Zo erg is die van mij dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:58 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft hun moeder ook , ze liep te klagen dat ze hem wat weinig zag terwijl ze samen in huis zitten en dan over een 31 jarige kerel
Yesssshhh, een - kon niet bij die stomme TCquote:Op zondag 1 januari 2012 02:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, vandaar merelstreepje. Nu heb ik 'm door
En ik hou natuurlijk van iedereen hier
Dan is je geest het meest ontspannen. Drugs en alcohol zijn ook goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:01 schreef formerjellybean het volgende:
Wil iemand me uitleggen waarom ik steeds ideeen krijg s'nachts met tekenen ???
Drugs are bad, hmmkayquote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is je geest het meest ontspannen. Drugs en alcohol zijn ook goed.
Tuurlijk Mereltjequote:
ha dat is logisch want het is al een paar keer voorgekomen dat ineens besloot ideeen op te doen en dat dat s'nachts isquote:Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is je geest het meest ontspannen. Drugs en alcohol zijn ook goed.
En daarna het meest van mij, toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef palawan het volgende:
Haay, gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik hou ook van jullie allemaal, en het meest van Myra!
kusjes van mij
Er beginnen her en der kwartjes te vallen.quote:
Ja, ik dacht dat ik te weinig aanwezig was, ben ik ook wel een beetje, maar blijkbaar vond de rest het meevallen, dus ik kijk het weer een poosje aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hee admin
Zeg wilde jij niet stoppen als mod?
Oude mensen he, die zijn niet zo snel.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Er beginnen her en der kwartjes te vallen.
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:07 schreef palawan het volgende:
Haay, gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik hou ook van jullie allemaal, en het meest van Myra!
kusjes van mij
ik van alles zo ongeveer :Squote:Op zondag 1 januari 2012 02:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb teveel wijn gehad volgens mij
Het is je vergeven opoe.quote:
Aaaaaawhquote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.Hoewel. Merel- is ook wel erg lief.
En kusjes.![]()
gaat ze geheid nog een keer goedmakenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
Lullig hoor, dat je niet voor de cam wilde verschijnen.
Skattig, benzin met champagne opquote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef benzin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Ik hou ook van jullie allemaal!Jullie zijn super!
Zij was op een meet, waar was jij?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekkerding. Meeste liefde voor jou.Hoewel. Merel- is ook wel erg lief.
En kusjes.![]()
Dat is zo nice!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet een broodje zalm en Merel- maakt een tosti met madsaus.
Ik ga nasi eten denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik eet een broodje zalm en Merel- maakt een tosti met madsaus.
Dat vond ik niet zo bijzonder eigenlijk.quote:
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:11 schreef twi het volgende:
[..]
morgen weer lijnen en sportenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Myraela het volgende:
Overigens wil ik niet eens terug denken hoeveel troep ik voor de rest vandaag op heb
volgende keer uitgebreidquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!
Breng ons pizzaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nasi eten denk ik.
Of ik ga asociaal pizza eten.
Kom op, je weet hoe mannen zijn. Je moet ze expliciet vertellen dat ze even op moeten letten, ander snurken ze gewoon door.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:13 schreef Merel- het volgende:
Hé, ik was er, heel even!! Had je maar beter moeten opletten!
Ik heb er nu al geen zin in.quote:
Ik heb het wel gezien. En zo snel schakel ik toch ook nietquote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, je weet hoe mannen zijn. Je moet ze expliciet vertellen dat ze even op moeten letten, ander snurken ze gewoon door.
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Ik weet iemand die volgend weekend een zwaar weekend krijgt.
That's the best way! And the nicest way!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Oké, oké. Ik zat waarschijnlijk naar iemand anders te spieken.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien. En zo snel schakel ik toch ook niet
Was het zo overduidelijk?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.
Leuk fitnesslesje wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel seks hebben.![]()
Ik had m'n twijfels nog na het ge-Paiq met Casie, maar met Myra's doorzettingsvermogen kan dat toch niet meer mis gaan.quote:
Ik weet het niet, hij stribbelt zo tegen soms.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg zal palawan 't toch ook niet vinden.
Tetten, hopelijk.quote:
Ik kan nu zeggen dat ik heb ondervonden dat deze afslankmethode niet werkt, maar dat is ergens best sneu...om dat hier zo te zeggenquote:
Probeer het eens 4 maanden non stop, kijken of het werkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan nu zeggen dat ik heb ondervonden dat deze afslankmethode niet werkt, maar dat is ergens best sneu...om dat hier zo te zeggen
Playing hard to get. Maar kom op op zeg, elke vrouw van dit topic kan elke man in dit topic toch makkelijk scoren?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij stribbelt zo tegen soms.
Wanking is sad, neuken is voor eckte bazenquote:
Hij bewaard gewoon de leukste voor het laatst. Na al die andere kwam die erachter dat ik gewoon het tofst ben. /arrogantie.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had m'n twijfels nog na het ge-Paiq met Casie, maar met Myra's doorzettingsvermogen kan dat toch niet meer mis gaan.
Ik ben geen 17 meerquote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer het eens 4 maanden non stop, kijken of het werkt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij stribbelt zo tegen soms.
Maar willen... dat is weet iets andersquote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef twi het volgende:
[..]
Playing hard to get. Maar kom op op zeg, elke vrouw van dit topic kan elke man in dit topic toch makkelijk scoren?
Man 4 keer op een dag lukt pas net.quote:
I know, i know.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wanking is sad, neuken is voor eckte bazen
Kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij bewaard gewoon de leukste voor het laatst. Na al die andere kwam die erachter dat ik gewoon het tofst ben. /arrogantie.
Wie wil wat?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:19 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom, waar een wil is, is een wet. En die wil is niet moeilijk te spotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |