hoi.
ja ik was om een uur of 1 even naar de buren gelopen, en de 16 jarige dochter zei dat al haar vriendinnen in het cafe waren en zij daar ook heen moest.
dus ik was ook naar dat lokaal uitgaansgebouw in een dorp vlakbij me ouders gegaan toen wat later.
toen even buitengestaan waar diversen mensen me naam wisten, maar ik hun niet(op 1 na).
toen daarna toen sigaret opwas naar binnen, en ze hadden een dj ingehuurd(?) en het was teringherrie. het overgrootte gedeelte van de bevolking was 17 jarige meisjes.
en voor de rest was een groot gedeelte van de bezoekers ouder of jonger dan ik, en kende ik bijna niemand terwijl iedereen in groepen staat, waar je niet even kan gaan bijstaan want teringherrie.
toen hele tijd alleen gestaan, op afentoe gesprekken na (om het kwartier ofzo), dat ik iets wist te zeggen.
de hele tijd beetje aan de rand gestaan, en ik zag nog het 16/17 jarige buurmeisje maar zij mij (hopelijk) niet. dat duurde wel even dat ik daar een beetje bleef staan, en gesprekken met wat gasten probeerde maar faalde. teringherrie ook!
en toen ging ik maar in het meest rustige gedeelte staan, maar ik val gewoon overal buiten.
dus toen ging ik in spiegelschrift "help" op het raam schrijven.
en toen weer beetje met me rug naar de bar toe staan.
en toen veegde iemand het weg, en toen ging ik ernaar toe om het opnieuw te schrijven
en toen kreeg ik iets te horen dat het beter zou werken als ik buiten zou gaan staan ( ik denk dat hij alexander heet, en dat het een stille hint was dat ik moest oprotten omdat ik een niet gewensde ben).
maar ik heb dat genegeerd en naief gedaan.
toen nog wat met cor gepraat, en toen zag ik jade staan, en heb ik haar nieuwjaar gewenst, en ook vooral aan haar broer.
en ze vroeg hoe het met me gezuster was.
en toen zei ze dat haar broer er ook was, en dat we zo wel naar hun toe konden gaan.
toen nog een poging gedaan om op een groepje jongens af te gaan die wat jonger dan ik , met de openingszin " wat is het gespreksonderwerp, waar gaat het over".
het antwoord was " hoeren neuken nooit meer werken".
en toen zei ik : over het liedje, of het in de praktijk uit voeren
en toen hun van : wij doen alleen maar aan praktijk.
en toen gingen ze me negeren
en toen ging ik opzoek naar de broer van jade, en zag ik jade die zei dat het ergens heen was.
toen beetje gepraat met martijn(haar broer). en het was al snel duidelijk. allemaal dingen.
en dikke faal. maar hij was wel aardig.
en toen heb ik het bier van een 17 jarig meisje over haar bh en cleavage heengegooid.
en toen ben ik maar snel naar huis gegaan . eerst nog moeilijkheid bij het gardarobe meisje want ik wist vaag wie het gardarobe-meisje was.
dus ik noemde nogal hardop een paar keer haar achternaam(die wist ik zeker). en toen moest ik "niet zo brutaal doen".
dus dat was even schrikken, maar het was niet brutaal bedoelt, dus ik toen zo van : ja nee dat vind ik leuk als ik mensen hun naam ken. je bent toch 1 van "xxxxX" je lijkt op je zus.
en toen zei zij van, ja ik ben haar, ik ben de oudste.
en toen zei ik terug van : oh ja..ja die en die dus.
nou doei, ik zal voorzichtig zijn.
en toen ben ik naar huis gegaan.
dit was weer mijn belevenis in het uitgaansgebouw als laatste in 2011(of eerste in 2012 ik weet niet). een terugkerend phenoneem is dat ik alleen in hoeken kom te staan, een beetje dom om me heen kijkend terwijl ik me afvraag wat ik "moet" (of kan) doen.
oh en ik versta ook niemand door de teringherrie
ik verlang terug naar tijden met kaneelstokje en captainmaximum en kingtoppie. ja dat is veel beter voor me om dan daarmee te gaan oefenen met onbekenden aanspreken maar tenminste een "Save haven" hebben om terug te gaan.
groetjes
Jeroen
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-01-2012 03:48:54 ]