quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
"Wat is een Sj0kkie - internetoplichter?
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Ludd het volgende:
Haha, dit is bijna net zo'n vreemde vogel als FF. Zou een mooi koppel zijn.
Die Limburgers ook.
We've got a winner!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
"Wat is een Sj0kkie - internetoplichter?
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
Aha, ik wordt ook wel eens aangesproken als FF, vandaarquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat gedoeld wordt op FusionFreak.
FF is nog honderd keer erger.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Ludd het volgende:
Haha, dit is bijna net zo'n vreemde vogel als FF. Zou een mooi koppel zijn.
Die Limburgers ook.
Ik doelde of Fusion Freak, sorry voor de verwarring.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, ik wordt ook wel eens aangesproken als FF, vandaar
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Veraaa het volgende:
hai,
Ik ben de vriendin van Sjors,
ik heb inderdaad het pakketje niet verzekerd op gestuurd, was het vergeten door alle stress voor kerstcadeau's.
ik vind deze ophef hier over gewoon belachelijk, want zeg nou zelf wie van jullie weet er zeker dat sjors het heeft gedaan en niet JP Mulders?? het kan net zo goed een spelletje zijn van hem om Sjors te klote. NIEMAND weet het ware verhaal dus!!
Hou op met beschuldigen en KIJK eerst naar je zelf!
Wel heel toevallig allemaal he? Net een dure iphone die uit een pakketje gejat is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Veraaa het volgende:
hai,
Ik ben de vriendin van Sjors,
ik heb inderdaad het pakketje niet verzekerd op gestuurd, was het vergeten door alle stress voor kerstcadeau's.
ik vind deze ophef hier over gewoon belachelijk, want zeg nou zelf wie van jullie weet er zeker dat sjors het heeft gedaan en niet JP Mulders?? het kan net zo goed een spelletje zijn van hem om Sjors te klote. NIEMAND weet het ware verhaal dus!!
Hou op met beschuldigen en KIJK eerst naar je zelf!
wat toevallig??quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wel heel toevallig allemaal he? Net een dure iphone die uit een pakketje gejat is.
Leuk vriendje heb je trouwens. Hij heeft zelf toegegeven dat ie in 2008 misschien wel iemand heeft proberen op te lichten.
Onkruid vergaat niet. En toeval (in deze) bestaat niet.
PS: heb jij samen met Sjokkie een triorelatie met Sjaakman56?
Hallo hoe oud denk dat ik k ben 30??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
Toen kon je hem nog niet? Wat bedoel je daar precies mee? Toen kon je er nog niet op of toen kon je nog niet meehelpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |