Welk lied doet je wel wat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dit lied doet me ook niks.
quote:
Precies!quote:
Fijne jaarwisseling.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste cover ooit, beste plaat van afgelopen decennium, mijn laatste stem in deze lijst. Hiermee zeg ik dit topic gedag.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste cover ooit, beste plaat van afgelopen decennium, mijn laatste stem in deze lijst. Hiermee zeg ik dit topic gedag.
Doeeeg, fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag stiekem wel op 1, al vergeet ik er altijd op te stemmen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze blijft ook maar stijgen! Waar gaat dat eindigen?
Dag, tot volgend jaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Mexicanoquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
barbaarquote:
Haha, idem hier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag stiekem wel op 1, al vergeet ik er altijd op te stemmen.
Dat zegt Peace ook altijd.quote:
En ik doe echt mijn best!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zegt Peace ook altijd.Hij heeft me nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen.
Lekker eten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten ga nu gourmeten
Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgend jaar
Eet smakelijk. Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Eet smakelijk, fijne avond en fijne jaarwisseling. Tot volgende jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Gourmet-ze! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Als we hard spammen en de afkickdag meetellen?quote:
Altijd nog beter dan een draak als Rood, geef toe...quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef TheArt het volgende:
Ik ben absoluut geen Borsato-fan, maar er zijn toch een stuk betere nummers van hem dan dit
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zou veel hoger moeten staan. Pracht nummer van een held.
Dat nummer was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een draak als Rood, geef toe...
Zou het al knap vinden als we de 94 halen, het dubbele ten op zichte van vorig jaar danquote:
Erg terechte emo.gif.quote:
Wel wat beter ja, gelukkig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een draak als Rood, geef toe...
Ja. En binnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nummer was ik helemaal vergeten, Die is toch al geweest hoop ik?
Zal wel via een langzame stream luisteren en op Cash doelen.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal wel via een langzame stream luisteren en op Cash doelen.
En volgend jaar graag minder nummersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
En we zeggen weer gedag tegen een band. Stones: Bedankt!
We zijn er bijna, we zijn er bijnaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ook al zo'n oudejaarsnummer
Gaat nu echt snel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:49 schreef Ferdo het volgende:
Frankie, Frankie... blijf met je poten van mijn Ankie
Dat komt dus ook van Jan Rot zijn verkrachting van dit nummer.quote:
Als bij mij de "luisterstream" het even niet doet, doet de "kijkstream" het wel, misschien die even proberen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mij werkt die live radio niet, dus kijk ik live, ipv live luisteren
Beiden bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als bij mij de "luisterstream" het even niet doet, doet de "kijkstream" het wel, misschien die even proberen?
Ja supernummer is dat! Ook het verhaal erachter.quote:
Precies. Die mag zo in de plek van deze.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja supernummer is dat! Ook het verhaal erachter.
En het besef dat we weer 51 weken moeten wachten...quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog twee dj's te gaan... gaat wel erg hard nu. Roept iets melancholisch op
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:54 schreef Timo20 het volgende:
Ik vergeet nooit dat ik op één van mijn Pinkpop bezoeken met dampend heet weer in het gras lag te genieten van de muziek die uit de speakers over `t veld schalde toen Black voorbij kwam.
Heerlijk, ogen dicht en genieten![]()
QFTquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. Die mag zo in de plek van deze.
Kom op niet zeiken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En het besef dat we weer 51 weken moeten wachten...
Is er geen Radio 2 slowchat dan, net als de 3FM slowchat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens na de Top2000 van vorig jaar wel een paar dagen afkickverschijnselen gehad. Opeens niet meer praten en blaten over nummers die voorbij komen, maar gewoon weer je normale ritme kunnen volgen.
Ik ga eindelijk weer eens wat in huis doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens na de Top2000 van vorig jaar wel een paar dagen afkickverschijnselen gehad. Opeens niet meer praten en blaten over nummers die voorbij komen, maar gewoon weer je normale ritme kunnen volgen.
Er is wel een chat, maar als je een tijdje op Fok met elkaar optrekt dan is het stom om ineens met anderen te zittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef LDS het volgende:
[..]
Is er geen Radio 2 slowchat dan, net als de 3FM slowchat?
Echt? Hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eindelijk weer eens wat in huis doenik het het redelijk laten versloffen afgelopen week.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Tot over een uur, ik ga Top2000 a gogo kijken.
We hebben ons leven terugquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eindelijk weer eens wat in huis doenik het het redelijk laten versloffen afgelopen week.
Zondag eindelijk eens wat aan mijn huishouden doen, maandag en dinsdag weer late dienst, dus dat afkicken zal bij mij wel meevallen. Al ga ik jullie wel missen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
De wereld van Beau? Oh, je had het over leuk cabaretquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komt er nog leuke cabaret vanavond?
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen.
Houdoe.
Alaafquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houdoe.
Youp, en Beauquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komt er nog leuke cabaret vanavond?
Daarbij kun je daar beter niet te hard roepen dat je ook op FOK! komt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is wel een chat, maar als je een tijdje op Fok met elkaar optrekt dan is het stom om ineens met anderen te zitten
Ik ken 't volk daarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarbij kun je daar beter niet te hard roepen dat je ook op FOK! komt.
Bahquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fijn jaarwisseling!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Timo20 het volgende:
Stone Gossard, wat een held is die gast![]()
![]()
dat was weer ongegeneerd genieten van Black![]()
opnieuw kippenvel...
Bedankt voor de toffe dagen allemaal, een goed uiteinde (dat heb ik ook wel eens geiler gezegd) en tot later
![]()
![]()
ga top 2000 a go go kijken en aan `t bier![]()
![]()
tot in 2012
Houdoe euh!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houdoe.
Ook ontmaskerd als FOK!ker?quote:
Mwah, ze staan wel vrij open voor iedereen hoor, als je gewoon meechat. En olga, onder welke naam zat je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:
ook zoquote:
Volgens mij heb ik niet eens gezegd dat ik een FOK!ker wasquote:
Tja, echt een relschopper ben je ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet eens gezegd dat ik een FOK!ker wasWaarschijnlijk lazen ze hier mee
Olgaquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, ze staan wel vrij open voor iedereen hoor, als je gewoon meechat. En olga, onder welke naam zat je?
Ik bedoel een Radio 2 SC op Fok! ehquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is wel een chat, maar als je een tijdje op Fok met elkaar optrekt dan is het stom om ineens met anderen te zitten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:04 schreef LDS het volgende:
Nooooooooooooboddieeee seeeeeet it was ieeeeesieeeeee
Geen shit of iets gezegd? Want ze bannen daar alleen als je een 'verboden' woord zegt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]
OlgaEn ik deed echt niets fout. Zat met ene bas te praten over een liedje toen ik opeens werd geband. Daarna gevraagd in huiskamer of keuken waarom en werd ik daar ook uit verbannen.
Kijk als ik vervelend was snapte ik het, maar deed gewoon niets
Nee, alleen één voor 3FM.quote:
Nee, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen shit of iets gezegd? Want ze bannen daar alleen als je een 'verboden' woord zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Weird. Ik ken de mensen daar redelijk goed en volgens mij bannen ze niet zomaar. Maarja, ik weet het verder ook niet. En op fok is het ook gezellig, toch?quote:
Ja, voor 1x in het jaar is het een leuk evenementquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister radio 2 voornamelijk in de auto, dus dan heb je niet zo veel aan een chat. En zo een keer per jaar een paar dagen intenstief luisteren en kletsen is heel leuk, maar ik heb ook nog een leven (geloof ik)
Hopen dat ie dan straks in een keer stoptquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Breach het volgende:
Godver, komt Cuby eraan, steken ze hier een 100000-klapper aan
Oh FOK! is veel gezelliger, ik kom hier al zo'n negen jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weird. Ik ken de mensen daar redelijk goed en volgens mij bannen ze niet zomaar. Maarja, ik weet het verder ook niet. En op fok is het ook gezellig, toch?
Moet zeggen dat ik het hier gezelliger vind dan op de chat, terwijl ik al 10 jaar chat daar.
Beetje losgeschoten ego's daar. Mensen van de oude garde vinden zichzelf geweldig. Heb daar niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weird. Ik ken de mensen daar redelijk goed en volgens mij bannen ze niet zomaar. Maarja, ik weet het verder ook niet. En op fok is het ook gezellig, toch?
Moet zeggen dat ik het hier net zo gezellig vind als op de chat, terwijl ik al 10 jaar chat daar.
Om het 'spannunnddddd' te houden, woehoequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol waarom doen ze alsof ze niet weten wie erop één staat?
Mjah, t zijn wel heilige huisjes idd. Kan me voorstellen dat t lastig is daar 'tussen' te komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje losgeschoten ego's daar. Mensen van de oude garde vinden zichzelf geweldig. Heb daar niet zo'n zin in.
gezellig samen plaatjes afzeikenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef LDS het volgende:
Eerste jaar Fok! Top 2000 chat, vind het een stuk gezelliger om naar de Top 2000 te luisteren zo
Als ik dit lees is FOK! veel leuker. Ook met SR.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje losgeschoten ego's daar. Mensen van de oude garde vinden zichzelf geweldig. Heb daar niet zo'n zin in.
Same herequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef LDS het volgende:
Eerste jaar Fok! Top 2000 chat, vind het een stuk gezelliger om naar de Top 2000 te luisteren zo
Voor die 10.000 mensen die geen internet gebruikenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Af en toe dan. Vaak genoeg wordt het wel gezegd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze zeggen het alleen maar elk uur dat Queen op één staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Om het 'spannunnddddd' te houden, woehoe
Ik zat er ook vanaf het begin bij, maar ergens zijn ze losgeslagen. Werd minder en minder en toen was het al vanzelfsprekend dat ik er gewoon niet meer kwam.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mjah, t zijn wel heilige huisjes idd. Kan me voorstellen dat t lastig is daar 'tussen' te komen.
Dit:quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Voor die 10.000 mensen die geen internet gebruiken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zeggen het alleen maar elk uur dat Queen op één staat.
en Bohemian Rhapsody is vanmiddag al geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen het ook weer net zo vaak dat Bohemian Rapsody op een staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Voor die 10.000 mensen die geen internet gebruiken
Ja irritant gewoon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Af en toe dan. Vaak genoeg wordt het wel gezegd.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders, maar het heeft wel een sfeertje in combinatie met de radio. Verder post ik misschien 50 berichten in het jaar. Ben ook wel een radioliefhebber verder, dus dan is de Top2000 helemaal leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als ik dit lees is FOK! veel leuker. Ook met SR.
ik vond dat flophouse ook wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is het enige Cuby nummer dat ik leuk vind.
Last night a dj saved my life...quote:
Weet je al of je kei hard gaat partyen in The London Eye?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Hee lieve Top-2000 chatters, ik ga oud en nieuw vieren! Iedereen een fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar, of tot morgen als we nog doorgaan met de afkickdag!
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Hee lieve Top-2000 chatters, ik ga oud en nieuw vieren! Iedereen een fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar, of tot morgen als we nog doorgaan met de afkickdag!
Bedankt voor de gezelligheid, fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Byeeeequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet je al of je kei hard gaat partyen in The London Eye?
Tja, denk niet dat je er elk jaar komtquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen ideeHet is nog maar zeven uur hier. Ik neem aan van wel.
Anders word ik boooos.
Dat vond ik niet echt wat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vond dat flophouse ook wel leuk
Hele fijne avond/jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jij was ook al diegene die Dire Straits niks vond!
Dit is wel een erg bekend nummer uit de muziekgeschiedenisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is wel een erg bekend nummer uit de muziekgeschiedenis
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Haten op Mark Knopfler en zijn kornuiten
Is it me you're looking for?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:19 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hello Hello Hello Hello Hello Hello
Ja maar dan niet deze. Nirvana heeft echt mooiere nummers vind ik.quote:
I can see it in your eyesquote:
ik heb het ook op m'n quad gehoordquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb dit over Quads gehoord, echt de hemel van de geluidskwaliteit
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:21 schreef peaceman het volgende:
Toch wel een plaat die staat voor een generatie.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb het ook op m'n quad gehoord
[ afbeelding ]
geluidskwaliteit was iets minder
Hello Hello Helloquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
1 kind in bed, ander kind buiten op straat met de buurmeisjes vuurwerk aan het afsteken. Wij kunnen nog even lekker ongestoord luisteren en fok!en. Onder het genot van een kopje thee en oliebollen.
How about a shave?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze zingt wel rare dingen: sommigen zeggen liefde is als een scheermes..
10 of 12 is beter (dat is een even getal :$)quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Geluid blijft wel ff op 11 staan
My little town is ook mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Bridge over troubled water blijft ook mooi.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
Alhoewel, toch wel erg mooi dit
Er komt nog voldoende saaiheidquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi maar ook een beetje saai, vind ik :$
Haha awwquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik een keer thuiskwam met het album (op cd) moest ik hem eerst afstaan aan mijn ouders, want die MOESTEN hem luisteren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |