quote:Op donderdag 29 december 2011 09:52 schreef jpjedi het volgende:
Gentlemen we have got him!Geld is zojuist terug gestort nadat ik gisteravond een mail ontving dat hij 365 euro ging terugstorten.
Ik heb even radiostilte gehouden om mezelf niet teveel prijs te geven in afwachting van de effectieve storting van het bedrag.
Zoals jullie weten bleef ik in contact met de oplichter en ben de rollen langzaam gaan omdraaien. Om geen risico te lopen heb ik ook hier gemeld dat ik naar een advocaat zou stappen etc. maar in werkelijkheid heb ik enkel electronisch aangifte gedaan en heb verder zijn eigen tactiek gebruikt.. Namelijk een mooie facade opwerpen die weergeeft hoe aktief ik bezig was de zaak uit te zoeken. Het verhaal van Conflict en het verhaal van MisterJ heb ik verweven in mijn mails en net gedaan alsof dit van een advocaat kwam en van PostNL. Hierbij gaf ik hem ook minutieus een verslag van mijn bezoek aan het advocatenkantoor met de melding dat ik voor ingebrekestelling ga en dat ik de strafzaak aan justitie over laat. Hierbij liet ik doorschemeren dat de zaak alsnog vervalt als hij terugstort.
Via het PostNL verslag liet ik hem blijken dat er een tweede aanklacht kan volgen als ik in het gelijk gesteld wordt aangezien PostNL erg gevoelig is voor aantasting van de goede naam.
Gisteravond dus de volgende mail inclusief dreigement dat geen kant of wal raakt:
quote:Om verdere onregelmatigheden te voorkomen, waar ik absoluut geen zin in heb, en ook helemaal geen tijd voor heb ( vind het al frappant dat je voor 350 euro zoveel moeite doet ) heb ik ondertussen het volledige aankoopbedrag teruggestort. Begrijp goed, dit doe ik niet uit angst, en ook niet omdat ik zelf fout zit, maar omdat ik simpelweg de eer aan mezelf wil houden ( mijn naam niet wil schaden ) en soortgelijk. De iPhone is gewoon netjes verzonden zoals ik vanaf de eerste dag al gemeld heb. Wat er zich heeft voor gedaan weet ik niet, maar ik hoop dat Post-NL daar achter kan komen. Zo niet, is dit een les voor mij geweest en is Post-NL definitief van de baan als ik wat moet versturen, dit is niet de eerste keer dat ze zo te werk gaan, en dat hun naam beschadigd is ligt niet aan mij maar aan alle consumenten die Post-NL gebruiken voor verzending van pakketten / aangetekende zendingen. Hun argument neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
Ik verwacht van jou dat wanneer je bericht krijgt van Post-NL over de iPhone dat je mij contacteert. Vroeg of laat kom ik er toch ook wel achter of jij die iPhone ontvangen hebt of niet, ik hou je in de gaten, laat dat duidelijk zijn. Als je mij probeert te bedoezelen ( al krijg ik die indruk niet ), want dan had ik het aankoopbedrag niet teruggestort, heb je in ieder geval wel een verkeerde voor je, maar dat laten we voor nu rechts liggen.
Zoals je beloofd hebt, verwacht ik op zijn minst een medewerking van jou kant, dat je contact opneemt met tweakers en hun bevestigd dat ik het geld heb teruggeboekt, sterker nog, ik verwacht van je dat je de IP/Naam ban teruggedraaid wordt, die heb ik immers door jou gekregen ( terwijl ik zelf de dupe ben van dit alles ). Tevens verwacht ik van jou dat je contact opneemt met de politie en dit tevens meld, hetzelfde geld voor andere personen die ingelicht zijn.
Ik verwacht spoedig reactie van jou.
quote:Speciaal dank aan alle fokkers die mij achter de schermen en in dit topic hebben geholpen met het analyseren van de gegevens en het advies tav de te ondernemen stappen. Laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder om vooral niet naïef te zijn en dat oplichters uitermate geraffineerd kunnen zijn. Voorzorgmaatregelen als een imeinr vragen zijn simpel en afhalen is de enige veilige manier van transactie. Ik heb veel geleerd in ieder geval en hopelijk heb ik deze oplichter het wat moeilijker gemaakt om meer slachtoffers te maken. De aangifte loopt natuurlijk gewoon door.
Nogmaals dank aan iedereen.
Het verhaal gaat verder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef jpjedi het volgende:
Ik zal het kort en bondig uiteen zetten en dan zou ik graag wat feedback willen over mijn gevormde mening.
Al jaren doe ik zonder problemen wat koop en verkoop van spullen via tweakers v&a. Denk dan niet aan handel maar meer aan pc onderdelen kopen en verkopen om mijn eigen pc up to date te houden of om goedkoop aan goede apparatuur te komen zoals een macbook pro of een imac. Laatst een iphone 4 gekocht via v&a nadat ik mijn normale routine uitvoerde van het controleren van de feedback van de verkoper en kijken wat zijn verdere geschiedenis is op internet. Geen schokkende zaken gevonden en de verkoper uit Venlo heeft een historie van een jaar met 11 goede feedback verslagen. Normaal haal ik af maar net voor kerst en het gaat al zo lang goed, laat ik het hem maar opsturen naar mijn ouders in Nederland na dat ik vooruit betaald heb. Ik krijg netjes de track en trace code en het pakketje komt na een dag ook netjes binnen. Ook geeft hij een adres bij zijn bankrekeningnr.
Echter je voelt hem al aankomen. Er zat dus geen iphone in maar een euroshopper energy drink blikje, een leeg iphone doosje en een krant uit Veendam. Pakket is onbeschadigd maar heeft wel 2 lagen plakband maar het is dan ook een gebruikt doosje. De zending was ook niet aangetekend verzonden zoals afgesproken.
Na mijn eerste teleurstelling te hebben verwerkt ga ik toch een diplomatiek mailtje naar de verkoper sturen met een beschrijving van mijn bevindingen waarna hij direct terug reageert dat hij net zo verbaasd is en geeft ook zijn gsm nummer. Eerste indruk van mij op dit moment is dan ook dat dit geen oplichter kan zijn aangezien ik niet verwacht dat die zo netjes reageren met contact gegevens. Ik bel hem op en kort gezegd legt hij mij uit dat zijn vriendin het pakket heeft verzonden en is vergeten dit aangetekend te doen. Hij zal contant opnemen met postNL en de zaak aanhangig maken. Ik krijg kort daarop een screenshot van zijn gsm met de gespreksduur en een beschrijving van zijn gesprek met postNL. Zijn reeds uitgesproken vermoedens klopten, veel tijdelijke krachten en minder controle op de sorteercentra en dus waarschijnlijk daar de inhoud verwisseld. Ze maken een zaak aan bij PostNL en over een paar weken krijgen we antwoord. De heer S.V. zoals hij heet, snapt mijn vragen en zegt toe mij te helpen deze zaak op te lossen.
Ondertussen had ik al direct een advertentie rapport gemaakt op Tweakers waar direct bericht van terug kwam via een medewerker met de volgende passage:
[..]
Daar ga je toch wel even twijfelen,... het zal toch niet dat ik alsnog rond de tuin geleid wordt? Ik bel S.V. daar nog eens over op en hij had ook een bericht ontvangen dat hij geband was. Totaal onterecht in zijn ogen en hij zou graag willen dat ik hem zou vrijpleiten bij tweakers. Hiertoe heb ik toegezegd dit te doen als de zaak duidelijk is voor mij. Dat begreep hij vooralsnog.
Toen is Sherlock Holmes er maar bij betrokken en ben ik het pakket gaan onderzoeken. Allereerst het gewicht. De sticker van het inname punt toont 490 gram en de sorteerscan bij PostNL geeft 495 gram online. Oftewel het gewicht is nagenoeg constant gebleven. Weging van het pakket met alle inhoud zoals ontvangen komt ook exact overeen met het label en de sorteerscan. Een reconstructie met een andere iphone (4s dus 3 gram zwaarder) levert 468 gram op. Dit is een feit dat mij nog meer vraagtekens doet plaatsen.
"valse" pakket:
Gereconstrueerd "correcte" gewicht:
Ondertussen ook nog wat andere zaken overdacht en/of geconstateerd:
• Bijgesloten iphone doosje is van alle nummers gestript inclusief imei sticker op de achterzijde.
• Kans dat dit doosje in een sorteercentrum eruit wordt gepakt en men een blikje van nagenoeg hetzelfde gewicht bij de hand heeft is nagenoeg nihil.
• Verkoper werd erg snel kriebelig en was niet gecharmeerd van mijn confrontatie met mijn bevindingen. Het kwam hem over als beschuldiging en dat heb ik dan ook maar beaamd. Ik begrijp zijn reactie maar hij wordt erg fel in zijn derde mailtje en dat komt bij mij ook wel erg vreemd over. Hij draait om antwoorden heen of krijg antwoorden als: "dan heeft die PostNL medewerker vast een weegschaaltje in de auto gehad ofzo"
Dan blijft er nog 1 gegeven over en dat is zijn adres. Ik heb contact met mensen waarmee S.V. zaken heeft gedaan en die zijn overwegend positief al waren er wel wat eigenaardigheden. Een persoon heeft vorige week wat afgehaald bij hem en kwam met hetzelfde adres als ik van S.V. heb gekregen maar hij vertelde ook dat het huis leeg was waar hij hem heeft ontmoet. S.V. gaf aan dat hij aan het verhuizen was. Als ik op dit adres google kom ik op een verzorgingstehuis waar ook een invalide parkeer vergunning voor is verleend in 2010. Er komt ook een andere naam voor op dat adres met hetzelfde nummer.
S.V. geeft als verklaring: "Het is inderdaad zo dat ik ga verhuizen, zoals ik al zei woon ik in een studentenhuis en dit al middels 2/3 jaar, een keer heb je dat wel gezien. Neemt niet weg dat ik er nog steeds woon en nog geen definitieve verhuisplannen heb, die kunnen desondanks wel snel komen. Als ik verhuis in korte termijn krijg je mijn nieuwe adresgegevens ook gewoon hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn." Dit is toch vreemd als je huis al leeg staat en het als verzorgingstehuis op internet staat.
Heb ik nu te maken met een zeer gehaaide oplichter of zie ik teveel spoken en beticht ik hem onterecht?
Morgenvroeg heb ik een afspraak voor de aangifte. Ondertussen heb ik S.V. gevraagd op alle punten concreet te reageren aangezien hij veel zaken onbeantwoord laat in zijn mails.
Oh je bent zo slim. Vandaar ook dat je er zo mooi opstaat en keer op keer betrapt wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Wat erg nou.. feit is dat nergens vastgesteld is dat ik een oplichter ben. Slimmeriken.
Betrapt waarop? Volgens mij heb ik netjes terug betaald en ben ik een iPhone kwijt vriend. Ik hoef niet te bewijzen dat ik een iPhone heb om het feit te laten blijken dat ik geen oplichter ben. Helaas..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh je bent zo slim. Vandaar ook dat je er zo mooi opstaat en keer op keer betrapt wordt.
Hier kan je een nieuwe Iphone kopen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Betrapt waarop? Volgens mij heb ik netjes terug betaald en ben ik een iPhone kwijt vriend. Ik hoef niet te bewijzen dat ik een iPhone heb om het feit te laten blijken dat ik geen oplichter ben. Helaas..
Wil je pakket met blikje niet terug?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Sj0kkie het volgende:
Lang draadje dit.. wat willen jullie nog bereiken in dit volgende deel? Mijn enthousiasme is gewekt!
Afspraak staat Dinsdag A.s.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef FransDeens het volgende:
Om het nog maar eens genuanceerd te vragen: Stel dat Sjors alles tegen heeft, zijn buren hebben de iPhone gejat, daarna de medewerker in het sorteercentrum van PostNL ook, zelfs de bezorger heeft het pakje opengemaakt en de imei-nummers gejat en als kers op de slagroom is zelfs jpjedi niet eerlijk geweest want er zat eigenlijk een blikje Red Bull in plaats van Euro Shopper energydrink in de doos, dan snap ik nog steeds niet waarom er Sjors geen aangifte doet van diefstal.
Dus: is er nou al aangifte gedaan?
Oh daarom al die moeite, nee da's helemaal niet nodig joh. Wie weet wie er met de takken aan dat blikje heeft gezeten, bah!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je pakket met blikje niet terug?
Toch is dat je bewijs dat je in goede trouw hebt gehandeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Oh daarom al die moeite, nee da's helemaal niet nodig joh. Wie weet wie er met de takken aan dat blikje heeft gezeten, bah!
Bewijs! Vingerafdrukken en zulksquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Oh daarom al die moeite, nee da's helemaal niet nodig joh. Wie weet wie er met de takken aan dat blikje heeft gezeten, bah!
Er wordt niks gekopieerd, dit is een zaak tussen mij - Post-NL en de Politie niet met mensen die er niks mee te maken hebben. Vind het gewoon gezellig hier, dat is de enige reden dat ik nog aanwezig ben. Dus bespaar je de moeite..quote:
Maar je was hier toch klaar? Vervelen jullie je zo erg op oudejaarsdag dat je maar weer komt posten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Sj0kkie het volgende:
Lang draadje dit.. wat willen jullie nog bereiken in dit volgende deel? Mijn enthousiasme is gewekt!
Kan ik ook aan jou vragen? Je hebt er immers niks mee te maken, maar toch blijf je terug komen. Ga zelf wat nuttigs doen..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar je was hier toch klaar? Vervelen jullie je zo erg op oudejaarsdag dat je maar weer komt posten?
Je kunt wel gaan gooien met termen als "netjes" en "ik ben iets kwijt" maar dat is niet geloofwaardig. Het verhaal wat je probeert te verkopen klopt gewoon niet en het verandert steeds. Dat weet je zelf ook en daarom heb je terugbetaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Betrapt waarop? Volgens mij heb ik netjes terug betaald en ben ik een iPhone kwijt vriend. Ik hoef niet te bewijzen dat ik een iPhone heb om het feit te laten blijken dat ik geen oplichter ben. Helaas..
Wat wil je doen dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Sjaakman56 het volgende:
Ik verheug me steeds meer op onze ontmoeting!
Foto'tje dan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Er wordt niks gekopieerd, dit is een zaak tussen mij - Post-NL en de Politie niet met mensen die er niks mee te maken hebben. Vind het gewoon gezellig hier, dat is de enige reden dat ik nog aanwezig ben. Dus bespaar je de moeite..
quote:
Zoals ik al zei, jullie lijken me toffe gasten. Het hoeft niet in Venlo... Ergens anders is ook prima. Het adress in Venlo is bekend, dat van jullie niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof er echt mensen naar Venlo gaan afreizen. Waarschijnlijk staat er een treetje energiedrink op de parkeerplaats van dat bejaardentehuis. In een pizzadoos.
Dat zal moeten blijken, de afspraak staat, er zal wel een wonder moeten gebeuren als die iPhone nog terug komt voor die tijd..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Foto'tje dan...
Of zal er helemaal geen aangifte komen?
En jij kopieert katten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Copycat het volgende:
Alleen al het feit dat dat IMEInummer achterwege blijft, zegt meer dan genoeg. Hoe zeer sjacheraartje Sjors ook anders roept. Bijna schattig, als het geen ordinair oplichtertje was.
het feit dat hij vergeten is waarom hij in 2008 op oplichting.nl stond vind ik ook wel lachwekkendquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Copycat het volgende:
Alleen al het feit dat dat IMEInummer achterwege blijft, zegt meer dan genoeg. Hoe zeer sjacheraartje Sjors ook anders roept. Bijna schattig, als het geen ordinair oplichtertje was.
Ha! Ha! Ha!quote:
Dat moet vast wel behoorlijk komisch zijn dan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Ha! Ha!
Je bent bijna net zo komisch als dat je eerlijk bent ...
Alzheimer light is a bitch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef fespo het volgende:
het feit dat hij vergeten is waarom hij in 2008 op oplichting.nl stond vind ik ook wel lachwekkend
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen? Je hebt er immers niks mee te maken, maar toch blijf je terug komen. Ga zelf wat nuttigs doen..
Ik ga dat btw. ook maar doen. Bier!
Groeten!
Pijnlijk ...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
Zegt degene die katten kopieert als backup, omdat hij zijn eigen niet kan onthouden..
Bedankt! Jij ook een fijn 2012 gewenst. Mijn doel in 2012 is absoluut niet vechten tegen PostNL, wees maar niet bang..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie, ga nou maar lekker met je vriendjes rotjes afsteken. PostNL heeft dit niet gedaan en je pogingen zijn kansloos. Centjes zijn terug en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Bied die gozer je excuses aan dat die iPhone niet is aangekomen en wens iedereen het beste vooor 2012 toe. Ik wens jou in ieder geval alle geluk toe in 2012 en ga niet tegen PostNL vechten want dat win je toch niet.
Sterke come backquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Zegt degene die katten kopieert als backup, omdat hij zijn eigen niet kan onthouden..
Nee, ik heb geen reden om bang te zijn. Laat het toch lekker zoals het is joh. Overal tegenin gaan werkt alleen maar averechts.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Bedankt! Jij ook een fijn 2012 gewenst. Mijn doel in 2012 is absoluut niet vechten tegen PostNL, wees maar niet bang..
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ja.
Cc alvast een gelukkig nieuwjaar!
Beste Conflict, je hebt gelijk maar toch blijft dit een vermakelijk topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie, ga nou maar lekker met je vriendjes rotjes afsteken. PostNL heeft dit niet gedaan en je pogingen zijn kansloos. Centjes zijn terug en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Bied die gozer je excuses aan dat die iPhone niet is aangekomen en wens iedereen het beste vooor 2012 toe. Ik wens jou in ieder geval alle geluk toe in 2012 en ga niet tegen PostNL vechten want dat win je toch niet.
Dank, dat gaat helemaal goed komen! Jij ook een prettig 2012!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ook!
En Sjorske ook, een jaar vol bezinning, eerlijkheid en een jaar waarin je niks rechts laat liggen!
Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef Neraice het volgende:
[..]
http://www.thefreedictionary.com/_/dict.aspx?word=copycat
Alsjeblieft, vuige oplichter.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof er echt mensen naar Venlo gaan afreizen. Waarschijnlijk staat er een treetje energiedrink op de parkeerplaats van dat bejaardentehuis. In een pizzadoos.
Leg eens uit dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley..
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.quote:
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".
Eigenlijk heel raar dat iemand die zo verontwaardig reageert op zijn status als oplichter de kans niet aangrijpt om op zo'n simpele manier zijn naam te zuiveren. Zegt genoeg.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja en dan heb je een feestje en dan krijg je dit als cadeau:
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar, mocht daar iemand tijd voor hebben zou ik dat zeker appreciëren!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef svann het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd wiens vingerafdrukken er op dat blikje staan.
Behalve die van jpjedi dan.
Is er hier nog ergens een rechercheur in opleiding met wat tijd over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover? Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten.
Lezen is kennelijk moeilijk of niet? Er staat nergens dat ik mijn naam gezuiverd heb tegenover JP. Er staat dat hij zijn geld terug heeft en het voor mij niet relevant is wat hij verder van mij denkt. Het recht wat hij had, heeft hij gekregen, en daarmee basta!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:08 schreef fespo het volgende:
[..]
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.
alsof je iemand overvalt, hem vervolgens alles teruggeeft en doet alsof er niks is gebeurd.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt ook niet op dat je met twee account berichten plaatst.
Want daarmee kun je zien of iemand het internet van de buurman gebruikt ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef Sjaakman56 het volgende:
Valt ook niet op, dat jullie geen IP check doen!
Volgens adres gegevens zoals gepubliceerd door S en beschikbaar op internet:quote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
Dat is grappig, ik kijk vanuit mijn kantoor recht op het pand aan de Smaragd 47 in Venlo. Ik vraag me wel af of dat een regulier woonhuis is, aan de zijkant (waar ik tegenaan kijk) zijn een aantal parkeerplaatsen ingericht.
Ik kan me ook voorstellen dat het 'begeleid wonen'-units oid zijn.
quote:RPG Afdeling Nederland
Smaragd 47
5912SM Venlo
Tel. 0773528863
Gezondheids- en welzijnszorg
Overkoepelende organen, samenwerkings- en adviesorganen en fondsen op het gebied van welzijnszorg
quote:Verkeersbesluit gehandicaptenparkeren
Burgemeester en wethouders van Venlo maken bekend over te
gaan tot het aanleggen van een gehandicaptenparkeerplaats op
kenteken nabij het pand:
• Smaragd 47, 5912 SM Venlo, OWVPV 10-19039
Eerder opperde ik dat het een locatie van een zorginstelling is. Dit is later bij naam van verzorgingstehuis door het leven gegaan. Welke zorg of welke omvang het heeft weet ik niet maar ik neem aan een soort begeleid wonen project. Als ik dan heel vrij ga redeneren dan zie ik onze Sjors ook nog wel in zo`n instelling wonen dat hij dan "studentenhuis" noemt. Maar dat is pure hypothese van mijn kant.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:01 schreef Mangostine het volgende:
Het is iig geen verzorgingshuis zoals hier eerder werd geopperd.
Bel aan! En vraag of Sjors of (Sjaak) thuis is!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Mangostine het volgende:
Er staan twee auto's langs de zijkant geparkeerd.
"De straat oogt vrij rustig. De witte rolluiken aan de zijkant zijn gesloten. Er is één raam zichtbaar op de begane grond."quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef jpjedi het volgende:
Magostine reporting live from the scene.
hangt er ergens een speciaal bordje? let ook op het bijgebouw daarnaast is ook een ingang.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
"De straat oogt vrij rustig. De witte rolluiken aan de zijkant zijn gesloten. Er is één raam zichtbaar op de begane grond."
Alle telefoontoestellen zijn veranderd in blikjes energy-drink, ze kunnen niet opnemenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:08 schreef fespo het volgende:
ik zou zeggen bel het telefoonnummer en vraag om informatie.
Niet vergeten fotootjes te makenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Hallo, ik ben maar een vrouw alleen he. Zometeen staat daar een ontoerekeningsvatbare Sjors/ Sjaak van 2 bij 2.
Ik zat me dat al af te vragen ja, of daar een deur was, vanuit hier zie ik eigenlijk alleen gesloten rolluiken. Bordje naast de voordeur ofzo kan ik niet lezen, het is te ver weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:12 schreef fespo het volgende:
[..]
hangt ergens een speciaal bordje. let ook op het bijgebouw daarnaast is ook een ingang.
Trouwens, jouw UIquote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zat me dat al af te vragen ja, of daar een deur was, vanuit hier zie ik eigenlijk alleen gesloten rolluiken. Bordje naast de voordeur ofzo kan ik niet lezen, het is te ver weg.
Ik wil wel effe een foto maken?
jaaaaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zat me dat al af te vragen ja, of daar een deur was, vanuit hier zie ik eigenlijk alleen gesloten rolluiken. Bordje naast de voordeur ofzo kan ik niet lezen, het is te ver weg.
Ik wil wel effe een foto maken?
Zin in een blikje energy drink?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
"De straat oogt vrij rustig. De witte rolluiken aan de zijkant zijn gesloten. Er is één raam zichtbaar op de begane grond."
ik quote het even wat het staat op een nieuwe pagina.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef fespo het volgende:
Rassemblement du Peuple de Guinée
hier staat het zeflde adres onder aan de pagina.
http://rpghollande.org/In(...)on_hollande_2011.pdf
http://rpghollande.org/ is dan weer iets heel vaags.
Valt wel mee hoor, 1.86.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Hallo, ik ben maar een vrouw alleen he. Zometeen staat daar een ontoerekeningsvatbare Sjors/ Sjaak van 2 bij 2.
Goh, wat ben jij toch een ontzettend dom mannetje.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eerder opperde ik dat het een locatie van een zorginstelling is. Dit is later bij naam van verzorgingstehuis door het leven gegaan. Welke zorg of welke omvang het heeft weet ik niet maar ik neem aan een soort begeleid wonen project. Als ik dan heel vrij ga redeneren dan zie ik onze Sjors ook nog wel in zo`n instelling wonen dat hij dan "studentenhuis" noemt. Maar dat is pure hypothese van mijn kant.
Nu mevrouw uitzicht heeft op me huisje vind ik het weer leuk worden!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef Sickert het volgende:
Sjokkie sjokkie sjokkie meneer! Daar is ie weer daar is ie weer
Dacht dat jij dit kansloze zooitje niet meer zou bezoeken?
Lieve S.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:39 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Goh, wat ben jij toch een ontzettend dom mannetje JP.
Biedt haar een blikkie energiedrank aan!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Nu mevrouw uitzicht heeft op me huisje vind ik het weer leuk worden!
Sorry , maar jij bent echt labiel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lieve S.
Dat jij je naam en adres post ok, maar haal mijn naam even weg wil je.
ja nu nu nu!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:34 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, 1.86.
En kom maar langs hoor, ik bijt niet..![]()
Krijg je meteen een rondleiding in dit "gekkenhuis"..
Aangezien ik toch zo gek ben, geef me maar een tijd dan ga ik voor het huis staan, vind ik zelf wel grappig. Moet je wel een foto maken he! Dat rolluik wat dicht is, is van mijn kamer ( eerste verdieping aan de zijkant ). Geef maar een teken en hij is compleet open.
Ik wacht op toestemmingquote:
Dan krijgt ze wsch een Iphone, geloof niet dat Sjokkie het verschil weet.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Biedt haar een blikkie energiedrank aan!
Ik denk dat ik maar een patent ga aanvragen..quote:Op maandag 2 januari 2012 12:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wsch een Iphone, geloof niet dat Sjokkie het verschil weet.
Waarom begin je dan stennis te lopen maken over mijn huis? Alsof ik er niet zou wonen..quote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Mangostine het volgende:
Ja en dan, wat hebben we aan dezelfde foto met een geopend rolluik? Je zal er wel verblijven, met of zonder begeleiding, maar daarmee komt er nog geen einde aan deze soap volgens mij.
Op geestelijk niet goed kun je geen patent vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een patent ga aanvragen..
ze moet erheen gaan en goed zoeken naar een iphone. filmpje maken en uploaden. gewoon omdat het het topic beter maaktquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Mangostine het volgende:
Ja en dan, wat hebben we aan dezelfde foto met een geopend rolluik? Je zal er wel verblijven, met of zonder begeleiding, maar daarmee komt er nog geen einde aan deze soap volgens mij.
Patentenoorlog niet bijgehouden? Tegenwoordig kan je alles patenteren.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Op geestelijk niet goed kun je geen patent vragen
Ik maak toch geen stennis? Ik constateer alleen dat ik op dat pand uitkijkquote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Waarom begin je dan stennis te lopen maken over mijn huis? Alsof ik er niet zou wonen..
-_-
Heb je nou een blik fris of een Iphone op gestuurd?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Waarom begin je dan stennis te lopen maken over mijn huis? Alsof ik er niet zou wonen..
-_-
blikje energydrank. leek me duidelijk toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb je nou een blik fris of een Iphone op gestuurd?
Holla! Iemand met verstand..quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Lyza666 het volgende:
Dat adres is inderdaad een studentenhuis. Dat zegt overigens niets over wat die kerel heeft opgestuurd.
Kom gewoon even langs..!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik maak toch geen stennis? Ik constateer alleen dat ik op dat pand uitkijk
Dus toch een oplichter!!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blikje energydrank. leek me duidelijk toch?
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar hij heeft zijn fout ingezien en terugbetaald. eind goed al goed. nieuw jaar, vergeving dit dat.
Een onfris blikje pauperenergy.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Sickert het volgende:
Heb je nou een blik fris of een Iphone op gestuurd?
Wat schattig dat je me boefje noemt..quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mislukte poging tot. het is een boefje
Tja, meer ben je ook niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Wat schattig dat je me boefje noemt..
Ik val in herhaling?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Posten gaat makkelijker.
Probeer het nog eens? Maar dan inhoudelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat je deze vraag stelt zegt al genoeg..
Omdat je moeilijk doet over een blikje pauperenergy van 350 euro! En je een oplichter het licht in de ogen niet gunt. Logisch toch?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik val in herhaling?Nu wordt het helemaal mooi..
quote:
quote:
Tja ben ook maar een Fok!kertje dat dit leed met zijn vriendjes en vriendinnetjes heeft gedeeld.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk doet over een blikje pauperenergy van 350 euro! En je een oplichter het licht in de ogen niet gunt. Logisch toch?
Helaas, ik hoef je niet met de neus op de feiten te drukken, dat heb je zelf al gedaan..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Probeer het nog eens? Maar dan inhoudelijk.
Tja jammer.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Helaas, ik hoef je niet met de neus op de feiten te drukken, dat heb je zelf al gedaan..
mja als de bijna opgelichte aangifte doet dan komt het in het systeem. is het de eerste aangifte gaan ze er niets mee doen, temeer daar het is 'rechtgezet'. dat is het leven. don't blame the peopleplayers, blame the game.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk doet over een blikje pauperenergy van 350 euro! En je een oplichter het licht in de ogen niet gunt. Logisch toch?
quote:
Als je 'm nou eens zou posten, zou het een hoop schelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Sj0kkie het volgende:
Moet ik alle vragen omtrent het IMEI nummer eens quoten? WijsneusOver herhaling gesproken
En nooit antwoord op gegeven...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Sj0kkie het volgende:
Moet ik alle vragen omtrent het IMEI nummer eens quoten? WijsneusOver herhaling gesproken
Euh ... Ja!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mja als de bijna opgelichte aangifte doet dan komt het in het systeem. is het de eerste aangifte gaan ze er niets mee doen, temeer daar het is 'rechtgezet'. dat is het leven. don't blame the peopleplayers, blame the game.
nee. oplichter heeft terugbetaald via een nigeria constructie. opgelichte blij naar de bank om het op te halen, moet ie eerst 1000 euro storten. vervolgens krijgt ie zijn 350 euro. fuck that.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Ik denk dat dat 'masterplan' wel uit de TT kan, niet?
Dat bedacht ik me gisteren ook inderdaad.. Niveau valt me echt een beetje tegen. Maakt het toch allemaal een wat minder glansrijk verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Ik denk dat dat 'masterplan' wel uit de TT kan, niet?
Iets met: niveau aanpassen tot aan een kudde dieren..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me gisteren ook inderdaad.. Niveau valt me echt een beetje tegen. Maakt het toch allemaal een wat minder glansrijk verhaal.
Ik moet het helaas met bejaarden en invalide parkeerplaatsen doen..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had ook een beetje op foto's gehoopt van de villa van de oplichter, de ferrari's, de porsches en de geile chicks bij zijn zwembad. het is idd een teleurstelling nu ik het zo opsom.
Bijna goed, zodat jij het kunt begrijpen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Iets met: niveau aanpassen tot aan een kudde dieren..
Overigens betreft het ipv studenten meer kamerbewoning waar paupers wonen/huren. Weet niet wat dat over jou zegt, maar veel goeds zal het niet zijn vrees ik.quote:
Niet hier hoor, dat zal van die chinezen hiernaast zijn. Die hebben zo'n Loempia verkoop wagen, geen idee of je die ziet. Die moeten natuurlijk wel china tv ontvangen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Mangostine het volgende:
Nou, er is wel een schotel te zien. Maar dat kan ook bij de achterburen zijn.
Blijkt het gewoon een sneu studentje te zijn in een armoedige studentenwoning. Nee, dan snap ik wel dat je je tot dit soort praktijken verlaagt.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had ook een beetje op foto's gehoopt van de villa van de oplichter, de ferrari's, de porsches en de geile chicks bij zijn zwembad. het is idd een teleurstelling nu ik het zo opsom.
Kom dan gewoon langs! Paupertjee...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Overigens betreft het ipv studenten meer kamerbewoning waar paupers wonen/huren. Weet niet wat dat over jou zegt, maar veel goeds zal het niet zijn vrees ik.
ja. best teleurstellend hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik moet het helaas met bejaarden en invalide parkeerplaatsen doen..
Hoi katten kopieerder..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon een sneu studentje te zijn in een armoedige studentenwoning. Nee, dan snap ik wel dat je je tot dit soort praktijken verlaagt.
dat is geen kenmerk van rijkdom.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Mangostine het volgende:
Nou, er is wel een schotel te zien. Maar dat kan ook bij de achterburen zijn.
Eerder arm, ben een iPhone kwijt, als student een behoorlijke som met geld..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is geen kenmerk van rijkdom.
Verrekquote:Op maandag 2 januari 2012 13:09 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Niet hier hoor, dat zal van die chinezen hiernaast zijn. Die hebben zo'n Loempia verkoop wagen, geen idee of je die ziet. Die moeten natuurlijk wel china tv ontvangen.
het kost je niets. de uitgaven waren immers al gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Eerder arm, ben een iPhone kwijt, als student een behoorlijke som met geld..
Ik vind het nog steeds geniaal dat je nog steeds gezellig komt kletsen hier, hallo Audrey!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind het wel nog steeds geniaal dat iemand faalt in oplichten in Nederland
En je hebt vrijwillig geld teruggestort. Wie is er dan genaaid?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Eerder arm, ben een iPhone kwijt, als student een behoorlijke som met geld..
Ik heet hier inderdaad cat copier. Damn.quote:
Klopt, maar neemt niet weg dat ik een nieuwe telefoon gekocht heb die wel geld gekost heeft. De iPhone was om die kosten te dekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het kost je niets. de uitgaven waren immers al gedaan.
Nu weet je waar je je lunch kan halen vandaagquote:
nou hij zat in het ongelijk ivm niet verzekerd verzenden. als hij verzekerd had verzonden had post nl uitgezocht en waarschijnlijk gezegd dat er geen iphone in had kunnen zitten oid. geen idee eigenlijk. het is iig wel rechtmatig dat het geld is teruggestort, het is geen gift ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En je hebt vrijwillig geld teruggestort. Wie is er dan genaaid?
Buk eens?
Die iPhone werkt niet meer?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Klopt, maar neemt niet weg dat ik een nieuwe telefoon gekocht heb die wel geld gekost heeft. De iPhone was om die kosten te dekken.
Ik zou niet weten wat ik bij jou te zoeken heb Sj0kkie.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef Sjaakman56 het volgende:
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen?
Ik ben Sjors niet, jullie zijn hier de computer deskundigen, doe een ip-check en ondek dat zelf.
Iedereen die zo cool praat, jullie hebben het adres, inmiddels zelfs een foto! Kom dan langs... Wij nodigen jullie allemaal uit, voor een rondleiding door het huisje. Vooral die jpjedi is welkom
Hallo Sj0kkie! Ja ik vind het nog steeds een vermakelijk topic, en wat moet ik anders op de eerste maandag in het nieuwe jaar, ik bedoel het is maandag dan kan ik echt intellectuele stof niet verdragenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geniaal dat je nog steeds gezellig komt kletsen hier, hallo Audrey!
En nogmaals laat je je stupide zien..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik bij jou te zoeken heb Sj0kkie.
hij ontkent volgens mij nog dat hij bewust een blikje heeft opgestuurd, enzo. dus zijn verhaal is dat er een iphone inzat en dat die eruit gejat is voordat het pakketje door zijn vriendin op het postkantoor is afgegeven.quote:
Dat moet je aan degene vragen die hem nu vast heeft.. Geen idee wat hij ermee doet, misschien dauwt ie hem wel in zijn poepert, wie zal het zeggen?quote:
Dit zegt al genoeg.....quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik bij jou te zoeken heb Sj0kkie.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat super zou zijn als oplichter opgelichte een excuus mailtje stuurt en daar per ongeluk 'send from my iphone' onderstaat. dat zou het verhaal afmaken
Wie ben jij?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg.....
Kom dan langs, je verklaard je wantrouwen in inmiddels 3 topics. Er is maar 1 manier om de onschuld te bewijzen. Kom langs, zie het met je eigen ogen en praat er vervolgens weer gezellig over op je toffe forum!
Heeft toch geen zin..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg.....
Kom dan langs, je verklaard je wantrouwen in inmiddels 3 topics. Er is maar 1 manier om de onschuld te bewijzen. Kom langs, zie het met je eigen ogen en praat er vervolgens weer gezellig over op je toffe forum!
excuses moest met een tquote:Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja.
"send from my iphone"
Hij had ook z'n poot stijf kunnen houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou hij zat in het ongelijk ivm niet verzekerd verzenden. als hij verzekerd had verzonden had post nl uitgezocht en waarschijnlijk gezegd dat er geen iphone in had kunnen zitten oid. geen idee eigenlijk. het is iig wel rechtmatig dat het geld is teruggestort, het is geen gift ofzo.
Hallo Hoax!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heeft niemand door dat die gast gewoon zwaar mentaal invalide is?
Aan het volgende:
-Volledig ontwijken van concrete vragen.
-Kinderachtig om zich heen gooien met loze zinnetjes.
-De domheid van zijn grapjes (lees kopieer katje ofzo)
-Het niveau van viruteel-stampvoeten als hij geen anwtoord meer weet.
Deze kerel is een oplichter, laat hem gewoon verdwijnen van FOK! (voor altijd) alsmede zijn kloontjes.
ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt postenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heeft niemand door dat die gast gewoon zwaar mentaal invalide is?
Aan het volgende:
-Volledig ontwijken van concrete vragen.
-Kinderachtig om zich heen gooien met loze zinnetjes.
-De domheid van zijn grapjes (lees kopieer katje ofzo)
-Het niveau van viruteel-stampvoeten als hij geen anwtoord meer weet.
Deze kerel is een oplichter, laat hem gewoon verdwijnen van FOK! (voor altijd) alsmede zijn kloontjes.
En ook nog met hetzelfde niveau, wat leuk toch!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt posten
mentaal invalide -> een sociopaat of hoe je het schrijft misschien, maar invalide... ach.
had je bij de rechter wel verloren omdat doordat jij een onderdeel van de deal niet na bent gekomen de koper nu met de brokken zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hij had ook z'n poot stijf kunnen houden.
Als het mij was overkomen (iphone wordt door tnt omgetoverd tot energydrank-blikje), dan had ik idd toegegeven dat een gewone verzending niet verstandig was, maar dan had ik niet betaald.
ja echt super. dank je welquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
En ook nog met hetzelfde niveau, wat leuk toch!
Ja vooral doorgaan met je hoog-niveau op username bitchenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hallo Hoax!
"Wat is een hoax - nepwaarschuwing?
Een nepwaarschuwing, in het Engels hoax genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren."
Dat was een korte kennismaking, jammer..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja vooral doorgaan met je hoog-niveau op username bitchen
Getuigd alleen maar meer mijn gelijk. Daarmee is het voor mij genoeg. Ik heb geen zin in praten tegen een koppig, irritant, geestelijk minder bedeelde idioot.
Nou gr gr.
Waarom gebruik jij mijn woorden? Cat & Coquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Copycat het volgende:
Eens met Hoax. Hoe vermakelijk zijn stupiditeit ook is, oplichters als Sjors en Co. horen niet op FOK!.
Ja leuk, de boel nog wat meer opstoken en debiel doenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt posten
mentaal invalide -> een sociopaat of hoe je het schrijft misschien, maar invalide... ach.
Hallo Sj0kkie!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hallo Hoax!
Een nepwaarschuwing, in het Engels hoax genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren."
Het lijkt de Nederlandse afdeling van een partij uit Guinée te zijn. Als het een studentenhuis is kan best een huisgenoot van Guineese afkomst zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef fespo het volgende:
hellow wat is dit nou???!??!
Rassemblement du Peuple de Guinée
hier staat het zeflde adres onder aan de pagina.
http://rpghollande.org/In(...)on_hollande_2011.pdf
http://rpghollande.org/ is dan weer iets heel vaags.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
"Wat is een Sj0kkie - internetoplichter?
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
Jouw woorden?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Sj0kkie het volgende:
Waarom gebruik jij mijn woorden? Cat & Co
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hallo Hoax!
Ja, klopt welquote:Dit betekend dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren
Dan had ik daarna wel betaald, als alle bewijzen tegen mij zijn. Tot zolang zou ik helemaal niets doen. Iig niet van die domme posts maken op FOK!, en ook niet tegen m'n klonen ouwehoeren...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
had je bij de rechter wel verloren omdat doordat jij een onderdeel van de deal niet na bent gekomen de koper nu met de brokken zit.
nou beter je fout inzien en die corrigeren dan afwachten tot het een rechtzaak wordt imo. is iig iets meer integer, en scheelt de staat een vermogen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dan had ik daarna wel betaald, als alle bewijzen tegen mij zijn. Tot zolang zou ik helemaal niets doen. Iig niet van die domme posts maken op FOK!, en ook niet tegen m'n klonen ouwehoeren...
Maargoed, gelukkig ben ik een stuk wijzer (al zeg ik 't zelf).
Audrey toch, je raakt me diepquote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[quote]Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
Moest je daar zo lang over nadenken..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Ja, klopt wel
Informeren wat voor oplichter je bent
Hoe wil je dan bewijzen dat je onschuldig bent? Door te laten zien dat je een blikje energydrink in je koelkast hebt liggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:
ja lijkt er wel op maar dat kan je alles wat met een zorginstelling te maken heeft wel uitsluiten want daar staat die RPG voor...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt de Nederlandse afdeling van een partij uit Guinée te zijn. Als het een studentenhuis is kan best een huisgenoot van Guineese afkomst zijn.
En dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Sj0kkie het volgende:
kom je nog langs? Nouja, nu je zeker weet dat ik in dit bejaarden tehuis woon zou het nog prikkeling door je "domme hersentjes" waard zijn.
Je weet me te vinden!![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef FransDeens het volgende:
Hoe wil je dan bewijzen dat je onschuldig bent? Door te laten zien dat je een blikje energydrink in je koelkast hebt liggen?
Het is geen zorginstelling. Was 't maar waar, want de bewoners kunnen wel wat zorg gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef fespo het volgende:
[..]
ja lijkt er wel op maar dat kan je alles wat met een zorginstelling te maken heeft wel uitsluiten want daar staat die RPG voor...
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Ludd het volgende:
Haha, dit is bijna net zo'n vreemde vogel als FF. Zou een mooi koppel zijn.
Die Limburgers ook.
We've got a winner!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
Aha, ik wordt ook wel eens aangesproken als FF, vandaarquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat gedoeld wordt op FusionFreak.
FF is nog honderd keer erger.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Ludd het volgende:
Haha, dit is bijna net zo'n vreemde vogel als FF. Zou een mooi koppel zijn.
Die Limburgers ook.
Ik doelde of Fusion Freak, sorry voor de verwarring.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, ik wordt ook wel eens aangesproken als FF, vandaar
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Veraaa het volgende:
hai,
Ik ben de vriendin van Sjors,
ik heb inderdaad het pakketje niet verzekerd op gestuurd, was het vergeten door alle stress voor kerstcadeau's.
ik vind deze ophef hier over gewoon belachelijk, want zeg nou zelf wie van jullie weet er zeker dat sjors het heeft gedaan en niet JP Mulders?? het kan net zo goed een spelletje zijn van hem om Sjors te klote. NIEMAND weet het ware verhaal dus!!
Hou op met beschuldigen en KIJK eerst naar je zelf!
Wel heel toevallig allemaal he? Net een dure iphone die uit een pakketje gejat is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Veraaa het volgende:
hai,
Ik ben de vriendin van Sjors,
ik heb inderdaad het pakketje niet verzekerd op gestuurd, was het vergeten door alle stress voor kerstcadeau's.
ik vind deze ophef hier over gewoon belachelijk, want zeg nou zelf wie van jullie weet er zeker dat sjors het heeft gedaan en niet JP Mulders?? het kan net zo goed een spelletje zijn van hem om Sjors te klote. NIEMAND weet het ware verhaal dus!!
Hou op met beschuldigen en KIJK eerst naar je zelf!
wat toevallig??quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wel heel toevallig allemaal he? Net een dure iphone die uit een pakketje gejat is.
Leuk vriendje heb je trouwens. Hij heeft zelf toegegeven dat ie in 2008 misschien wel iemand heeft proberen op te lichten.
Onkruid vergaat niet. En toeval (in deze) bestaat niet.
PS: heb jij samen met Sjokkie een triorelatie met Sjaakman56?
Hallo hoe oud denk dat ik k ben 30??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
Toen kon je hem nog niet? Wat bedoel je daar precies mee? Toen kon je er nog niet op of toen kon je nog niet meehelpen?
NOuja, dan weet je het nu dus. Ooit heeft ie in ieder geval een poging gedaan om mensen bewust op te lichten. En nu is er weer iemand bijna opgelicht, ware het niet dat deze laatste zijn geld terug heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Veraaa het volgende:
[..]
wat toevallig??
en ja weet ik.
daar voor moet je niet bij mij zien toen kon ik hem nog niet dus!
en ben jij gek dat jij dat leuk zou vinden kan ik niks aan doen maar ik doe daar niet aan
Ja hallo! Sjors moest zich daarvoor wel in het Breezerpakje van zijn alter ego Veraa hullen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
Maar wat een stresskip ben je trouwens. Vergeten om een pakketje aangetekend te versturen wijten aan stress vanwege kerstkadootjes... wat een hels leven moet je hebben als je daar al van gaat stressen.
Oeh hij kan uit- en inloggen!quote:
OMG, dus jij denk er zo over, ik weet al genoeg dat je zo denkt maakt me toch wel zorgen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
NOuja, dan weet je het nu dus. Ooit heeft ie in ieder geval een poging gedaan om mensen bewust op te lichten. En nu is er weer iemand bijna opgelicht, ware het niet dat deze laatste zijn geld terug heeft.
Ik zou 'm eens eerlijk vragen hoe het nu zit en dan eens nadenken over of je met zo'n iemand wel verder wilt.
Daarentegen: 350 euro is voor Sj0kkie een klein bedragje. Als je 'm af en toe even bevredigt, krijg je daar een veelvoud voor terug. Financieel zit je dus gebakken
Ja hoor..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oeh hij kan uit- en inloggen!
Wat een faalhaas
haha doe dat:Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan hem wel even appen als je wil ?
Is dat nog een kloon? Misschien moet ie dan nog een browser installerenquote:
Echt hè? Ik denk dat Sjors ook een beetje masochist is. Naast cross dresser en schizofrene oplichter.quote:
Ik denk dat jij vroeger wat te vaak misbruikt bent, dat je die termen allemaal zo goed kent. En stiekem ben je maar een zielig wijfie die maarliefst 35 berichten per dag op dit o zo grote forum post, en niet achter die pc uit durft te komen, bang voor papa's zweepje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? Ik denk dat Sjors ook een beetje masochist is. Naast cross dresser en schizofrene oplichter.
je met je kloon je bent er zelf een volgens mij:Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Is dat nog een kloon? Misschien moet ie dan nog een browser installeren
zeker! ik zou het uitzenden op tvquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Copycat het volgende:
Algemene ontwikkeling. Doe er je voordeel mee!
Verkeerd accountje?quote:
Ik heb nog een Dell D630, met een t9300 intel core 2 duo processor @ 2.5 ghz met 6mb cache, 2GB geheugen, 250GB scorpio black 7200rpm schijfje, 14.1 inch scherm met 1280 x 800 resolutie. Intel X3100 grafische kaart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
blablabla ONDERTUSSEN HEB IK NOG GEEN AANBOD!@!!!!
Helaas..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee het moet wel een tellie zijn
Kijk eens in de spiegel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Sj0kkie het volgende:
Waar is die grote man van een JP. Mulders eigenlijk, alles opgestart maar is nooit hier te bekennen, over faalhaas gesproken. Uitlokken en wegrennen.. wat een doetje.
Waar heb ik gefaald, ik ben nog steeds aanwezig en niemand komt met feiten, zal wel een groot kenmerk zijn van dit forum.. veel roepen en schreeuwen, maar meer dan dat is het niet.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Veraaa het volgende:
[..]
doe dat zelf ook maar eens en niet schrikke he
Op exact dezelfde tijd reagerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Waar heb ik gefaald, ik ben nog steeds aanwezig en niemand komt met feiten, zal wel een groot kenmerk zijn van dit forum.. veel roepen en schreeuwen, maar meer dan dat is het niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op exact dezelfde tijd reageren
hoe zou dat toch kunne??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op exact dezelfde tijd reageren
Zeker, vooral als je probeert te bewijzen niet dezelfde persoon te zijnquote:
Al behoorlijk wat, meid boven weet van niks ( die zie ik ook niet als iemand die zoiets doet ), de vriend daarvan was niet aanwezig op dat moment. De kerel hiernaast heeft zoveel verschillende vrienden op bezoek, dat valt amper te controleren, natuurlijk heb ik mijn zegje wel gedaan, maar zonder resultaat. Ik heb ook helemaal geen zin meer om van alles te gaan ondernemen voor een simpele iPhone. Degene die hem heeft mag hem in zijn aars duwen, en ik hoop dat 'ie er blij van wordt. Ik zie het als een les, en gewoon verder werken voor me centen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sjors, waar ik wel benieuwd naar ben, heb je al mensen aangesproken in het huis?
Staat ie op trillenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Al behoorlijk wat, meid boven weet van niks ( die zie ik ook niet als iemand die zoiets doet ), de vriend daarvan was niet aanwezig op dat moment. De kerel hiernaast heeft zoveel verschillende vrienden op bezoek, dat valt amper te controleren, natuurlijk heb ik mijn zegje wel gedaan, maar zonder resultaat. Ik heb ook helemaal geen zin meer om van alles te gaan ondernemen voor een simpele iPhone. Degene die hem heeft mag hem in zijn aars duwen, en ik hoop dat 'ie er blij van wordt. Ik zie het als een les, en gewoon verder werken voor me centen.
ik zou zegge kom op bezoek dan ze je het.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zeker, vooral als je probeert te bewijzen niet dezelfde persoon te zijn
Ga zo door, ik ga even weer even wat doen met mn leven, lator.
Ik geloof niet dat jij nog veel hulp nodig hebt om jezelf nog belachelijker te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Sj0kkie het volgende:
Waar is die grote man van een JP. Mulders eigenlijk, alles opgestart maar is nooit hier te bekennen, over faalhaas gesproken. Uitlokken en wegrennen.. wat een doetje.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:38 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders heeft 'ie er nog plezier van..
![]()
Daar zal je hem hebben..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij veel hulp meer nodig om jezelf nog belachelijker te maken.
Wel fijn om te horen dat er mensen lachen om dit..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef GizartFRL het volgende:
Al aangifte gedaan Sj0kkie?
Staat nog niets in het systeem.
Afspraak over diefstal post NL ook nog niet.
gr gr
Toch handig familie die bij de Politie zit en meelacht om dit topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:55 schreef Auti het volgende:
Sj0kkie Sj0kkie Sj0kkie Sj0kkie
koop geen iphone van die tokkie
besse besse besse besse
verzenden dat is stresse
ukke ukke ukke ukke
dat gaat toch echt niet lukke
Maar dat geeft niet want het is echt waar
het is geen oplichter alleen een beetje raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |