Kijk eens in de spiegel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Sj0kkie het volgende:
Waar is die grote man van een JP. Mulders eigenlijk, alles opgestart maar is nooit hier te bekennen, over faalhaas gesproken. Uitlokken en wegrennen.. wat een doetje.
Waar heb ik gefaald, ik ben nog steeds aanwezig en niemand komt met feiten, zal wel een groot kenmerk zijn van dit forum.. veel roepen en schreeuwen, maar meer dan dat is het niet.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Veraaa het volgende:
[..]
doe dat zelf ook maar eens en niet schrikke he
Op exact dezelfde tijd reagerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:29 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Waar heb ik gefaald, ik ben nog steeds aanwezig en niemand komt met feiten, zal wel een groot kenmerk zijn van dit forum.. veel roepen en schreeuwen, maar meer dan dat is het niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op exact dezelfde tijd reageren
hoe zou dat toch kunne??quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op exact dezelfde tijd reageren
Zeker, vooral als je probeert te bewijzen niet dezelfde persoon te zijnquote:
Al behoorlijk wat, meid boven weet van niks ( die zie ik ook niet als iemand die zoiets doet ), de vriend daarvan was niet aanwezig op dat moment. De kerel hiernaast heeft zoveel verschillende vrienden op bezoek, dat valt amper te controleren, natuurlijk heb ik mijn zegje wel gedaan, maar zonder resultaat. Ik heb ook helemaal geen zin meer om van alles te gaan ondernemen voor een simpele iPhone. Degene die hem heeft mag hem in zijn aars duwen, en ik hoop dat 'ie er blij van wordt. Ik zie het als een les, en gewoon verder werken voor me centen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sjors, waar ik wel benieuwd naar ben, heb je al mensen aangesproken in het huis?
Staat ie op trillenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Al behoorlijk wat, meid boven weet van niks ( die zie ik ook niet als iemand die zoiets doet ), de vriend daarvan was niet aanwezig op dat moment. De kerel hiernaast heeft zoveel verschillende vrienden op bezoek, dat valt amper te controleren, natuurlijk heb ik mijn zegje wel gedaan, maar zonder resultaat. Ik heb ook helemaal geen zin meer om van alles te gaan ondernemen voor een simpele iPhone. Degene die hem heeft mag hem in zijn aars duwen, en ik hoop dat 'ie er blij van wordt. Ik zie het als een les, en gewoon verder werken voor me centen.
ik zou zegge kom op bezoek dan ze je het.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zeker, vooral als je probeert te bewijzen niet dezelfde persoon te zijn
Ga zo door, ik ga even weer even wat doen met mn leven, lator.
Ik geloof niet dat jij nog veel hulp nodig hebt om jezelf nog belachelijker te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Sj0kkie het volgende:
Waar is die grote man van een JP. Mulders eigenlijk, alles opgestart maar is nooit hier te bekennen, over faalhaas gesproken. Uitlokken en wegrennen.. wat een doetje.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:38 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders heeft 'ie er nog plezier van..
![]()
Daar zal je hem hebben..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij veel hulp meer nodig om jezelf nog belachelijker te maken.
Wel fijn om te horen dat er mensen lachen om dit..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef GizartFRL het volgende:
Al aangifte gedaan Sj0kkie?
Staat nog niets in het systeem.
Afspraak over diefstal post NL ook nog niet.
gr gr
Toch handig familie die bij de Politie zit en meelacht om dit topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:55 schreef Auti het volgende:
Sj0kkie Sj0kkie Sj0kkie Sj0kkie
koop geen iphone van die tokkie
besse besse besse besse
verzenden dat is stresse
ukke ukke ukke ukke
dat gaat toch echt niet lukke
Maar dat geeft niet want het is echt waar
het is geen oplichter alleen een beetje raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |