Ik las " linkerbal "quote:Op zondag 1 januari 2012 02:20 schreef formerjellybean het volgende:
Zo nu even aan mijn tinkerbel voor mijn ouders gewerkt, van de week weer wat copics erbij kopen en dan kan ik daar ook mee verder
Smeerlap.quote:
Ik wil mossels.quote:
palawan.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden 't over jou en palawan geloof ik. Dus vul de puntjes maar in
Daar zou mijn ma niet zo blij mee zijnquote:
Oh oeps dan heb ik niks gezegd..quote:Op zondag 1 januari 2012 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ssssst, hier sta ik bekend als rustig en onschuldig.
jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi allemaal, en een gelukkig nieuwjaar
We hebben bijna allemaal wel zo'n momentquote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Stomme ik, Waarom ga ik nou weer op van die stomme datingsites zitten kijken![]()
een extra ijzer in het vuur is toch niet stomquote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Stomme ik, Waarom ga ik nou weer op van die stomme datingsites zitten kijken![]()
Die fout heb ik ook wel eens gemaakt. We've all been there.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ja een lief en onschuldig meisje enzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ssssst, hier sta ik bekend als rustig en onschuldig.
Bwehehehe truequote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook wel eens gemaakt. We've all been there.
Maar eigenlijk is mensen ontmoeten veel toffer als het niet zo overduidelijk gericht is op mensen ontmoeten.
Echt en bij de eerste 5 zit er net zo iets knaps al weet ik dat het me nooit gaat lukken toch proberenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
We hebben bijna allemaal wel zo'n moment
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een lief en onschuldig meisje enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |