No idea.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij welke vrouwen/meisjes slijm ik dan?
Dat klinkt vies man.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentje
En dat verandert, om de dag?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.
Jij telt sowieso niet want ik ken jou.quote:
Nee, omdat ik daar geen zin in heb.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat die er niet zijn, of die zijn van de tijd dat ik nog wanhopig was.
Schaakmat meisje.
Volgens mij niet. Mss bedoelt ze wanhopig overkomen, dat wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien vroeger, toen ik wanhopig was.
Nee zo'n vettige koude zompige oliebol van anderhalve dag oud, dat is feestquote:
Een beetje gelijk heb je wel. Ik heb nooit een reactie gehad dat iemand het daadwerkelijk slijmerig vondquote:Op zondag 1 januari 2012 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vul je het in voor een ander leer dat af want dat kan een vervelende gewoonte worden
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb een moedervlek op m'n kin, lijkt wel een beetje op een krentje
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat ik daar geen zin in heb.
Je slijmt ook niet bij mij. Ik mis je, loef, ik mis jequote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij telt sowieso niet want ik ken jou.
Yeah, eindelijk een oliebollensoulmatequote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.
Al een paar maanden niet meer hoor.quote:
Wat jij wil loefje.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.
Ja dat snap ik wel, god wat was ik wanhopig in de zomer.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mss bedoelt ze wanhopig overkomen, dat wel.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik wil niet slijmen, maar oliebollen met krenten zijn vies ja
Whutquote:Op zondag 1 januari 2012 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik eet nooit oliebollen met krenten, alleen zonder.
Het zit zo, kan je je herinneren dat je haar foto leuk/mooi hebt genoemd? Zoiets? Dan slijm/versier je meteen al voor sommige meisjes. Een kwestie van meiden die nooit aandacht krijgen, ineens een compliment krijgen en dan doordraaien. Dat zal nu wel het geval zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet eens een naam noemen, ergo het slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |