Mwah, ze staan wel vrij open voor iedereen hoor, als je gewoon meechat. En olga, onder welke naam zat je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarbij kun je daar beter niet te hard roepen dat je ook op FOK! komt.
quote:
ook zoquote:
Volgens mij heb ik niet eens gezegd dat ik een FOK!ker wasquote:
Tja, echt een relschopper ben je ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet eens gezegd dat ik een FOK!ker wasWaarschijnlijk lazen ze hier mee
Olgaquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, ze staan wel vrij open voor iedereen hoor, als je gewoon meechat. En olga, onder welke naam zat je?
Ik bedoel een Radio 2 SC op Fok! ehquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is wel een chat, maar als je een tijdje op Fok met elkaar optrekt dan is het stom om ineens met anderen te zitten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:04 schreef LDS het volgende:
Nooooooooooooboddieeee seeeeeet it was ieeeeesieeeeee
Geen shit of iets gezegd? Want ze bannen daar alleen als je een 'verboden' woord zegt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:04 schreef Olga het volgende:
[..]
OlgaEn ik deed echt niets fout. Zat met ene bas te praten over een liedje toen ik opeens werd geband. Daarna gevraagd in huiskamer of keuken waarom en werd ik daar ook uit verbannen.
Kijk als ik vervelend was snapte ik het, maar deed gewoon niets
Nee, alleen één voor 3FM.quote:
Nee, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen shit of iets gezegd? Want ze bannen daar alleen als je een 'verboden' woord zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Weird. Ik ken de mensen daar redelijk goed en volgens mij bannen ze niet zomaar. Maarja, ik weet het verder ook niet. En op fok is het ook gezellig, toch?quote:
Ja, voor 1x in het jaar is het een leuk evenementquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister radio 2 voornamelijk in de auto, dus dan heb je niet zo veel aan een chat. En zo een keer per jaar een paar dagen intenstief luisteren en kletsen is heel leuk, maar ik heb ook nog een leven (geloof ik)
Hopen dat ie dan straks in een keer stoptquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Breach het volgende:
Godver, komt Cuby eraan, steken ze hier een 100000-klapper aan
Oh FOK! is veel gezelliger, ik kom hier al zo'n negen jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weird. Ik ken de mensen daar redelijk goed en volgens mij bannen ze niet zomaar. Maarja, ik weet het verder ook niet. En op fok is het ook gezellig, toch?
Moet zeggen dat ik het hier gezelliger vind dan op de chat, terwijl ik al 10 jaar chat daar.
Beetje losgeschoten ego's daar. Mensen van de oude garde vinden zichzelf geweldig. Heb daar niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weird. Ik ken de mensen daar redelijk goed en volgens mij bannen ze niet zomaar. Maarja, ik weet het verder ook niet. En op fok is het ook gezellig, toch?
Moet zeggen dat ik het hier net zo gezellig vind als op de chat, terwijl ik al 10 jaar chat daar.
Om het 'spannunnddddd' te houden, woehoequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol waarom doen ze alsof ze niet weten wie erop één staat?
Mjah, t zijn wel heilige huisjes idd. Kan me voorstellen dat t lastig is daar 'tussen' te komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje losgeschoten ego's daar. Mensen van de oude garde vinden zichzelf geweldig. Heb daar niet zo'n zin in.
gezellig samen plaatjes afzeikenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef LDS het volgende:
Eerste jaar Fok! Top 2000 chat, vind het een stuk gezelliger om naar de Top 2000 te luisteren zo
Als ik dit lees is FOK! veel leuker. Ook met SR.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje losgeschoten ego's daar. Mensen van de oude garde vinden zichzelf geweldig. Heb daar niet zo'n zin in.
Same herequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef LDS het volgende:
Eerste jaar Fok! Top 2000 chat, vind het een stuk gezelliger om naar de Top 2000 te luisteren zo
Voor die 10.000 mensen die geen internet gebruikenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Af en toe dan. Vaak genoeg wordt het wel gezegd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze zeggen het alleen maar elk uur dat Queen op één staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Om het 'spannunnddddd' te houden, woehoe
Ik zat er ook vanaf het begin bij, maar ergens zijn ze losgeslagen. Werd minder en minder en toen was het al vanzelfsprekend dat ik er gewoon niet meer kwam.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mjah, t zijn wel heilige huisjes idd. Kan me voorstellen dat t lastig is daar 'tussen' te komen.
Dit:quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Voor die 10.000 mensen die geen internet gebruiken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zeggen het alleen maar elk uur dat Queen op één staat.
en Bohemian Rhapsody is vanmiddag al geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen het ook weer net zo vaak dat Bohemian Rapsody op een staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Voor die 10.000 mensen die geen internet gebruiken
Ja irritant gewoon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Af en toe dan. Vaak genoeg wordt het wel gezegd.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anders, maar het heeft wel een sfeertje in combinatie met de radio. Verder post ik misschien 50 berichten in het jaar. Ben ook wel een radioliefhebber verder, dus dan is de Top2000 helemaal leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als ik dit lees is FOK! veel leuker. Ook met SR.
ik vond dat flophouse ook wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is het enige Cuby nummer dat ik leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |