Je probeerde het niet eens, je zei dat je me leuk vond. Vervolgens ging je huilen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wanneer was ik wanhopig? Deze zomer.
Wanneer probeer ik je te versieren? Deze herfst.
Juistem!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nieuw in dit topic.
Serieus???quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je probeerde het niet eens, je zei dat je me leuk vond. Vervolgens ging je huilen.
Never been more turned off.
Lol?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je probeerde het niet eens, je zei dat je me leuk vond. Vervolgens ging je huilen.
Het was halverwege november toch? Dat is toch herfst?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was het toen al wel herfst? Net niet, toch?
Goed he.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon van de spanning?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht even aan iema...eh, iets anders. Sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was halverwege november toch? Dat is toch herfst?
Nee ik huilde omdat ik was afgewezen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon van de spanning?
Dan zat ik in september ook niet in je ik-wil-alles-neuken-wat-er-voorbijkomtperiodequote:Op maandag 2 januari 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was halverwege november toch? Dat is toch herfst?
Ik was nog droger dan de sahara. Ik had serieuze dubstep nodig om alles weer normaal te krijgen.quote:
Ik moet hierom lachen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik zie je wel veel klagen over facebook dus misschien is verwijderen zo gek nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik weer wat extreem en ben ik te lui voor maar blijkt dus dat het niet kan . Stelletje prutsers bij facebook
Daar heb je VH voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was nog droger dan de sahara. Ik had serieuze dubstep nodig om alles weer normaal te krijgen.
Vertel mij wat. Maar niemand kan zeggen dat ik nooit wat geprobeerd hebquote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet hierom lachen.![]()
Maar ik ken het gevoel. Het is soms heel moeilijk om het te zeggen als het zo emotioneel is. En dan komt het er zo uit.
Been there, done that.
Je wordt geil van dubstep?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was nog droger dan de sahara. Ik had serieuze dubstep nodig om alles weer normaal te krijgen.
Ik weet niet wat ik er mee wou bereiken eigenlijk, echt een fantastische manier was het ook weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet hierom lachen.![]()
Maar ik ken het gevoel. Het is soms heel moeilijk om het te zeggen als het zo emotioneel is. En dan komt het er zo uit.
Been there, done that.
Jaquote:
Godver...quote:Am Mark a single harmless black African guy with black short hair, two lovely eyes and a nice muscle smooth body residing in Ghana, Am (168) Tall and weigh 65 kilograms. Am down to earth guy and enjoy life and ready to start a serious cam sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |