Skattig, benzin met champagne opquote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef benzin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Ik hou ook van jullie allemaal!Jullie zijn super!
Zij was op een meet, waar was jij?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Lullig hoor, dat je niet voor de cam wilde verschijnen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.Hoewel. Merel- is ook wel erg lief.
En kusjes.![]()
Dat is zo nice!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet een broodje zalm en Merel- maakt een tosti met madsaus.
Ik ga nasi eten denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet een broodje zalm en Merel- maakt een tosti met madsaus.
Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.quote:
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Lullig hoor, dat je niet voor de cam wilde verschijnen.
morgen weer lijnen en sportenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Myraela het volgende:
Overigens wil ik niet eens terug denken hoeveel troep ik voor de rest vandaag op heb
volgende keer uitgebreidquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!
Breng ons pizzaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nasi eten denk ik.
Of ik ga asociaal pizza eten.
Kom op, je weet hoe mannen zijn. Je moet ze expliciet vertellen dat ze even op moeten letten, ander snurken ze gewoon door.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Merel- het volgende:
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!
Ik heb er nu al geen zin in.quote:
Ik heb het wel gezien. En zo snel schakel ik toch ook nietquote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, je weet hoe mannen zijn. Je moet ze expliciet vertellen dat ze even op moeten letten, ander snurken ze gewoon door.
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Ik weet iemand die volgend weekend een zwaar weekend krijgt.
That's the best way! And the nicest way!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Ik weet iemand die volgend weekend een zwaar weekend krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |