Ja dat had ik al door.quote:
Slaaplekker Benzin.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef benzin het volgende:
Ik drink nog wat glazen water zodat ik morgen fit wakker word en dan ga ik lekker slapen!
Welterusten iedereen, ik hou van jullie
Zal het eens proberenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga in ieder geval naar Amsterdam of een andere randstad.
Ben je dan zelf ook Aziatisch? Je hoort niet vaak die specifieke voorkeur, leuk.quote:
Ik zie meteen het probleem ja.quote:
Maar het is nou niet echt waar de meeste homo's zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:31 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Zuid-limburg is best wel dichtbevolkt toch ?
Best wel fris jaquote:Op zondag 1 januari 2012 02:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ayumu, jij bent nieuw hier? Wees welkom!
Nee Nederlands nou ja niemand weet waar me Vader nu echt vandaan was gekomen en zo snel hij kwam was hij weer wegquote:Op zondag 1 januari 2012 02:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je dan zelf ook Aziatisch? Je hoort niet vaak die specifieke voorkeur, leuk.
Nouja, leuk, ik ben gewoon een Nederlander, maar voor de Aziaatjes
Jaquote:
Een manquote:
Klopt ook weerquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is nou niet echt waar de meeste homo's zitten.
Hij is de nieuwe topic homo.quote:
I see; eerder die mensen waar hij he-me-maal niet op zit te wachtenr.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het is nou niet echt waar de meeste homo's zitten.
Nou, dan hebben we nu alles al gehad!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe topic homo.
Die misten we nog.
geen topic homo hierquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die misten we nog.
Nee maar Erik heeft een vent.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen topic homo hier
Erik post hier niet
Al heb ik het wel geprobeerd met een vrouw van 35 ben zelf 24 maar dat ging echt gewoon nergens over instabiel vrouwmensquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die misten we nog.
Nou nee.quote:
Rot vrouwenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Al heb ik het wel geprobeerd met een vrouw van 35 ben zelf 24 maar dat ging echt gewoon nergens over instabiel vrouwmens
Oh, ja. Dan sowieso niet ik of Sinjiquote:Op zondag 1 januari 2012 02:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nee Nederlands nou ja niemand weet waar me Vader nu echt vandaan was gekomen en zo snel hij kwam was hij weer weg
[..]
Een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |