had je bij de rechter wel verloren omdat doordat jij een onderdeel van de deal niet na bent gekomen de koper nu met de brokken zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hij had ook z'n poot stijf kunnen houden.
Als het mij was overkomen (iphone wordt door tnt omgetoverd tot energydrank-blikje), dan had ik idd toegegeven dat een gewone verzending niet verstandig was, maar dan had ik niet betaald.
ja echt super. dank je welquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
En ook nog met hetzelfde niveau, wat leuk toch!
Ja vooral doorgaan met je hoog-niveau op username bitchenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hallo Hoax!
"Wat is een hoax - nepwaarschuwing?
Een nepwaarschuwing, in het Engels hoax genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren."
Dat was een korte kennismaking, jammer..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja vooral doorgaan met je hoog-niveau op username bitchen
Getuigd alleen maar meer mijn gelijk. Daarmee is het voor mij genoeg. Ik heb geen zin in praten tegen een koppig, irritant, geestelijk minder bedeelde idioot.
Nou gr gr.
Waarom gebruik jij mijn woorden? Cat & Coquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Copycat het volgende:
Eens met Hoax. Hoe vermakelijk zijn stupiditeit ook is, oplichters als Sjors en Co. horen niet op FOK!.
Ja leuk, de boel nog wat meer opstoken en debiel doenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt posten
mentaal invalide -> een sociopaat of hoe je het schrijft misschien, maar invalide... ach.
Hallo Sj0kkie!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hallo Hoax!
Een nepwaarschuwing, in het Engels hoax genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren."
Het lijkt de Nederlandse afdeling van een partij uit Guinée te zijn. Als het een studentenhuis is kan best een huisgenoot van Guineese afkomst zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef fespo het volgende:
hellow wat is dit nou???!??!
Rassemblement du Peuple de Guinée
hier staat het zeflde adres onder aan de pagina.
http://rpghollande.org/In(...)on_hollande_2011.pdf
http://rpghollande.org/ is dan weer iets heel vaags.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
"Wat is een Sj0kkie - internetoplichter?
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
Jouw woorden?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Sj0kkie het volgende:
Waarom gebruik jij mijn woorden? Cat & Co
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hallo Hoax!
Ja, klopt welquote:Dit betekend dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren
Dan had ik daarna wel betaald, als alle bewijzen tegen mij zijn. Tot zolang zou ik helemaal niets doen. Iig niet van die domme posts maken op FOK!, en ook niet tegen m'n klonen ouwehoeren...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
had je bij de rechter wel verloren omdat doordat jij een onderdeel van de deal niet na bent gekomen de koper nu met de brokken zit.
nou beter je fout inzien en die corrigeren dan afwachten tot het een rechtzaak wordt imo. is iig iets meer integer, en scheelt de staat een vermogen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dan had ik daarna wel betaald, als alle bewijzen tegen mij zijn. Tot zolang zou ik helemaal niets doen. Iig niet van die domme posts maken op FOK!, en ook niet tegen m'n klonen ouwehoeren...
Maargoed, gelukkig ben ik een stuk wijzer (al zeg ik 't zelf).
Audrey toch, je raakt me diepquote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[quote]Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
Moest je daar zo lang over nadenken..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Ja, klopt wel
Informeren wat voor oplichter je bent
Hoe wil je dan bewijzen dat je onschuldig bent? Door te laten zien dat je een blikje energydrink in je koelkast hebt liggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:
Kom dan langs, je verklaard je wantrouwen in inmiddels 3 topics. Er is maar 1 manier om de onschuld te bewijzen. Kom langs, zie het met je eigen ogen en praat er vervolgens weer gezellig over op je toffe forum!
ja lijkt er wel op maar dat kan je alles wat met een zorginstelling te maken heeft wel uitsluiten want daar staat die RPG voor...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt de Nederlandse afdeling van een partij uit Guinée te zijn. Als het een studentenhuis is kan best een huisgenoot van Guineese afkomst zijn.
En dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Sj0kkie het volgende:
kom je nog langs? Nouja, nu je zeker weet dat ik in dit bejaarden tehuis woon zou het nog prikkeling door je "domme hersentjes" waard zijn.
Je weet me te vinden!![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef FransDeens het volgende:
Hoe wil je dan bewijzen dat je onschuldig bent? Door te laten zien dat je een blikje energydrink in je koelkast hebt liggen?
Het is geen zorginstelling. Was 't maar waar, want de bewoners kunnen wel wat zorg gebruiken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef fespo het volgende:
[..]
ja lijkt er wel op maar dat kan je alles wat met een zorginstelling te maken heeft wel uitsluiten want daar staat die RPG voor...
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Ludd het volgende:
Haha, dit is bijna net zo'n vreemde vogel als FF. Zou een mooi koppel zijn.
Die Limburgers ook.
We've got a winner!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hallo Sj0kkie!
Aha, ik wordt ook wel eens aangesproken als FF, vandaarquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat gedoeld wordt op FusionFreak.
FF is nog honderd keer erger.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Ludd het volgende:
Haha, dit is bijna net zo'n vreemde vogel als FF. Zou een mooi koppel zijn.
Die Limburgers ook.
Ik doelde of Fusion Freak, sorry voor de verwarring.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aha, ik wordt ook wel eens aangesproken als FF, vandaar
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Veraaa het volgende:
hai,
Ik ben de vriendin van Sjors,
ik heb inderdaad het pakketje niet verzekerd op gestuurd, was het vergeten door alle stress voor kerstcadeau's.
ik vind deze ophef hier over gewoon belachelijk, want zeg nou zelf wie van jullie weet er zeker dat sjors het heeft gedaan en niet JP Mulders?? het kan net zo goed een spelletje zijn van hem om Sjors te klote. NIEMAND weet het ware verhaal dus!!
Hou op met beschuldigen en KIJK eerst naar je zelf!
Wel heel toevallig allemaal he? Net een dure iphone die uit een pakketje gejat is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Veraaa het volgende:
hai,
Ik ben de vriendin van Sjors,
ik heb inderdaad het pakketje niet verzekerd op gestuurd, was het vergeten door alle stress voor kerstcadeau's.
ik vind deze ophef hier over gewoon belachelijk, want zeg nou zelf wie van jullie weet er zeker dat sjors het heeft gedaan en niet JP Mulders?? het kan net zo goed een spelletje zijn van hem om Sjors te klote. NIEMAND weet het ware verhaal dus!!
Hou op met beschuldigen en KIJK eerst naar je zelf!
wat toevallig??quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wel heel toevallig allemaal he? Net een dure iphone die uit een pakketje gejat is.
Leuk vriendje heb je trouwens. Hij heeft zelf toegegeven dat ie in 2008 misschien wel iemand heeft proberen op te lichten.
Onkruid vergaat niet. En toeval (in deze) bestaat niet.
PS: heb jij samen met Sjokkie een triorelatie met Sjaakman56?
Hallo hoe oud denk dat ik k ben 30??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef Tamashii het volgende:
Toen kon je hem nog niet? Wat bedoel je daar precies mee? Toen kon je er nog niet op of toen kon je nog niet meehelpen?
NOuja, dan weet je het nu dus. Ooit heeft ie in ieder geval een poging gedaan om mensen bewust op te lichten. En nu is er weer iemand bijna opgelicht, ware het niet dat deze laatste zijn geld terug heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Veraaa het volgende:
[..]
wat toevallig??
en ja weet ik.
daar voor moet je niet bij mij zien toen kon ik hem nog niet dus!
en ben jij gek dat jij dat leuk zou vinden kan ik niks aan doen maar ik doe daar niet aan
Ja hallo! Sjors moest zich daarvoor wel in het Breezerpakje van zijn alter ego Veraa hullen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
Maar wat een stresskip ben je trouwens. Vergeten om een pakketje aangetekend te versturen wijten aan stress vanwege kerstkadootjes... wat een hels leven moet je hebben als je daar al van gaat stressen.
Oeh hij kan uit- en inloggen!quote:
OMG, dus jij denk er zo over, ik weet al genoeg dat je zo denkt maakt me toch wel zorgen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
NOuja, dan weet je het nu dus. Ooit heeft ie in ieder geval een poging gedaan om mensen bewust op te lichten. En nu is er weer iemand bijna opgelicht, ware het niet dat deze laatste zijn geld terug heeft.
Ik zou 'm eens eerlijk vragen hoe het nu zit en dan eens nadenken over of je met zo'n iemand wel verder wilt.
Daarentegen: 350 euro is voor Sj0kkie een klein bedragje. Als je 'm af en toe even bevredigt, krijg je daar een veelvoud voor terug. Financieel zit je dus gebakken
Ja hoor..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oeh hij kan uit- en inloggen!
Wat een faalhaas
haha doe dat:Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan hem wel even appen als je wil ?
Is dat nog een kloon? Misschien moet ie dan nog een browser installerenquote:
Echt hè? Ik denk dat Sjors ook een beetje masochist is. Naast cross dresser en schizofrene oplichter.quote:
Ik denk dat jij vroeger wat te vaak misbruikt bent, dat je die termen allemaal zo goed kent. En stiekem ben je maar een zielig wijfie die maarliefst 35 berichten per dag op dit o zo grote forum post, en niet achter die pc uit durft te komen, bang voor papa's zweepje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? Ik denk dat Sjors ook een beetje masochist is. Naast cross dresser en schizofrene oplichter.
je met je kloon je bent er zelf een volgens mij:Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Is dat nog een kloon? Misschien moet ie dan nog een browser installeren
zeker! ik zou het uitzenden op tvquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Copycat het volgende:
Algemene ontwikkeling. Doe er je voordeel mee!
Verkeerd accountje?quote:
Ik heb nog een Dell D630, met een t9300 intel core 2 duo processor @ 2.5 ghz met 6mb cache, 2GB geheugen, 250GB scorpio black 7200rpm schijfje, 14.1 inch scherm met 1280 x 800 resolutie. Intel X3100 grafische kaart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
blablabla ONDERTUSSEN HEB IK NOG GEEN AANBOD!@!!!!
Helaas..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee het moet wel een tellie zijn
Kijk eens in de spiegel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Sj0kkie het volgende:
Waar is die grote man van een JP. Mulders eigenlijk, alles opgestart maar is nooit hier te bekennen, over faalhaas gesproken. Uitlokken en wegrennen.. wat een doetje.
Waar heb ik gefaald, ik ben nog steeds aanwezig en niemand komt met feiten, zal wel een groot kenmerk zijn van dit forum.. veel roepen en schreeuwen, maar meer dan dat is het niet.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Veraaa het volgende:
[..]
doe dat zelf ook maar eens en niet schrikke he
Op exact dezelfde tijd reagerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Waar heb ik gefaald, ik ben nog steeds aanwezig en niemand komt met feiten, zal wel een groot kenmerk zijn van dit forum.. veel roepen en schreeuwen, maar meer dan dat is het niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op exact dezelfde tijd reageren
hoe zou dat toch kunne??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op exact dezelfde tijd reageren
Zeker, vooral als je probeert te bewijzen niet dezelfde persoon te zijnquote:
Al behoorlijk wat, meid boven weet van niks ( die zie ik ook niet als iemand die zoiets doet ), de vriend daarvan was niet aanwezig op dat moment. De kerel hiernaast heeft zoveel verschillende vrienden op bezoek, dat valt amper te controleren, natuurlijk heb ik mijn zegje wel gedaan, maar zonder resultaat. Ik heb ook helemaal geen zin meer om van alles te gaan ondernemen voor een simpele iPhone. Degene die hem heeft mag hem in zijn aars duwen, en ik hoop dat 'ie er blij van wordt. Ik zie het als een les, en gewoon verder werken voor me centen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sjors, waar ik wel benieuwd naar ben, heb je al mensen aangesproken in het huis?
Staat ie op trillenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Al behoorlijk wat, meid boven weet van niks ( die zie ik ook niet als iemand die zoiets doet ), de vriend daarvan was niet aanwezig op dat moment. De kerel hiernaast heeft zoveel verschillende vrienden op bezoek, dat valt amper te controleren, natuurlijk heb ik mijn zegje wel gedaan, maar zonder resultaat. Ik heb ook helemaal geen zin meer om van alles te gaan ondernemen voor een simpele iPhone. Degene die hem heeft mag hem in zijn aars duwen, en ik hoop dat 'ie er blij van wordt. Ik zie het als een les, en gewoon verder werken voor me centen.
ik zou zegge kom op bezoek dan ze je het.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zeker, vooral als je probeert te bewijzen niet dezelfde persoon te zijn
Ga zo door, ik ga even weer even wat doen met mn leven, lator.
Ik geloof niet dat jij nog veel hulp nodig hebt om jezelf nog belachelijker te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Sj0kkie het volgende:
Waar is die grote man van een JP. Mulders eigenlijk, alles opgestart maar is nooit hier te bekennen, over faalhaas gesproken. Uitlokken en wegrennen.. wat een doetje.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:38 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders heeft 'ie er nog plezier van..
![]()
Daar zal je hem hebben..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij veel hulp meer nodig om jezelf nog belachelijker te maken.
Wel fijn om te horen dat er mensen lachen om dit..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef GizartFRL het volgende:
Al aangifte gedaan Sj0kkie?
Staat nog niets in het systeem.
Afspraak over diefstal post NL ook nog niet.
gr gr
Toch handig familie die bij de Politie zit en meelacht om dit topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:55 schreef Auti het volgende:
Sj0kkie Sj0kkie Sj0kkie Sj0kkie
koop geen iphone van die tokkie
besse besse besse besse
verzenden dat is stresse
ukke ukke ukke ukke
dat gaat toch echt niet lukke
Maar dat geeft niet want het is echt waar
het is geen oplichter alleen een beetje raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |