Je HOEFT geen Facebook te hebben, hè?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrrr wat irritant nu zit ik vast aan dat stomme timeline op facebook terwijl ik er echt geen kut aan vind![]()
![]()
In de toekomst zal het misschien minder hard aankomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je de nasleep achterwege laat, moet het toch wel te doen zijn?
Wat is dat timeline sowieso?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrrr wat irritant nu zit ik vast aan dat stomme timeline op facebook terwijl ik er echt geen kut aan vind![]()
![]()
Op 9 januari schijnt dat het definitieve uiterlijk van Facebook te worden, dus ik heb hem ook maar ingesteld om te wennenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Tering,quote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
In de toekomst zal het misschien minder hard aankomen.
Maar die 4 dagen waren met afstand de ergste van mijn leven. Wat ook weer zegt dat er in mijn leven niet zoveel gebeurd is.
Heb ze beiden al jaren niet meer gezien, zat toen nog op de studentenvereniging.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan je nu ook niks meer mee beginnen dan?
Na massagemeisje had mijn leven ook even geen zin meerquote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
In de toekomst zal het misschien minder hard aankomen.
Maar die 4 dagen waren met afstand de ergste van mijn leven. Wat ook weer zegt dat er in mijn leven niet zoveel gebeurd is.
Ik vind het juist wel leuk alleen met die timeline is het gewoon lelijk gemaakt en heel leuk passen ze zo iets aan maar dan kan je niet eens terug naar hoe het eerst was en dan vertikken ze nog een niet leuk knopje te maken , terwijl die wel zo van toepassing is .quote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je HOEFT geen Facebook te hebben, hè?
Jij bent niet slecht in versieren.. Jij bent slecht in die laatste stap nemenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze beiden al jaren niet meer gezien, zat toen nog op de studentenvereniging.
1 meisje zat in mijn dispuut, ze was niet lelijk en best aardig. Maar niet aantrekkelijk en we hadden ook geen klik. Als je haar dan naast mijn andere dispuutsgenootje zette....(die was echt bloedmooi), sja.
Heb 3 vrouwen gedate in die tijd en toen heeft ze me maar opgegeven denk ik.
De ander zat ik een avond mee te praten op de soos () en die wilde graag blijven slapen. De paar keer daarna hing ze ook iedere keer aan me. Geen idee waarom ik dat niet deed, ze was best leuk.
Ik bedenk me er nu nog 1. Meisje op studie die vaak met me kwam praten. Begon me tijdens een bespreking van een tentamen te bevoelen.Ik raakte in paniek.
![]()
[ afbeelding ]
Zo zou je het kunnen zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent niet slecht in versieren.. Jij bent slecht in die laatste stap nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |