Jij viel toch niet op negers?quote:
Vooruitgang... door zich als een bitch te gedragen. Stop putting pussy on the pedestal.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, we kunnen veel zeggen over heloef, maar hij heeft tenminste wel vooruitgang geboekt. Alleen jammer voor hem dat het niks voor hem opgeleverd heeft
goeie vraag weet ik niet het antwoord op zo 1,2,3quote:Op maandag 2 januari 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, wanneer mag je jezelf normaal noemen?
Je begrijpt me verkeerd. Hij heeft tenminste wel tegen iemand gezegd dat hij haar leuk vond ipv alleen maar te lopen klagen over dat hij nooit stappen durfde te ondernemenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vooruitgang... door zich als een bitch te gedragen. Stop putting pussy on the pedestal.
Al doende leer je, loefje. Volgende keer gaat het beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er mee wou bereiken eigenlijk, echt een fantastische manier was het ook weer niet.
Als ik je kut weer eens droog moet maken, je hebt mijn nummer.quote:
Come on, dat kun je zelf toch wel bedenken.quote:
Ik deed het in een vlaag van verstandverbijstering.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap die liefdesbetuigingen eerlijk gezegd ook niet.. Je kan toch gewoon zoenen en kijken waar het schip strand?
Misschien heeft hij gewoon eventjes een beetje bevestiging nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Come on, dat kun je zelf toch wel bedenken.
KazaaLite.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Weet iemand hier met welk programma je het best een film kan downloaden?
Ik heb nog nooit iets gedownload namelijk
Ik hoop in Godsnaam niet dat je daarmee jezelf bedoeld...quote:
The Piratebayquote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Heel eerlijk ben ik meer voor die aanpak dan een vriend die out of the blue een vage liefdesverklaring doet en jij zoiets hebt van wtf. De situatie word helemaal awkward als het niet wederzijds is. Als je een meisje probeert te zoenen en zij zoent niet mee dan weet je genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap die liefdesbetuigingen eerlijk gezegd ook niet.. Je kan toch gewoon zoenen en kijken waar het schip strand?
spotnet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
Utorrent.. daarna piratebay.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Casie het volgende:
En dan krijg je niet gelijk een klap in je gezicht?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ben ik meer voor die aanpak dan een vriend die out of the blue een vage liefdesverklaring doet en jij zoiets hebt van wtf. De situatie word helemaal awkward als het niet wederzijds is. Als je een meisje probeert te zoenen en zij zoent niet mee dan weet je genoeg.
Dat en zoenen als je iemand hoogstens eens in de 2 maanden ziet gaat ook niet zo makkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan krijg je niet gelijk een klap in je gezicht?
Liever niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik je kut weer eens droog moet maken, je hebt mijn nummer.
Die mogelijkheid zit er ook in en dan weet je helemaal genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan krijg je niet gelijk een klap in je gezicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |