Het topic is compleet.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we nu alles al gehad!
Niet allemaal hoor alleen nooit meerquote:
Ik heb wel geprobeerd in Limburg alleen er zit gewoon niets wat ik zoekquote:Op zondag 1 januari 2012 02:35 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja. Dan sowieso niet ik of SinjiMaarja, dat wordt inderdaad een lastig verhaal in Limburg, geen idee hoe het met de homosexuele populatie qua Aziaten zit in Nederland! Ik hou 't namelijk wel bij meisjes, ondanks wat men hier van me denk n.a.v. m'n geflirt met Newbie
en lieve meisjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het topic is compleet.
Hetero's [ afbeelding ]
Homo's [ afbeelding ]
Allochtonen [ afbeelding ]
Boeren [ afbeelding ]
Autisten [ afbeelding ]
Nymfo's [ afbeelding ]
Kut vergeten.quote:
Over jou kan ik (nog) niet oordelenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Merel- het volgende:
[..]
Myra en ik niet! Ok, ik misschien wel, maar Myra niet.
Ik vind jou wel liefquote:Op zondag 1 januari 2012 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
En mij vind je dus niet lief? En bedankt he. godverdomme.Mijn hartje, wat doe je.
Ik hoor hier en daar dat je in 't echt veel liever overkomtquote:Op zondag 1 januari 2012 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
En mij vind je dus niet lief? En bedankt he. godverdomme.Mijn hartje, wat doe je.
Nou vergeet je die lieve mannen alsnogquote:Op zondag 1 januari 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
Hetero's [ afbeelding ]
Homo's [ afbeelding ]
Allochtonen [ afbeelding ]
Boeren [ afbeelding ]
Autisten [ afbeelding ]
Nymfo's [ afbeelding ]
Lieve meisjes [ afbeelding ]
Biseksuelen [ afbeelding ]
Dus hier vind je me een bitch?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor hier en daar dat je in 't echt veel liever overkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |