NOuja, dan weet je het nu dus. Ooit heeft ie in ieder geval een poging gedaan om mensen bewust op te lichten. En nu is er weer iemand bijna opgelicht, ware het niet dat deze laatste zijn geld terug heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Veraaa het volgende:
[..]
wat toevallig??
en ja weet ik.
daar voor moet je niet bij mij zien toen kon ik hem nog niet dus!
en ben jij gek dat jij dat leuk zou vinden kan ik niks aan doen maar ik doe daar niet aan
Ja hallo! Sjors moest zich daarvoor wel in het Breezerpakje van zijn alter ego Veraa hullen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
Maar wat een stresskip ben je trouwens. Vergeten om een pakketje aangetekend te versturen wijten aan stress vanwege kerstkadootjes... wat een hels leven moet je hebben als je daar al van gaat stressen.
Oeh hij kan uit- en inloggen!quote:
OMG, dus jij denk er zo over, ik weet al genoeg dat je zo denkt maakt me toch wel zorgen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
NOuja, dan weet je het nu dus. Ooit heeft ie in ieder geval een poging gedaan om mensen bewust op te lichten. En nu is er weer iemand bijna opgelicht, ware het niet dat deze laatste zijn geld terug heeft.
Ik zou 'm eens eerlijk vragen hoe het nu zit en dan eens nadenken over of je met zo'n iemand wel verder wilt.
Daarentegen: 350 euro is voor Sj0kkie een klein bedragje. Als je 'm af en toe even bevredigt, krijg je daar een veelvoud voor terug. Financieel zit je dus gebakken
Ja hoor..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oeh hij kan uit- en inloggen!
Wat een faalhaas
haha doe dat:Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan hem wel even appen als je wil ?
Is dat nog een kloon? Misschien moet ie dan nog een browser installerenquote:
Echt hè? Ik denk dat Sjors ook een beetje masochist is. Naast cross dresser en schizofrene oplichter.quote:
Ik denk dat jij vroeger wat te vaak misbruikt bent, dat je die termen allemaal zo goed kent. En stiekem ben je maar een zielig wijfie die maarliefst 35 berichten per dag op dit o zo grote forum post, en niet achter die pc uit durft te komen, bang voor papa's zweepje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? Ik denk dat Sjors ook een beetje masochist is. Naast cross dresser en schizofrene oplichter.
je met je kloon je bent er zelf een volgens mij:Pquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Is dat nog een kloon? Misschien moet ie dan nog een browser installeren
zeker! ik zou het uitzenden op tvquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Copycat het volgende:
Algemene ontwikkeling. Doe er je voordeel mee!
Verkeerd accountje?quote:
Ik heb nog een Dell D630, met een t9300 intel core 2 duo processor @ 2.5 ghz met 6mb cache, 2GB geheugen, 250GB scorpio black 7200rpm schijfje, 14.1 inch scherm met 1280 x 800 resolutie. Intel X3100 grafische kaart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
blablabla ONDERTUSSEN HEB IK NOG GEEN AANBOD!@!!!!
Helaas..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee het moet wel een tellie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |