Echt man, als jij een vriend van me was had ik je echt kapot gescholden uit liefde denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond een keer iemand proberen te hosselen wel genoeg.
Niet eens het sexwoordenboekenforum?quote:
Als je je daar als hetero kerel durft te vertonen word je gekielhaaldquote:
Durven ze niet toe te geven.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar jullie zitten hier serieus op fok om wat 'te hosselen'?
Mijn tante deed dat..quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke vrouw trouwt er nou een homo?
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Durven ze niet toe te geven.
Ik hossel geen bezette meisjes en al helemaal niet als die me al een keer afgewezen hebben, ben ik nu raar?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt man, als jij een vriend van me was had ik je echt kapot gescholden uit liefde denk ik.
Heteboiii34quote:
?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef wordt later radioman, dan heeft die ze voor het uitzoeken
Wat doet het ertoe of ze bezet is?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel geen bezette meisjes en al helemaal niet als die me al een keer afgewezen hebben, ben ik nu raar?
Is straw bezet?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hossel geen bezette meisjes en al helemaal niet als die me al een keer afgewezen hebben, ben ik nu raar?
Door wie!?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggen
Dat onmogelijke ik wil seks topic was toch van haar?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij bent gehosseld op fok, dus je mag niks zeggen
Realistischer dan dat aranogwat weer op het oog zou hebben.quote:
Ehm, want dan is het sowieso kansloos?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe of ze bezet is?
Ik had het niet over Straw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |