quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Tot over een uur, ik ga Top2000 a gogo kijken.
We hebben ons leven terugquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eindelijk weer eens wat in huis doenik het het redelijk laten versloffen afgelopen week.
Zondag eindelijk eens wat aan mijn huishouden doen, maandag en dinsdag weer late dienst, dus dat afkicken zal bij mij wel meevallen. Al ga ik jullie wel missen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens na de Top2000 van vorig jaar wel een paar dagen afkickverschijnselen gehad. Opeens niet meer praten en blaten over nummers die voorbij komen, maar gewoon weer je normale ritme kunnen volgen.
De wereld van Beau? Oh, je had het over leuk cabaretquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komt er nog leuke cabaret vanavond?
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen.
Houdoe.
Alaafquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houdoe.
Youp, en Beauquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komt er nog leuke cabaret vanavond?
Daarbij kun je daar beter niet te hard roepen dat je ook op FOK! komt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is wel een chat, maar als je een tijdje op Fok met elkaar optrekt dan is het stom om ineens met anderen te zitten
Ik ken 't volk daarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarbij kun je daar beter niet te hard roepen dat je ook op FOK! komt.
Bahquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarbij kun je daar beter niet te hard roepen dat je ook op FOK! komt.
Fijn jaarwisseling!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Timo20 het volgende:
Stone Gossard, wat een held is die gast![]()
![]()
dat was weer ongegeneerd genieten van Black![]()
opnieuw kippenvel...
Bedankt voor de toffe dagen allemaal, een goed uiteinde (dat heb ik ook wel eens geiler gezegd) en tot later
![]()
![]()
ga top 2000 a go go kijken en aan `t bier![]()
![]()
tot in 2012
Houdoe euh!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houdoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |