Eet smakelijk, fijne avond en fijne jaarwisseling. Tot volgende jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten ga nu gourmeten
Fijne jaarwisseling iedereen en tot volgend jaar
Gourmet-ze! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef laxus13 het volgende:
Als we hard spammen en de afkickdag meetellen?quote:
Altijd nog beter dan een draak als Rood, geef toe...quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef TheArt het volgende:
Ik ben absoluut geen Borsato-fan, maar er zijn toch een stuk betere nummers van hem dan dit
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zou veel hoger moeten staan. Pracht nummer van een held.
Dat nummer was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een draak als Rood, geef toe...
Zou het al knap vinden als we de 94 halen, het dubbele ten op zichte van vorig jaar danquote:
Erg terechte emo.gif.quote:
Wel wat beter ja, gelukkig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een draak als Rood, geef toe...
Ja. En binnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat nummer was ik helemaal vergeten, Die is toch al geweest hoop ik?
Zal wel via een langzame stream luisteren en op Cash doelen.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal wel via een langzame stream luisteren en op Cash doelen.
En volgend jaar graag minder nummersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
En we zeggen weer gedag tegen een band. Stones: Bedankt!
We zijn er bijna, we zijn er bijnaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ook al zo'n oudejaarsnummer
Gaat nu echt snel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:49 schreef Ferdo het volgende:
Frankie, Frankie... blijf met je poten van mijn Ankie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |