Zo erg is die van mij dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:58 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft hun moeder ook , ze liep te klagen dat ze hem wat weinig zag terwijl ze samen in huis zitten en dan over een 31 jarige kerel
Yesssshhh, een - kon niet bij die stomme TCquote:Op zondag 1 januari 2012 02:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, vandaar merelstreepje. Nu heb ik 'm door
En ik hou natuurlijk van iedereen hier
Dan is je geest het meest ontspannen. Drugs en alcohol zijn ook goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:01 schreef formerjellybean het volgende:
Wil iemand me uitleggen waarom ik steeds ideeen krijg s'nachts met tekenen ???
Drugs are bad, hmmkayquote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is je geest het meest ontspannen. Drugs en alcohol zijn ook goed.
Tuurlijk Mereltjequote:
ha dat is logisch want het is al een paar keer voorgekomen dat ineens besloot ideeen op te doen en dat dat s'nachts isquote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is je geest het meest ontspannen. Drugs en alcohol zijn ook goed.
En daarna het meest van mij, toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef palawan het volgende:
Haay, gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik hou ook van jullie allemaal, en het meest van Myra!
kusjes van mij
Er beginnen her en der kwartjes te vallen.quote:
Ja, ik dacht dat ik te weinig aanwezig was, ben ik ook wel een beetje, maar blijkbaar vond de rest het meevallen, dus ik kijk het weer een poosje aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hee admin
Zeg wilde jij niet stoppen als mod?
Oude mensen he, die zijn niet zo snel.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Er beginnen her en der kwartjes te vallen.
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef palawan het volgende:
Haay, gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik hou ook van jullie allemaal, en het meest van Myra!
kusjes van mij
ik van alles zo ongeveer :Squote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb teveel wijn gehad volgens mij
Het is je vergeven opoe.quote:
Aaaaaawhquote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.Hoewel. Merel- is ook wel erg lief.
En kusjes.![]()
gaat ze geheid nog een keer goedmakenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Lullig hoor, dat je niet voor de cam wilde verschijnen.
Skattig, benzin met champagne opquote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef benzin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Ik hou ook van jullie allemaal!Jullie zijn super!
Zij was op een meet, waar was jij?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.Hoewel. Merel- is ook wel erg lief.
En kusjes.![]()
Dat is zo nice!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet een broodje zalm en Merel- maakt een tosti met madsaus.
Ik ga nasi eten denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet een broodje zalm en Merel- maakt een tosti met madsaus.
Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.quote:
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
morgen weer lijnen en sportenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Myraela het volgende:
Overigens wil ik niet eens terug denken hoeveel troep ik voor de rest vandaag op heb
volgende keer uitgebreidquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!
Breng ons pizzaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nasi eten denk ik.
Of ik ga asociaal pizza eten.
Kom op, je weet hoe mannen zijn. Je moet ze expliciet vertellen dat ze even op moeten letten, ander snurken ze gewoon door.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Merel- het volgende:
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!
Ik heb er nu al geen zin in.quote:
Ik heb het wel gezien. En zo snel schakel ik toch ook nietquote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, je weet hoe mannen zijn. Je moet ze expliciet vertellen dat ze even op moeten letten, ander snurken ze gewoon door.
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Ik weet iemand die volgend weekend een zwaar weekend krijgt.
That's the best way! And the nicest way!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Oké, oké. Ik zat waarschijnlijk naar iemand anders te spieken.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien. En zo snel schakel ik toch ook niet
Was het zo overduidelijk?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.
Leuk fitnesslesje wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Ik had m'n twijfels nog na het ge-Paiq met Casie, maar met Myra's doorzettingsvermogen kan dat toch niet meer mis gaan.quote:
Ik weet het niet, hij stribbelt zo tegen soms.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.
Tetten, hopelijk.quote:
Ik kan nu zeggen dat ik heb ondervonden dat deze afslankmethode niet werkt, maar dat is ergens best sneu...om dat hier zo te zeggenquote:
Probeer het eens 4 maanden non stop, kijken of het werkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat ik heb ondervonden dat deze afslankmethode niet werkt, maar dat is ergens best sneu...om dat hier zo te zeggen
Playing hard to get. Maar kom op op zeg, elke vrouw van dit topic kan elke man in dit topic toch makkelijk scoren?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij stribbelt zo tegen soms.
Wanking is sad, neuken is voor eckte bazenquote:
Hij bewaard gewoon de leukste voor het laatst. Na al die andere kwam die erachter dat ik gewoon het tofst ben. /arrogantie.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had m'n twijfels nog na het ge-Paiq met Casie, maar met Myra's doorzettingsvermogen kan dat toch niet meer mis gaan.
Ik ben geen 17 meerquote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer het eens 4 maanden non stop, kijken of het werkt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij stribbelt zo tegen soms.
Maar willen... dat is weet iets andersquote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Playing hard to get. Maar kom op op zeg, elke vrouw van dit topic kan elke man in dit topic toch makkelijk scoren?
Man 4 keer op een dag lukt pas net.quote:
I know, i know.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wanking is sad, neuken is voor eckte bazen
Kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij bewaard gewoon de leukste voor het laatst. Na al die andere kwam die erachter dat ik gewoon het tofst ben. /arrogantie.
Wie wil wat?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom, waar een wil is, is een wet. En die wil is niet moeilijk te spotten
Ik las " linkerbal "quote:Op zondag 1 januari 2012 02:20 schreef formerjellybean het volgende:
Zo nu even aan mijn tinkerbel voor mijn ouders gewerkt, van de week weer wat copics erbij kopen en dan kan ik daar ook mee verder
Smeerlap.quote:
Ik wil mossels.quote:
palawan.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden 't over jou en palawan geloof ik. Dus vul de puntjes maar in
Daar zou mijn ma niet zo blij mee zijnquote:
Oh oeps dan heb ik niks gezegd..quote:Op zondag 1 januari 2012 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ssssst, hier sta ik bekend als rustig en onschuldig.
jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal, en een gelukkig nieuwjaar
We hebben bijna allemaal wel zo'n momentquote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Stomme ik, Waarom ga ik nou weer op van die stomme datingsites zitten kijken![]()
een extra ijzer in het vuur is toch niet stomquote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Stomme ik, Waarom ga ik nou weer op van die stomme datingsites zitten kijken![]()
Die fout heb ik ook wel eens gemaakt. We've all been there.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja een lief en onschuldig meisje enzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ssssst, hier sta ik bekend als rustig en onschuldig.
Bwehehehe truequote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook wel eens gemaakt. We've all been there.
Maar eigenlijk is mensen ontmoeten veel toffer als het niet zo overduidelijk gericht is op mensen ontmoeten.
Echt en bij de eerste 5 zit er net zo iets knaps al weet ik dat het me nooit gaat lukken toch proberenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
We hebben bijna allemaal wel zo'n moment
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een lief en onschuldig meisje enzo.
Amen.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is mensen ontmoeten veel toffer als het niet zo overduidelijk gericht is op mensen ontmoeten.
Ik val gewoon niet voor Nederlandse mannen/jongens en laat je die nou altijd overal tegen komen hier in Nederlandquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog even leren. Maar je hebt natuurlijk gelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad true.quote:
Val je op negers? Ga naar de Bijlmer.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet voor Nederlandse mannen/jongens en laat je die nou altijd overal tegen komen hier in Nederland
Zo gaat het in de kroeg ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk is hosselen zelfs op datingsites oneerlijker voor mannen. Mannen moeten veel berichten eruit gooien terwijl vrouwen alleen maar selecteren tussen de berichten die ze krijgen.
Ik woon op Rotterdam Zuid, welke Nederlanders?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet voor Nederlandse mannen/jongens en laat je die nou altijd overal tegen komen hier in Nederland
datingsites is toch 75% mannen oidquote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk is hosselen zelfs op datingsites oneerlijker voor mannen. Mannen moeten veel berichten eruit gooien terwijl vrouwen alleen maar selecteren tussen de berichten die ze krijgen.
Niets leren, gewoon veel mensen zien en ineens zit er iemand waarmee je een klik hebt. En zodra je begint met praten kan je niet stoppen en dan gaat alles soepel en vanzelf.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog even leren. Maar je hebt natuurlijk gelijk
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Inderdaad true.
Zo heb ik pas geleden een toffe meid ontmoet terwijl ik helemaal niet met die instelling naar een meet toeging
Nee geen Negers met alle respect hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Val je op negers? Ga naar de Bijlmer.
Genoeg niet-Nederlandse jongens in Nederland toch? Of heb je een speciaal ras op 't oog?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sinji!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee geen Negers met alle respect hoor![]()
Van die Asia boys of zachte verlegen Oostblokkertjes
Hé, dat ben ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een lief en onschuldig meisje enzo.
Limburg woon ikquote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon op Rotterdam Zuid, welke Nederlanders?
Ga in ieder geval naar Amsterdam of een andere randstad.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee geen Negers met alle respect hoor![]()
Van die Asia boys of zachte verlegen Oostblokkertjes
slaap lekker benzinquote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef benzin het volgende:
Ik drink nog wat glazen water zodat ik morgen fit wakker word en dan ga ik lekker slapen!
Welterusten iedereen, ik hou van jullie
Gezien het aantal toch niet verkeerd uitziende vrouwen op datingsites (yeah yeah i know, shoot mequote:
Das waar, tis vooral een kwestie van veel mensen ontmoeten tot je iemand tegen komt waar je een klik mee hebtquote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets leren, gewoon veel mensen zien en ineens zit er iemand waarmee je een klik hebt. En zodra je begint met praten kan je niet stoppen en dan gaat alles soepel en vanzelf.
Juist iets speciaals.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Genoeg niet-Nederlandse jongens in Nederland toch? Of heb je een speciaal ras op 't oog?
Dan moet ik nog even kijken wanneer ik weer mensen ga zienquote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets leren, gewoon veel mensen zien en ineens zit er iemand waarmee je een klik hebt. En zodra je begint met praten kan je niet stoppen en dan gaat alles soepel en vanzelf.
Ja dat had ik al door.quote:
Slaaplekker Benzin.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef benzin het volgende:
Ik drink nog wat glazen water zodat ik morgen fit wakker word en dan ga ik lekker slapen!
Welterusten iedereen, ik hou van jullie
Zal het eens proberenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga in ieder geval naar Amsterdam of een andere randstad.
Ben je dan zelf ook Aziatisch? Je hoort niet vaak die specifieke voorkeur, leuk.quote:
Ik zie meteen het probleem ja.quote:
Maar het is nou niet echt waar de meeste homo's zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:31 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Zuid-limburg is best wel dichtbevolkt toch ?
Best wel fris jaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ayumu, jij bent nieuw hier? Wees welkom!
Nee Nederlands nou ja niemand weet waar me Vader nu echt vandaan was gekomen en zo snel hij kwam was hij weer wegquote:Op zondag 1 januari 2012 02:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je dan zelf ook Aziatisch? Je hoort niet vaak die specifieke voorkeur, leuk.
Nouja, leuk, ik ben gewoon een Nederlander, maar voor de Aziaatjes
Jaquote:
Een manquote:
Klopt ook weerquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is nou niet echt waar de meeste homo's zitten.
Hij is de nieuwe topic homo.quote:
I see; eerder die mensen waar hij he-me-maal niet op zit te wachtenr.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is nou niet echt waar de meeste homo's zitten.
Nou, dan hebben we nu alles al gehad!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe topic homo.
Die misten we nog.
geen topic homo hierquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die misten we nog.
Nee maar Erik heeft een vent.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen topic homo hier
Erik post hier niet
Al heb ik het wel geprobeerd met een vrouw van 35 ben zelf 24 maar dat ging echt gewoon nergens over instabiel vrouwmensquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die misten we nog.
Nou nee.quote:
Rot vrouwenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al heb ik het wel geprobeerd met een vrouw van 35 ben zelf 24 maar dat ging echt gewoon nergens over instabiel vrouwmens
Oh, ja. Dan sowieso niet ik of Sinjiquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nee Nederlands nou ja niemand weet waar me Vader nu echt vandaan was gekomen en zo snel hij kwam was hij weer weg
[..]
Een man
Het topic is compleet.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we nu alles al gehad!
Niet allemaal hoor alleen nooit meerquote:
Ik heb wel geprobeerd in Limburg alleen er zit gewoon niets wat ik zoekquote:Op zondag 1 januari 2012 02:35 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja. Dan sowieso niet ik of SinjiMaarja, dat wordt inderdaad een lastig verhaal in Limburg, geen idee hoe het met de homosexuele populatie qua Aziaten zit in Nederland! Ik hou 't namelijk wel bij meisjes, ondanks wat men hier van me denk n.a.v. m'n geflirt met Newbie
en lieve meisjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het topic is compleet.
Hetero's [ afbeelding ]
Homo's [ afbeelding ]
Allochtonen [ afbeelding ]
Boeren [ afbeelding ]
Autisten [ afbeelding ]
Nymfo's [ afbeelding ]
Kut vergeten.quote:
Over jou kan ik (nog) niet oordelenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Merel- het volgende:
[..]
Myra en ik niet! Ok, ik misschien wel, maar Myra niet.
Ik vind jou wel liefquote:Op zondag 1 januari 2012 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
En mij vind je dus niet lief? En bedankt he. godverdomme.Mijn hartje, wat doe je.
Ik hoor hier en daar dat je in 't echt veel liever overkomtquote:Op zondag 1 januari 2012 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
En mij vind je dus niet lief? En bedankt he. godverdomme.Mijn hartje, wat doe je.
Nou vergeet je die lieve mannen alsnogquote:Op zondag 1 januari 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
Hetero's [ afbeelding ]
Homo's [ afbeelding ]
Allochtonen [ afbeelding ]
Boeren [ afbeelding ]
Autisten [ afbeelding ]
Nymfo's [ afbeelding ]
Lieve meisjes [ afbeelding ]
Biseksuelen [ afbeelding ]
Dus hier vind je me een bitch?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor hier en daar dat je in 't echt veel liever overkomt
Oeh, bouncer bouncer bouncer!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:42 schreef Merel- het volgende:
Ooh Bouncer, empowered and aroused
I see it in your trousers
huh ??quote:Op zondag 1 januari 2012 02:42 schreef Merel- het volgende:
Ooh Bouncer, empowered and aroused
I see it in your trousers
Studio Killers - Ode To The Bouncerquote:
we wachten allemaal op het linkjequote:Op zondag 1 januari 2012 02:49 schreef Myraela het volgende:
Ok, alleen TC noemen is al een topickill.
Nouja, je hebt heloef die z'n cam niet aandoet, mij met m'n hoofd en eh, voor de rest niet veel TC'ers hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:49 schreef Myraela het volgende:
Ok, alleen TC noemen is al een topickill.
Ik ben bij iedere TC nog wel even langsgewipt hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 02:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, je hebt heloef die z'n cam niet aandoet, mij met m'n hoofd en eh, voor de rest niet veel TC'ers hier.
Jij begrijpt het. Daarom hou ik van je.quote:
In dat topic?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als je snel bent kun je jouw tag ook nog laten pimpen door GM
Gedaan hopelijk op tijd al ben ik al heel blij met mijn kleurtjequote:Op zondag 1 januari 2012 02:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja hier
Glowmouse waar ben je!!!
Tag aanvragen voordat GM gaat slapen
Hahahaha roze staat je, zolang je niet weer een vrouw datequote:Op zondag 1 januari 2012 02:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gedaan hopelijk op tijd al ben ik al heel blij met mijn kleurtje
Nooit meer na dat labiele mensquote:Op zondag 1 januari 2012 02:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hahahaha roze staat je, zolang je niet weer een vrouw date
Geilt dat labiele mens op jongetjes? Zo ja mag ik haar nummer?quote:
Foei!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Geilt dat labiele mens op jongetjes? Zo ja mag ik haar nummer?
Ze heeft een puber van 14 een knul dat dan weer wel en nog 2 van 8 en 10 jaar oud, En ter bescherming van jou geef ik je het nummer nietquote:Op zondag 1 januari 2012 02:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Geilt dat labiele mens op jongetjes? Zo ja mag ik haar nummer?
Oh vast, Maar na een messenblok de inhoud dan naar me hoofd en een combimagentron heb ik even mijn buik vol van vrouwenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou nou nou er zijn ook leuke vrouwen hoor!
Echt waar.
Jij pakt mij gewoon essentiele milfexperience af man.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een puber van 14 een knul dat dan weer wel en nog 2 van 8 en 10 jaar oud, En ter bescherming van jou geef ik je het nummer niet
Als je ouder als 17 jaar wil worden heb ik een advies voor je, Stay the fuck away from her, She is CRAZY!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij pakt mij gewoon essentiele milfexperience af man.
Ik lees het een messenblok en een combimagnetron, holy fuck.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je ouder als 17 jaar wil worden heb ik een advies voor je, Stay the fuck away from her, She is CRAZY!
Ik dacht heel even dat je mijn ex had gedate aangezien jouw ervaringen met dissociatieve stoornis.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een puber van 14 een knul dat dan weer wel en nog 2 van 8 en 10 jaar oud, En ter bescherming van jou geef ik je het nummer niet
Haar oudste zoon en ik weet inmiddels waarom kan ik je vertellen, Je verwacht het gewoon niet van haar en zag het niet en zelf legde de schuld bij haar ex. Tot op een punt dat dus haar oudste zoon in paniek belde..quote:Op zondag 1 januari 2012 03:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je mijn ex had gedate aangezien jouw ervaringen met dissociatieve stoornis.
Heldquote:Op zondag 1 januari 2012 03:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
en toen heb ik het bier van een 17 jarig meisje over haar bh en cleavage heengegooid.
Die zijn alleen zo zeldzaam.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Foei!
Jij moet een leuke meid zoeken.
Je was toch al weer wat verder gezoend enzo
ik ben echt jaloers.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:38 schreef kree het volgende:
ik ben weer terug, maar te moe om het nog allemaal te vertellen
kan wel zeggen dat ik een zeer geslaagde avond heb gehad met anja![]()
beste wensen iig aan iedereen!
anders zit ik maar binnen. er gebeurd echt bijna niets in me leven! er gebeurd nooit wat!quote:Op zondag 1 januari 2012 04:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen doen en forceren die je overduidelijk niet leuk vind.
Je gedrag in het verhaaltje komt erg onzeker over.... durf eens een grote bek te geven.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
anders zit ik maar binnen. er gebeurd echt bijna niets in me leven! er gebeurd nooit wat!
en opzich als ik terugdenk was niemand onaardig, behalve die alexander(denk ik dat hij heet ken hem vaag) die insinueerde dat ik snel naar buiten moest.
oh en op de terugweg fietsde ik langs een jongen met een meisje achterop de fiets.
en hij begon homo naar me te schelden enzo, omdat hij me kende uit dat cafe waar me reputatie verkloot is.
maar ik noemde hem vandaag het eerst homo, dus ik heb gewonnen ofzo denk ik;
tegen wie?quote:Op zondag 1 januari 2012 04:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gedrag in het verhaaltje komt erg onzeker over.... durf eens een grote bek te geven.
ik wist het niet zeker.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 04:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben echt jaloers.
ik wil ook een psychomeisje
misschien heefti liever een psychomeisje dan geen meisje ?:')quote:Op zondag 1 januari 2012 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe kan je nou in vredesnaam bewust een psychosemeisje wensen.
Samenzijn om het samenzijn, leuk leven he.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
misschien heefti liever een psychomeisje dan geen meisje ?:')
hay hay jij ook de beste wensenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey lot
De beste wensen nog voor 2012 he
nog goede voornemens?
Gaat vast eel goed komenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hay hay jij ook de beste wensen![]()
Ja afvallen ( de laatste loodjes) Daarna alles er af houden en meer sporten en misschien zelfs een sociaal leven opbouwen?
whahha nee maar ik wil best wel n gesprekje met mlig aangaan hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samenzijn om het samenzijn, leuk leven he.
Morgen weer een dag om te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:10 schreef Joysa het volgende:
Ik wil afvallen en stoppen met roken.
Ik ontbijt nu met tosti en heb net sigaretje met koffie op
ik faal hard
Jullie ook de beste wensen!quote:Op zondag 1 januari 2012 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen en de beste wensen van mij en Newb
Nou dat dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:09 schreef Lot88 het volgende:
jij nog voornemens dan royco? afgezien van n keer op TC komen als ik er ben en je cam aangooien
Morgen gaat het weer zoquote:
oeh poker <3quote:Op zondag 1 januari 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Nog een kilo of 4 afvallen.
Miljonair worden.
Weer iets meer gaan pokeren.
Misschien weer een vechtsport gaan doen.
En gaan genieten van het leven
Kun je pokeren?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeh poker <3
Miljonair worden heb ik nog tijd genoeg voor
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Morgen gaat het weer zo
Misschien beter nieuw voornemen: doorzettingsvermogen kweken
ik kan vooral goed bluffenquote:
Kan je wel bijles gevenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik kan vooral goed bluffenIk poker wel eens maar ik zuig er best wel erg in
En toch vind ik t leuk
Ja dat kan welquote:Op zondag 1 januari 2012 12:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Kan je het mij in een paar uur bijbrengen dan maak ik ze de volgende keer dik in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |