Mag stiekem wel op 1, al vergeet ik er altijd op te stemmen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze blijft ook maar stijgen! Waar gaat dat eindigen?
Dag, tot volgend jaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste cover ooit, beste plaat van afgelopen decennium, mijn laatste stem in deze lijst. Hiermee zeg ik dit topic gedag.
Dat Mexicanoquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste cover ooit, beste plaat van afgelopen decennium, mijn laatste stem in deze lijst. Hiermee zeg ik dit topic gedag.
barbaarquote:
Haha, idem hier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag stiekem wel op 1, al vergeet ik er altijd op te stemmen.
Dat zegt Peace ook altijd.quote:
En ik doe echt mijn best!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zegt Peace ook altijd.Hij heeft me nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen.
Lekker eten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten ga nu gourmeten
Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgend jaar
Eet smakelijk. Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |