En nooit antwoord op gegeven...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef Sj0kkie het volgende:
Moet ik alle vragen omtrent het IMEI nummer eens quoten? WijsneusOver herhaling gesproken
Euh ... Ja!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mja als de bijna opgelichte aangifte doet dan komt het in het systeem. is het de eerste aangifte gaan ze er niets mee doen, temeer daar het is 'rechtgezet'. dat is het leven. don't blame the peopleplayers, blame the game.
nee. oplichter heeft terugbetaald via een nigeria constructie. opgelichte blij naar de bank om het op te halen, moet ie eerst 1000 euro storten. vervolgens krijgt ie zijn 350 euro. fuck that.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Ik denk dat dat 'masterplan' wel uit de TT kan, niet?
Dat bedacht ik me gisteren ook inderdaad.. Niveau valt me echt een beetje tegen. Maakt het toch allemaal een wat minder glansrijk verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Ik denk dat dat 'masterplan' wel uit de TT kan, niet?
Iets met: niveau aanpassen tot aan een kudde dieren..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me gisteren ook inderdaad.. Niveau valt me echt een beetje tegen. Maakt het toch allemaal een wat minder glansrijk verhaal.
Ik moet het helaas met bejaarden en invalide parkeerplaatsen doen..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had ook een beetje op foto's gehoopt van de villa van de oplichter, de ferrari's, de porsches en de geile chicks bij zijn zwembad. het is idd een teleurstelling nu ik het zo opsom.
Bijna goed, zodat jij het kunt begrijpen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Iets met: niveau aanpassen tot aan een kudde dieren..
Overigens betreft het ipv studenten meer kamerbewoning waar paupers wonen/huren. Weet niet wat dat over jou zegt, maar veel goeds zal het niet zijn vrees ik.quote:
Niet hier hoor, dat zal van die chinezen hiernaast zijn. Die hebben zo'n Loempia verkoop wagen, geen idee of je die ziet. Die moeten natuurlijk wel china tv ontvangen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Mangostine het volgende:
Nou, er is wel een schotel te zien. Maar dat kan ook bij de achterburen zijn.
Blijkt het gewoon een sneu studentje te zijn in een armoedige studentenwoning. Nee, dan snap ik wel dat je je tot dit soort praktijken verlaagt.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had ook een beetje op foto's gehoopt van de villa van de oplichter, de ferrari's, de porsches en de geile chicks bij zijn zwembad. het is idd een teleurstelling nu ik het zo opsom.
Kom dan gewoon langs! Paupertjee...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Overigens betreft het ipv studenten meer kamerbewoning waar paupers wonen/huren. Weet niet wat dat over jou zegt, maar veel goeds zal het niet zijn vrees ik.
ja. best teleurstellend hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik moet het helaas met bejaarden en invalide parkeerplaatsen doen..
Hoi katten kopieerder..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt het gewoon een sneu studentje te zijn in een armoedige studentenwoning. Nee, dan snap ik wel dat je je tot dit soort praktijken verlaagt.
dat is geen kenmerk van rijkdom.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:08 schreef Mangostine het volgende:
Nou, er is wel een schotel te zien. Maar dat kan ook bij de achterburen zijn.
Eerder arm, ben een iPhone kwijt, als student een behoorlijke som met geld..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat is geen kenmerk van rijkdom.
Verrekquote:Op maandag 2 januari 2012 13:09 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Niet hier hoor, dat zal van die chinezen hiernaast zijn. Die hebben zo'n Loempia verkoop wagen, geen idee of je die ziet. Die moeten natuurlijk wel china tv ontvangen.
het kost je niets. de uitgaven waren immers al gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Eerder arm, ben een iPhone kwijt, als student een behoorlijke som met geld..
Ik vind het nog steeds geniaal dat je nog steeds gezellig komt kletsen hier, hallo Audrey!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind het wel nog steeds geniaal dat iemand faalt in oplichten in Nederland
En je hebt vrijwillig geld teruggestort. Wie is er dan genaaid?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Eerder arm, ben een iPhone kwijt, als student een behoorlijke som met geld..
Ik heet hier inderdaad cat copier. Damn.quote:
Klopt, maar neemt niet weg dat ik een nieuwe telefoon gekocht heb die wel geld gekost heeft. De iPhone was om die kosten te dekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het kost je niets. de uitgaven waren immers al gedaan.
Nu weet je waar je je lunch kan halen vandaagquote:
nou hij zat in het ongelijk ivm niet verzekerd verzenden. als hij verzekerd had verzonden had post nl uitgezocht en waarschijnlijk gezegd dat er geen iphone in had kunnen zitten oid. geen idee eigenlijk. het is iig wel rechtmatig dat het geld is teruggestort, het is geen gift ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En je hebt vrijwillig geld teruggestort. Wie is er dan genaaid?
Buk eens?
Die iPhone werkt niet meer?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Klopt, maar neemt niet weg dat ik een nieuwe telefoon gekocht heb die wel geld gekost heeft. De iPhone was om die kosten te dekken.
Ik zou niet weten wat ik bij jou te zoeken heb Sj0kkie.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef Sjaakman56 het volgende:
Hoe vaak moet ik het nu nog zeggen?
Ik ben Sjors niet, jullie zijn hier de computer deskundigen, doe een ip-check en ondek dat zelf.
Iedereen die zo cool praat, jullie hebben het adres, inmiddels zelfs een foto! Kom dan langs... Wij nodigen jullie allemaal uit, voor een rondleiding door het huisje. Vooral die jpjedi is welkom
Hallo Sj0kkie! Ja ik vind het nog steeds een vermakelijk topic, en wat moet ik anders op de eerste maandag in het nieuwe jaar, ik bedoel het is maandag dan kan ik echt intellectuele stof niet verdragenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geniaal dat je nog steeds gezellig komt kletsen hier, hallo Audrey!
En nogmaals laat je je stupide zien..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik bij jou te zoeken heb Sj0kkie.
hij ontkent volgens mij nog dat hij bewust een blikje heeft opgestuurd, enzo. dus zijn verhaal is dat er een iphone inzat en dat die eruit gejat is voordat het pakketje door zijn vriendin op het postkantoor is afgegeven.quote:
Dat moet je aan degene vragen die hem nu vast heeft.. Geen idee wat hij ermee doet, misschien dauwt ie hem wel in zijn poepert, wie zal het zeggen?quote:
Dit zegt al genoeg.....quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik bij jou te zoeken heb Sj0kkie.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat super zou zijn als oplichter opgelichte een excuus mailtje stuurt en daar per ongeluk 'send from my iphone' onderstaat. dat zou het verhaal afmaken
Wie ben jij?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg.....
Kom dan langs, je verklaard je wantrouwen in inmiddels 3 topics. Er is maar 1 manier om de onschuld te bewijzen. Kom langs, zie het met je eigen ogen en praat er vervolgens weer gezellig over op je toffe forum!
Heeft toch geen zin..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg.....
Kom dan langs, je verklaard je wantrouwen in inmiddels 3 topics. Er is maar 1 manier om de onschuld te bewijzen. Kom langs, zie het met je eigen ogen en praat er vervolgens weer gezellig over op je toffe forum!
excuses moest met een tquote:Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ja.
"send from my iphone"
Hij had ook z'n poot stijf kunnen houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou hij zat in het ongelijk ivm niet verzekerd verzenden. als hij verzekerd had verzonden had post nl uitgezocht en waarschijnlijk gezegd dat er geen iphone in had kunnen zitten oid. geen idee eigenlijk. het is iig wel rechtmatig dat het geld is teruggestort, het is geen gift ofzo.
Hallo Hoax!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heeft niemand door dat die gast gewoon zwaar mentaal invalide is?
Aan het volgende:
-Volledig ontwijken van concrete vragen.
-Kinderachtig om zich heen gooien met loze zinnetjes.
-De domheid van zijn grapjes (lees kopieer katje ofzo)
-Het niveau van viruteel-stampvoeten als hij geen anwtoord meer weet.
Deze kerel is een oplichter, laat hem gewoon verdwijnen van FOK! (voor altijd) alsmede zijn kloontjes.
ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt postenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Heeft niemand door dat die gast gewoon zwaar mentaal invalide is?
Aan het volgende:
-Volledig ontwijken van concrete vragen.
-Kinderachtig om zich heen gooien met loze zinnetjes.
-De domheid van zijn grapjes (lees kopieer katje ofzo)
-Het niveau van viruteel-stampvoeten als hij geen anwtoord meer weet.
Deze kerel is een oplichter, laat hem gewoon verdwijnen van FOK! (voor altijd) alsmede zijn kloontjes.
En ook nog met hetzelfde niveau, wat leuk toch!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt posten
mentaal invalide -> een sociopaat of hoe je het schrijft misschien, maar invalide... ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |