Last night a dj saved my life...quote:
Weet je al of je kei hard gaat partyen in The London Eye?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Hee lieve Top-2000 chatters, ik ga oud en nieuw vieren! Iedereen een fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar, of tot morgen als we nog doorgaan met de afkickdag!
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Hee lieve Top-2000 chatters, ik ga oud en nieuw vieren! Iedereen een fijne jaarwisseling! En tot volgend jaar, of tot morgen als we nog doorgaan met de afkickdag!
Bedankt voor de gezelligheid, fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Byeeeequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet je al of je kei hard gaat partyen in The London Eye?
Tja, denk niet dat je er elk jaar komtquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen ideeHet is nog maar zeven uur hier. Ik neem aan van wel.
Anders word ik boooos.
Dat vond ik niet echt wat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vond dat flophouse ook wel leuk
Hele fijne avond/jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:13 schreef LDS het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jij was ook al diegene die Dire Straits niks vond!
Dit is wel een erg bekend nummer uit de muziekgeschiedenisquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is wel een erg bekend nummer uit de muziekgeschiedenis
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Haten op Mark Knopfler en zijn kornuiten
Is it me you're looking for?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:19 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hello Hello Hello Hello Hello Hello
Ja maar dan niet deze. Nirvana heeft echt mooiere nummers vind ik.quote:
I can see it in your eyesquote:
ik heb het ook op m'n quad gehoordquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb dit over Quads gehoord, echt de hemel van de geluidskwaliteit
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:21 schreef peaceman het volgende:
Toch wel een plaat die staat voor een generatie.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb het ook op m'n quad gehoord
[ afbeelding ]
geluidskwaliteit was iets minder
Hello Hello Helloquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
1 kind in bed, ander kind buiten op straat met de buurmeisjes vuurwerk aan het afsteken. Wij kunnen nog even lekker ongestoord luisteren en fok!en. Onder het genot van een kopje thee en oliebollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |