Ik heb 1 iemand op het "oog" maar dat wordt toch niks.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel 1-2 mensen op het oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jawel hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk het niet, fok bijvoorbeeld helpt al geen ene fuck.
Hell no...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar jullie zitten hier serieus op fok om wat 'te hosselen'?
Ja ik weet niet wat, daarnaast ze is toch enorm gesteld op haar privacy.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
Heloef heeft ook iemand op het oog.. Ik vind dat hij er iets mee moet doen.
Nee, was toeval, en heeft goed uitgepaktquote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 1 iemand op het "oog" maar dat wordt toch niks.... !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast....
Rustig aan.
HAHAHAquote:Op zondag 1 januari 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat, daarnaast ze is toch enorm gesteld op haar privacy.
Nee joh, ik kwam op dit forum om te praten over het Songfestival.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee want jij hebt veel succes.quote:
Dat zou wat zijn zeg...Nee, daarvoor is Paiq!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Spannend!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Top secret... Als het iets wordt dan hoor je het sowieso.
[..]
thx
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 1 iemand op het "oog" maar dat wordt toch niks.Sorry heloef, ik vind je gewoon niet op die manier leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Je bent al een tijdje lid... ben je al iemand hier tegengekomen?quote:
Niet zo aanvallend, ik lach je niet uit. Ik vind het alleen grappig dat je niet vertelt wie het is maar dan wel zo door laat schijnenquote:
Dat ook nog eens waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry heloef, ik vind je gewoon niet op die manier leuk
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weltruste!quote:
Awquote:Op zondag 1 januari 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag zeggen wie je denkt dat het is?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet zo aanvallend, ik lach je niet uit. Ik vind het alleen grappig dat je niet vertelt wie het is maar dan wel zo door laat schijnenOf denk ik aan een verkeerd iemand?
Ik ben in die tijd 1 iemand tegengekomen die ik lichamelijk aantrekkelijk vond. Maar toen had ik al een vriendin. Niet dat ik geloof dat ze mij zag zitten, maar toch.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje lid... ben je al iemand hier tegengekomen?
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
Ik ben zo verliefd nu. Ik zou ja zeggen tegen iedereen die me nu ten huwelijk zou vragen. The notebook blijft zo'n prachtige film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |