Ik begrijp die aarzeling ook niet zo....quote:Op zondag 1 januari 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga er gewoon voor als je haar leuk vind, je hebt niks te verliezen
Het went, ik heb het vaak genoeg gehoord.quote:
Frikadeloliebollen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet
[ afbeelding ]
gegeten hebben met oud en nieuw
Nou ik begrijp het wel, ik was eerst ook zo onzekerquote:Op zondag 1 januari 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp die aarzeling ook niet zo....
Ik snap hem wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp die aarzeling ook niet zo....
Heloef! Here boy!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
Ik ben zo verliefd nu. Ik zou ja zeggen tegen iedereen die me nu ten huwelijk zou vragen. The notebook blijft zo'n prachtige film!
Niet eens, normaal zou ik der naar een meet proberen te trekken maar dat heeft geen zin.quote:
Nee, absoluut niet.quote:
Ja, ok. Maar Vrouwe Fortuna beloont de stoutmoedigen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik begrijp het wel, ik was eerst ook zo onzeker
Strawberry.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat, daarnaast ze is toch enorm gesteld op haar privacy.
Nee man.quote:
Een vrouw komt hier vertellen dat iedereen goed genoeg is, en jij....quote:
Ik vond een keer iemand proberen te hosselen wel genoeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een vrouw komt hier vertellen dat iedereen goed genoeg is, en jij....
Rare jongen
Dat is tenminste nog realistisch.quote:
Echt man, als jij een vriend van me was had ik je echt kapot gescholden uit liefde denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer iemand proberen te hosselen wel genoeg.
Niet eens het sexwoordenboekenforum?quote:
Als je je daar als hetero kerel durft te vertonen word je gekielhaaldquote:
Durven ze niet toe te geven.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar jullie zitten hier serieus op fok om wat 'te hosselen'?
Mijn tante deed dat..quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke vrouw trouwt er nou een homo?
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Durven ze niet toe te geven.
Ik hossel geen bezette meisjes en al helemaal niet als die me al een keer afgewezen hebben, ben ik nu raar?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt man, als jij een vriend van me was had ik je echt kapot gescholden uit liefde denk ik.
Heteboiii34quote:
?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef wordt later radioman, dan heeft die ze voor het uitzoeken
Wat doet het ertoe of ze bezet is?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel geen bezette meisjes en al helemaal niet als die me al een keer afgewezen hebben, ben ik nu raar?
Is straw bezet?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel geen bezette meisjes en al helemaal niet als die me al een keer afgewezen hebben, ben ik nu raar?
Door wie!?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggen
Dat onmogelijke ik wil seks topic was toch van haar?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggen
Realistischer dan dat aranogwat weer op het oog zou hebben.quote:
Ehm, want dan is het sowieso kansloos?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe of ze bezet is?
Ik had het niet over Straw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |