Kom gewoon even langs..!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik maak toch geen stennis? Ik constateer alleen dat ik op dat pand uitkijk
Dus toch een oplichter!!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blikje energydrank. leek me duidelijk toch?
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar hij heeft zijn fout ingezien en terugbetaald. eind goed al goed. nieuw jaar, vergeving dit dat.
Een onfris blikje pauperenergy.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Sickert het volgende:
Heb je nou een blik fris of een Iphone op gestuurd?
Wat schattig dat je me boefje noemt..quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mislukte poging tot. het is een boefje
Tja, meer ben je ook niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Wat schattig dat je me boefje noemt..
Ik val in herhaling?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
Posten gaat makkelijker.
Probeer het nog eens? Maar dan inhoudelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat je deze vraag stelt zegt al genoeg..
Omdat je moeilijk doet over een blikje pauperenergy van 350 euro! En je een oplichter het licht in de ogen niet gunt. Logisch toch?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:01 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik val in herhaling?Nu wordt het helemaal mooi..
quote:
quote:
Tja ben ook maar een Fok!kertje dat dit leed met zijn vriendjes en vriendinnetjes heeft gedeeld.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk doet over een blikje pauperenergy van 350 euro! En je een oplichter het licht in de ogen niet gunt. Logisch toch?
Helaas, ik hoef je niet met de neus op de feiten te drukken, dat heb je zelf al gedaan..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Probeer het nog eens? Maar dan inhoudelijk.
Tja jammer.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Helaas, ik hoef je niet met de neus op de feiten te drukken, dat heb je zelf al gedaan..
mja als de bijna opgelichte aangifte doet dan komt het in het systeem. is het de eerste aangifte gaan ze er niets mee doen, temeer daar het is 'rechtgezet'. dat is het leven. don't blame the peopleplayers, blame the game.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk doet over een blikje pauperenergy van 350 euro! En je een oplichter het licht in de ogen niet gunt. Logisch toch?
quote:
Als je 'm nou eens zou posten, zou het een hoop schelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Sj0kkie het volgende:
Moet ik alle vragen omtrent het IMEI nummer eens quoten? WijsneusOver herhaling gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |