Nou, het is 'were'quote:Op zondag 1 januari 2012 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is If I Wear a Carpenter
dat kan ook makkelijk met Karen, die is licht genoegquote:Op zondag 1 januari 2012 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is If I Wear a Carpenter
Paar die er van mij best in gemogen hadden, maar overall geen echte dingen die gemist werden.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
Creole & The Coconuts, Kid Annie, I'm Not Your Daddy
Silvas, Lucie Breathe In
Simon, Paul Mother And Child Reunion
Spin Doctors Two Princes
George Michael/Mary J. Blige As
Kadanz In Het Donker
Womack & Womack Teardrops
Four Tops If I Were A Carpenter
Sheila & The Black Devotion Singin' In The Rain
Lewis & The News, Huey The Power Of Love
Passengers Miss Sarajevo
Love Affair Everlasting Love
Blondie I'm Gonna Love You Too
Sting & Eric Clapton It's Probably Me
Level 42 Running In The Family
Ik miste Lucie Silvas welquote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
Creole & The Coconuts, Kid - Annie, I'm Not Your Daddy
Silvas, Lucie - Breathe In
Simon, Paul - Mother And Child Reunion
Spin Doctors - Two Princes
George Michael/Mary J. Blige - As
Kadanz - In Het Donker
Womack & Womack - Teardrops
Four Tops - If I Were A Carpenter
Sheila & The Black Devotion - Singin' In The Rain
Lewis & The News, Huey - The Power Of Love
Passengers - Miss Sarajevo
Love Affair - Everlasting Love
Blondie - I'm Gonna Love You Too
Sting & Eric Clapton - It's Probably Me
Level 42 - Running In The Family
Ik mis haar nooit!quote:
Met hele logische vragen soms ook! "Kan een mug AIDS overbrengen? Ja euhh goede vraag eik!'quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
Inderdaad, Avro's NachtdienstWas zo'n tof programma, voornamelijk voor de tijd dat ze dingen drastisch gingen veranderen. Vond het altijd leuk om daarmee in slaap te vallen.
Mijn stemmen stonden allemaal in de lijst. Ik ben mainstream.quote:
Dat vind ik nou weer zo'n vervelende plaat. Weet niet wat het is, maar het werkt op mijn zenuwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:27 schreef peaceman het volgende:
Deze had er best in gemogen:
Jeffreys, Garland Hail Hail Rock 'n' Roll
Niet van JW Roodbeenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit (nu pas, jaja) de top 10 lijstjes van de presentatoren te bekijken en nu snap ik een beetje waar die zeiknummers van Coldplay en Adele etc vandaan komen.
Waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit (nu pas, jaja) de top 10 lijstjes van de presentatoren te bekijken en nu snap ik een beetje waar die zeiknummers van Coldplay en Adele etc vandaan komen.
oh die bestaat ook nog?quote:
OUWE.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef On het volgende:
Nooit meer groene stroom reclames over goedgelovige vaders en zakgeldverhoging van kleine wijsneuzen!
Ik ben toch blij dat die niet in de top 2000 stond..quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het via cultura24 gevolgd, dus die radioreclames zijn me bespaard gebleven. Maar nu via de stream ontkom ik er niet aan.
Tozzi en raf, een van de prachtige songfestivalliedjes!
Hmm, naja alles klopt qua volgorde op het sheet, alleen het laatste nummer van het uur komt niet sinds ik luister. Alleen Room Eleven.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef FritsFlits het volgende:
Ze doen het random, dus denk dat de DJ's ook een eigen keuze daarin hebben. is volgens mij altijd al zo geweest
Nee, die's er al uit gezweetquote:Op zondag 1 januari 2012 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat zal de alcohol nog zijn, of niet?
quote:
Ja hoor, bij vrienden geweest. Volgegeten met de tv op top 2000 en Vrienden van Amstel live. Daarna vuurwerk, bubbels en vervolgens tot half 4 gekaraoke'd.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Teardrops on the dancefloor
remind me baby of you
footsteps in my eyes
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef Eska het volgende:
[..]Zo zongen mijn zusjes en ik het ook altijd!!
quote:
Ja onwijs tofquote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Olga, nog leuk feestje gehad? was flink was vuurwerkt hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |