Ja, heb 'uitgeslapen'quote:Op zondag 1 januari 2012 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen zuipschuit! Nu alweer wakker?
quote:Op zondag 1 januari 2012 09:30 schreef cafca het volgende:
Overigens dit jaar volgens mij voor het eerst de top 2000 uitgeluisterd. Lekker meegezongen met Queen terwijl de champagne klaarstond.
Nog ff flink gelachen om de vriend die eerst Child in Time keihard zette, en vervolgens tegen de kinderen zei dat ze niet zo moesten schreeuwen
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 1 januari 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]geweldig inderdaad.
Hee D. Ook weer nuchter?
Ja, dat komt vanzelf wel. Leuke avond gehad dus!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald
Maar da's een kwestie van tijd
Ja, was geslaagd.quote:Op zondag 1 januari 2012 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat komt vanzelf wel. Leuke avond gehad dus!
Wat zijn je goede voornemens?quote:Op zondag 1 januari 2012 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, was geslaagd.
Nu is het tijd voor de goede voornemens
Ik heb er meerdere, maar die waar ik per direct aan begonnen ben is: op naar de 80kgquote:Op zondag 1 januari 2012 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zijn je goede voornemens?
Goedemorgen OlgaVoor jou ook een heel gelukkig 2012!
quote:Op zondag 1 januari 2012 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar die waar ik per direct aan begonnen ben is: op naar de 80kg
Ik weet dat ik morgen op het werk vlaai krijg.quote:Op zondag 1 januari 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Succes. Dat voornemen zou ook van mij kunnen zijn! ik begin dinsdag weer. Vandaag en morgen nog even lekker eten. Morgen nog een verjaardag...
quote:Op zondag 1 januari 2012 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik morgen op het werk vlaai krijg.
Kijken of ik sterk genoeg ben
Lekker! Veel plezier...quote:Op zondag 1 januari 2012 10:21 schreef D. het volgende:
Ik ga zo richting de sauna. Lekker alles eruit zweten
Nou, dat laat ik me niet ontnemen!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeiemorgen!
Voor iedereen die dat wil 3 keer: Gelukkig 2012!
quote:
Van dat laatste heb ik gelukkig geen last, maar ja, ik mis het wel, die mooie muziek.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge...dat is wel ff afkicken hoor..werd wakker met een gevoel van: hej nu hoef ik mn radio niet meteen aan te zetten. En bovendien vooral: Kut, morgen gaat de wekker weer om zes uur
Toen ik dit las ging ik een beetje dood.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet trouwens inmiddels weer waar ik bij Shine On You Crazy Diamond altijd aan moet denken; aan Whenever Wherever van Shakira. Had ik het maar níet willen weten.
Dat vind ik ook zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Toen ik dit las ging ik een beetje dood.
Het is If I Wear a Carpenterquote:
Genoeg vervangers voor De Heer te vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Van Peperstraten maakt er ook zijn eigen feestje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |