Dat er meerdere met de tong over straw heen willen gaanquote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik weet dan toch juist hoe die dingen gaan, kutkloon. Soms krijg je invasies van mensen die in dit topic cute gaan lopen doen en overduidelijk totaal geen problemen hebben met versieren. Die komen dan "advies geven" of zo. Yeah, right..quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggen
Ze is leuk en iedereen wilt haar?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat we graag Strawberry likken. Denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Alles kan kapot, ... als het kansloos was dan ging niemand vreemd op deze aardbol.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, want dan is het sowieso kansloos?
Waar was jij in november?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt arachide op het oog gehad? Wut?
True, truequote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet dan toch juist hoe die dingen gaan, kutkloon. Soms krijg je invasies van mensen die in dit topic cute gaan lopen doen en overduidelijk totaal geen problemen hebben met versieren. Die komen dan "advies geven" of zo. Yeah, right..
Hoe zie jij in 1 oog opslag of iemand versierproblemen heeft dan? En dan helemaal op een forum.. Waar je geen gezicht en mimiek en zelfverzekerdheid kunt ruiken.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet dan toch juist hoe die dingen gaan, kutkloon. Soms krijg je invasies van mensen die in dit topic cute gaan lopen doen en overduidelijk totaal geen problemen hebben met versieren. Die komen dan "advies geven" of zo. Yeah, right..
Over wie heb je het?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik ook alweer niet dat je je vriendje voor mij zou inruilen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alles kan kapot, ... als het kansloos was dan ging niemand vreemd op deze aardbol.
Het is Supersoep via haar account en hij heeft het over jou. Hij is jaloers op je. Omdat je knap bent in zijn ogen.quote:
Nee! Ga weg!quote:
Jijquote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Newb moet gewoon meer eieren eten en zich gedragen als een bawsquote:
Ze zei zelf dat de houding het verpest voor velen. Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook voor jou geldt (nog even los ervan of ze het ook echt zo bedoelde).quote:Op zondag 1 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo geweldig ben ik ook alweer niet dat je je vriendje voor mij zou inruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |