Amen.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook wel eens gemaakt. We've all been there.
Maar eigenlijk is mensen ontmoeten veel toffer als het niet zo overduidelijk gericht is op mensen ontmoeten.
Ik val gewoon niet voor Nederlandse mannen/jongens en laat je die nou altijd overal tegen komen hier in Nederlandquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is mensen ontmoeten veel toffer als het niet zo overduidelijk gericht is op mensen ontmoeten.
Dat moet ik dus nog even leren. Maar je hebt natuurlijk gelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad true.quote:
Val je op negers? Ga naar de Bijlmer.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet voor Nederlandse mannen/jongens en laat je die nou altijd overal tegen komen hier in Nederland
Zo gaat het in de kroeg ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk is hosselen zelfs op datingsites oneerlijker voor mannen. Mannen moeten veel berichten eruit gooien terwijl vrouwen alleen maar selecteren tussen de berichten die ze krijgen.
Ik woon op Rotterdam Zuid, welke Nederlanders?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet voor Nederlandse mannen/jongens en laat je die nou altijd overal tegen komen hier in Nederland
datingsites is toch 75% mannen oidquote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk is hosselen zelfs op datingsites oneerlijker voor mannen. Mannen moeten veel berichten eruit gooien terwijl vrouwen alleen maar selecteren tussen de berichten die ze krijgen.
Niets leren, gewoon veel mensen zien en ineens zit er iemand waarmee je een klik hebt. En zodra je begint met praten kan je niet stoppen en dan gaat alles soepel en vanzelf.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat moet ik dus nog even leren. Maar je hebt natuurlijk gelijk
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Inderdaad true.
Zo heb ik pas geleden een toffe meid ontmoet terwijl ik helemaal niet met die instelling naar een meet toeging
Nee geen Negers met alle respect hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Val je op negers? Ga naar de Bijlmer.
Genoeg niet-Nederlandse jongens in Nederland toch? Of heb je een speciaal ras op 't oog?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sinji!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee geen Negers met alle respect hoor![]()
Van die Asia boys of zachte verlegen Oostblokkertjes
Hé, dat ben ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja een lief en onschuldig meisje enzo.
Limburg woon ikquote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon op Rotterdam Zuid, welke Nederlanders?
Ga in ieder geval naar Amsterdam of een andere randstad.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee geen Negers met alle respect hoor![]()
Van die Asia boys of zachte verlegen Oostblokkertjes
slaap lekker benzinquote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef benzin het volgende:
Ik drink nog wat glazen water zodat ik morgen fit wakker word en dan ga ik lekker slapen!
Welterusten iedereen, ik hou van jullie
Gezien het aantal toch niet verkeerd uitziende vrouwen op datingsites (yeah yeah i know, shoot mequote:
Das waar, tis vooral een kwestie van veel mensen ontmoeten tot je iemand tegen komt waar je een klik mee hebtquote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets leren, gewoon veel mensen zien en ineens zit er iemand waarmee je een klik hebt. En zodra je begint met praten kan je niet stoppen en dan gaat alles soepel en vanzelf.
Juist iets speciaals.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Genoeg niet-Nederlandse jongens in Nederland toch? Of heb je een speciaal ras op 't oog?
Dan moet ik nog even kijken wanneer ik weer mensen ga zienquote:Op zondag 1 januari 2012 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets leren, gewoon veel mensen zien en ineens zit er iemand waarmee je een klik hebt. En zodra je begint met praten kan je niet stoppen en dan gaat alles soepel en vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |