Ik vind dat altijd hilarisch om te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hier. Iedere vrouw wordt meteen op gesprongen. Doe het dan eens in real life, mannen.
Ik erger me er ook soms in real life aan hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 23:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hier. Iedere vrouw wordt meteen op gesprongen. Doe het dan eens in real life, mannen.
Ik ook wel ja, we zijn het weer ergens over eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd hilarisch om te zien.
Oh, te jong bedoelde ikquote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hij vond je toch te oud, zei je net?
Het kan nog. Ik begin nu aan mijn eerste oliebol.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb helemaal geen oliebollen enzo gehad. Jammer.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef SiIk het volgende:
Ik werd van de week te jong genoemd door iemand van 22
[..]
Waar was je vanacht dan
Gewoon vechten toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In het kader van dit topic hoe ga je nu om met cockblockers?
Ja, das waar maar het is ook wel eens lachwekkend om te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik erger me er ook soms in real life aan hoor
Niet goed voor het lichaam enzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan nog. Ik begin nu aan mijn eerste oliebol.
Ik date niet met digitale meisjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Volgens een groot gedeelte van dit topic ben je een leuke en lieve vrouw, dus wanneer is onze eerste date?
Die vond jij helemaal niet lekker!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan nog. Ik begin nu aan mijn eerste oliebol.
Ik vind het sneu, ik vind niet veel dingen sneu, maar dat continue geslijm zodra er iets met een kut binnenkomt. Het blijft schrijnend.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:44 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik ook wel ja, we zijn het weer ergens over eens.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh en ja, ze hebben het allemaal fout hier natuurlijk.
Het was nog geen oud & nieuw toen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En, hebben jullie toen je eigen vuurwerk gemaakt?
Eens. Helemaal mee eens. Pijnlijk bijna. Vooral Benzin bij Faye.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, ik vind niet veel dingen sneu, maar dat continue geslijm zodra er iets met een kut binnenkomt. Het blijft schrijnend.
Klopt, maar ik kreeg ineens zin.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die vond jij helemaal niet lekker!
Ik vind het serieus grappigquote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, ik vind niet veel dingen sneu, maar dat continue geslijm zodra er iets met een kut binnenkomt. Het blijft schrijnend.
Ons benzinneke probeert iets te hard.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Eens. Helemaal mee eens. Pijnlijk bijna. Vooral Benzin bij Faye.
Ik zou je geven schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |