Ik kom hier al ff he, dus ik weet hoe het werktquote:
Ik postte weer door het slotje heenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:04 schreef FritsFlits het volgende:
Vaag, topic sluit, zie mezelf als laatste, maar als ik nu kijk staat Karina daar als laatste?
Kan hij niet in Onzin baggeren? Een eigen kwijlhoekjequote:
Nou ja, je weet maar nooit, zoals je aan het posten bentquote:Op zondag 1 januari 2012 03:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom hier al ff he, dus ik weet hoe het werktt
ONZquote:Op zondag 1 januari 2012 03:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan hij niet in Onzin baggeren? Een eigen kwijlhoekje
Volgens mij begrijpen jullie me prima, dus het valt nog best meequote:Op zondag 1 januari 2012 03:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, je weet maar nooit, zoals je aan het posten bent
Ik wist niet eens dat modjes dat kondenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat modjes dat konden
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:06 schreef D. het volgende:
Hebben jullie netjes bohemiana Rahpsody afgewaavcht?
Wij hadden Buzz, en daarna iets flauws op Veronica, na het vuurwerk enzoquote:
Wij hadden tenminste Duitse schlagermuziekquote:Op zondag 1 januari 2012 03:07 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hadden Buzz, endaarna ietsflauws o Veronaca, na het vuurwerk eno
Ik betwijfel of ik iets gemist hebquote:Op zondag 1 januari 2012 03:09 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Wij hadden tenminste Duitse schlagermuziek
Ja, heb 'uitgeslapen'quote:Op zondag 1 januari 2012 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen zuipschuit! Nu alweer wakker?
quote:Op zondag 1 januari 2012 09:30 schreef cafca het volgende:
Overigens dit jaar volgens mij voor het eerst de top 2000 uitgeluisterd. Lekker meegezongen met Queen terwijl de champagne klaarstond.
Nog ff flink gelachen om de vriend die eerst Child in Time keihard zette, en vervolgens tegen de kinderen zei dat ze niet zo moesten schreeuwen
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 1 januari 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]geweldig inderdaad.
Hee D. Ook weer nuchter?
Ja, dat komt vanzelf wel. Leuke avond gehad dus!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald
Maar da's een kwestie van tijd
Ja, was geslaagd.quote:Op zondag 1 januari 2012 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat komt vanzelf wel. Leuke avond gehad dus!
Wat zijn je goede voornemens?quote:Op zondag 1 januari 2012 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, was geslaagd.
Nu is het tijd voor de goede voornemens
Ik heb er meerdere, maar die waar ik per direct aan begonnen ben is: op naar de 80kgquote:Op zondag 1 januari 2012 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zijn je goede voornemens?
Goedemorgen OlgaVoor jou ook een heel gelukkig 2012!
quote:Op zondag 1 januari 2012 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar die waar ik per direct aan begonnen ben is: op naar de 80kg
Ik weet dat ik morgen op het werk vlaai krijg.quote:Op zondag 1 januari 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Succes. Dat voornemen zou ook van mij kunnen zijn! ik begin dinsdag weer. Vandaag en morgen nog even lekker eten. Morgen nog een verjaardag...
quote:Op zondag 1 januari 2012 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik morgen op het werk vlaai krijg.
Kijken of ik sterk genoeg ben
Lekker! Veel plezier...quote:Op zondag 1 januari 2012 10:21 schreef D. het volgende:
Ik ga zo richting de sauna. Lekker alles eruit zweten
Nou, dat laat ik me niet ontnemen!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeiemorgen!
Voor iedereen die dat wil 3 keer: Gelukkig 2012!
quote:
Van dat laatste heb ik gelukkig geen last, maar ja, ik mis het wel, die mooie muziek.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge...dat is wel ff afkicken hoor..werd wakker met een gevoel van: hej nu hoef ik mn radio niet meteen aan te zetten. En bovendien vooral: Kut, morgen gaat de wekker weer om zes uur
Toen ik dit las ging ik een beetje dood.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet trouwens inmiddels weer waar ik bij Shine On You Crazy Diamond altijd aan moet denken; aan Whenever Wherever van Shakira. Had ik het maar níet willen weten.
Dat vind ik ook zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Toen ik dit las ging ik een beetje dood.
Het is If I Wear a Carpenterquote:
Genoeg vervangers voor De Heer te vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Van Peperstraten maakt er ook zijn eigen feestje van
Nou, het is 'were'quote:Op zondag 1 januari 2012 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is If I Wear a Carpenter
dat kan ook makkelijk met Karen, die is licht genoegquote:Op zondag 1 januari 2012 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is If I Wear a Carpenter
Paar die er van mij best in gemogen hadden, maar overall geen echte dingen die gemist werden.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
Creole & The Coconuts, Kid Annie, I'm Not Your Daddy
Silvas, Lucie Breathe In
Simon, Paul Mother And Child Reunion
Spin Doctors Two Princes
George Michael/Mary J. Blige As
Kadanz In Het Donker
Womack & Womack Teardrops
Four Tops If I Were A Carpenter
Sheila & The Black Devotion Singin' In The Rain
Lewis & The News, Huey The Power Of Love
Passengers Miss Sarajevo
Love Affair Everlasting Love
Blondie I'm Gonna Love You Too
Sting & Eric Clapton It's Probably Me
Level 42 Running In The Family
Ik miste Lucie Silvas welquote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
Creole & The Coconuts, Kid - Annie, I'm Not Your Daddy
Silvas, Lucie - Breathe In
Simon, Paul - Mother And Child Reunion
Spin Doctors - Two Princes
George Michael/Mary J. Blige - As
Kadanz - In Het Donker
Womack & Womack - Teardrops
Four Tops - If I Were A Carpenter
Sheila & The Black Devotion - Singin' In The Rain
Lewis & The News, Huey - The Power Of Love
Passengers - Miss Sarajevo
Love Affair - Everlasting Love
Blondie - I'm Gonna Love You Too
Sting & Eric Clapton - It's Probably Me
Level 42 - Running In The Family
Ik mis haar nooit!quote:
Met hele logische vragen soms ook! "Kan een mug AIDS overbrengen? Ja euhh goede vraag eik!'quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
Inderdaad, Avro's NachtdienstWas zo'n tof programma, voornamelijk voor de tijd dat ze dingen drastisch gingen veranderen. Vond het altijd leuk om daarmee in slaap te vallen.
Mijn stemmen stonden allemaal in de lijst. Ik ben mainstream.quote:
Dat vind ik nou weer zo'n vervelende plaat. Weet niet wat het is, maar het werkt op mijn zenuwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:27 schreef peaceman het volgende:
Deze had er best in gemogen:
Jeffreys, Garland Hail Hail Rock 'n' Roll
Niet van JW Roodbeenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit (nu pas, jaja) de top 10 lijstjes van de presentatoren te bekijken en nu snap ik een beetje waar die zeiknummers van Coldplay en Adele etc vandaan komen.
Waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit (nu pas, jaja) de top 10 lijstjes van de presentatoren te bekijken en nu snap ik een beetje waar die zeiknummers van Coldplay en Adele etc vandaan komen.
oh die bestaat ook nog?quote:
OUWE.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef On het volgende:
Nooit meer groene stroom reclames over goedgelovige vaders en zakgeldverhoging van kleine wijsneuzen!
Ik ben toch blij dat die niet in de top 2000 stond..quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het via cultura24 gevolgd, dus die radioreclames zijn me bespaard gebleven. Maar nu via de stream ontkom ik er niet aan.
Tozzi en raf, een van de prachtige songfestivalliedjes!
Hmm, naja alles klopt qua volgorde op het sheet, alleen het laatste nummer van het uur komt niet sinds ik luister. Alleen Room Eleven.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef FritsFlits het volgende:
Ze doen het random, dus denk dat de DJ's ook een eigen keuze daarin hebben. is volgens mij altijd al zo geweest
Nee, die's er al uit gezweetquote:Op zondag 1 januari 2012 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat zal de alcohol nog zijn, of niet?
quote:
Ja hoor, bij vrienden geweest. Volgegeten met de tv op top 2000 en Vrienden van Amstel live. Daarna vuurwerk, bubbels en vervolgens tot half 4 gekaraoke'd.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Teardrops on the dancefloor
remind me baby of you
footsteps in my eyes
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef Eska het volgende:
[..]Zo zongen mijn zusjes en ik het ook altijd!!
quote:
Ja onwijs tofquote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Olga, nog leuk feestje gehad? was flink was vuurwerkt hier!
Nou idd, ik stond in de keuken net heel verontwaardigd te doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik hoorde tijdens het eten the Pretenders - I go to sleep...die hoort duidelijk in de Top 2000.
Van Icehouse had Electric blue eigenlijk nog eerder een plekje verdiendquote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef Olga het volgende:
Ik zie genoeg platen die ipv de platen van 2011 in de lijst hadden gemoeten
Van de nummers die al geweest zijn onder meer Icehouse en Power Station
Kan ze Adele meteen meenemen? Please?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:16 schreef Olga het volgende:
Volgend jaar gewoon helemaal gene Whitney meer in de top2000
Zeker.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het nu al saai zonder Top 2000,en de bijbehorende reacties in deze topics
Bruno Mars ook graag.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan ze Adele meteen meenemen? Please?
Precies, ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het nu al saai zonder Top 2000,en de bijbehorende reacties in deze topics
Ik gok dat die er volgend jaar nog wel instaatquote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Even voor de fans: op Disney channel een special over Justin Bieber
Dan zap ik daar even mooi voorbijquote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja inderdaad, gisteren hadden we er ook al over of het zou lukken om met een hele groep een happy hardcore nummer in de top 2000 te brengenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
Massaal Toren van Natalia Imbruglia omhoog stemmen naar 1. Lijkt me wel humor
Dusnie Channelquote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Of de rode schoentjesquote:Op zondag 1 januari 2012 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beter dan Jan Smit. Van mij mag zelfs Gabber Piet er in.
19.00 - 22.00 uur Miranda van Hollandquote:Op zondag 1 januari 2012 19:23 schreef LDS het volgende:
Wie is die DJ? Heeft volgens mij een spraakgebrek ofzo
En pongquote:Op zondag 1 januari 2012 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dan doen we de cover ook even (Kaplaarzen)
Hier ookquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef Olga het volgende:
Overigens is dit de laatste dag tot 25 december dit jaar dat ik radio 2 luister
Ik vond Adele wel heel aandoenlijk, toen ze someone like you live ten gehore bracht in Royal Albert Hall. Die emoties, dat was echt kippevel. Een terechte top 10-notering.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vorig jaar was topic 47 voor de subtop, dit jaar 94. Dus twee keer zoveel! Is ook al knapquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Op youtube maar ff Kaplaarzen aangezet
Inderdaad, Top 2000 is populair op FOK!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vorig jaar was topic 47 voor de subtop, dit jaar 94. Dus twee keer zoveel! Is ook al knap
Toren?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
Dat viel reuze meequote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zegt diegene die met zijn dronken hoofd in zijn eentje een half topic volspamde
De versie van Sandra stond er ook niet inquote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Olga het volgende:
Deze had er van mij ook wel in gemogen
De cover van Jamie Cullum staat er wel in
En die van U2 ook nietquote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
De versie van Sandra stond er ook niet in
Maria Magdalena had er van mij wel in gemogenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Maar U2 stond al genoeg in de lijst, Sandra helemaal niet
Eensquote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef LDS het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met deze DJ, heel irritant stemgeluid imo.
Van mij ook welquote:Op zondag 1 januari 2012 19:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Maria Magdalena had er van mij wel in gemogen
Modern Talking had er wel in gemogen ?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben erg van de foute muziek uit Duitsland, maar Sandra kan ik dan weer niet hebben
Uiteraard!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Modern Talking had er wel in gemogen ?
Die zangert?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:48 schreef LDS het volgende:
Echt, wat een DJ zeg![]()
, krijg er de neiging van om de radio op een andere zender te zetten.
De muziek maakt gelukkig veel goed
Miranda van Holland is de DJ. Maar slikt klanken in, probeert alles op z'n Engels uit te spreken, maar het komt er geforceerd en lelijk uitquote:
Laat je weten wat je er van vond? Ik vond het dit jaar nl anders dan andere jaren.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn weer opnieuw begonnen, we zijn de à gogo's aan het terugkijken.
Nu de aflevering van 26 december jl.
Is ook niet het origineelquote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Olga het volgende:
Deze had er van mij ook wel in gemogen
De cover van Jamie Cullum staat er wel in
Ja is goed. Vond je het minder??quote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat je weten wat je er van vond? Ik vond het dit jaar nl anders dan andere jaren.
Ja vond het een heel stuk minder. De artiesten in de filmpjes hadden niet zulke leuke verhalen te vertellen en de lesjes van Leo waren of al redelijk bekend of wat saai. Maargoed dat is mijn mening. Misschien is de formule ook een beetje uitgekauwd..quote:
Ik vond ze even goed als altijdquote:Op zondag 1 januari 2012 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja vond het een heel stuk minder. De artiesten in de filmpjes hadden niet zulke leuke verhalen te vertellen en de lesjes van Leo waren of al redelijk bekend of wat saai. Maargoed dat is mijn mening. Misschien is de formule ook een beetje uitgekauwd..
Inderdaad zeg, wat loopt zij te falen. Heeft helemaal geen fijne radiostem, en dat geforceerde Engelse gedoequote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef het_fokschaap het volgende:
het is wel duidelijk waarom deze DJ niet in de top 2000 aan de beurt komt
Och, dat is nog erger dan de Skyradio van mijn vader. Al had die een tijd geleden radio5nostalgia op staan, met ook een of andere lijst.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef LDS het volgende:
Wel jammer dat mijn ouders nu de top 2000 is afgelopen standaard 100 % NL op hebben staan![]()
Toren van Natalie Imbroeklieja.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
misschien volgend jaar maar een top 4000, geen Serious Request dan maarquote:
Nee! Ik wil wel wat leuks zien in Enschede!!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien volgend jaar maar een top 4000, geen Serious Request dan maar
gaan die top 2000 dj's maar in een glazen huis
Idd mooi nummerquote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bedenk weer een topper voor de lijst
Tears for fears met Oletta Adams - Woman in chains (live)
Veel plezierquote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
De eerste nu gezien. Dat verhaal van pvdh![]()
![]()
mini docu's vielen een beetje tegen.
Nu naar aflevering 2!
Ach ja, 4x per dag hetzelfde nummer van Jan Smit voorbij horen komen went vanzelfquote:Op zondag 1 januari 2012 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och, dat is nog erger dan de Skyradio van mijn vader. Al had die een tijd geleden radio5nostalgia op staan, met ook een of andere lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
I dont want nobody baby.quote:
Die was dat jaquote:Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
I dont want nobody baby.
Of is t een ander nummer? TV staat nog steeds aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |